Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Hej! På tisdag morgon lyfter ett plan mot varmare breddgrader, och på det planet finns jag sambo och lilla dottern på 2 år. Jag gillar...
2
Svar
23
· Visningar
2 169
Senast: Raderad medlem 6459
·
Småbarn Vill veta vad det är för mat som är mjöklprotein fri. Dvs vilka märken? Mjölk, smör, yoggi och andra sk mjölkprodukter har jag koll på...
Svar
10
· Visningar
4 624
Gravid - 1år Har funderat över det nu när det är halt överallt. Är det farligt att halka omkull när man är högravid? Kan det hända något?
Svar
8
· Visningar
3 395
Senast: Gandalf
·
Övr. Barn nån som kan den sången? Svärmor brukar prata om den. Lite nyfiken på hur den går
Svar
6
· Visningar
13 984
Senast: BeckaJ
·
Småbarn Lillan har varit förkyld en vecka, det började med att hon kräktes. Idag blev hon dålig i magen och fick feber. Jag har hört andra som...
Svar
9
· Visningar
1 872
Senast: maiagull
·
Småbarn ja alltså hur fungerar det? Jag ringer till min lärare och säger att jag tar vård av barn. Sedan anmäler jag till försäkringskassan att...
Svar
4
· Visningar
5 129
Senast: Macken22
·
Övr. Barn Vi bor mitt i stan med våran 8 månader gamla dotter. Eller stan och stan, vi bor i ett mindre samhälle med ca 20000 invånare, men vi bor...
2
Svar
24
· Visningar
3 349
Senast: Araminta
·
Gravid - 1år Finns det något speciellt man ska tänka på? Av olika anlednigar blir jag den enda som följer med en nära släkting när hon ska föda om...
2
Svar
32
· Visningar
3 975
Senast: Pica
·
Övr. Barn Har redan skvallrat i "Vi som försöker/vill bli gravida-tråden"... Nu är vi äntligen där :love: Så nu är det såklart hur många tankar...
Svar
8
· Visningar
1 553
Senast: Pettsson
·
Småbarn Fler vars barn tycker årets julkalender är läskig? Svärmor berättade att hon myste ner sig i soffan med sina dagbarn den 1 för att se...
2
Svar
23
· Visningar
3 602
Senast: Mustasukka
·
Småbarn Har suttit ikväll och läst lite om olika symptom på adhd på barn. Någon här som har erfarenhet om detta? Det är vår son på 5år som...
2
Svar
24
· Visningar
3 931
Senast: Queen
·
Småbarn Hur påverkar hundskall (från en stor hund som skäller väldigt högt) eg hörseln för en nyfödd och även äldre? Vad ligger ett hundskall på...
Svar
3
· Visningar
3 475
Senast: Macken22
·
Övr. Barn På alla hjärtans dag i år så föds min yngsta flicka. Hon var väldigt efterlängtad och vi tyckte det skulle bli så kul med ett barn till...
Svar
17
· Visningar
3 385
Senast: rubytoo
·
Övr. Barn Har sedan ett halvår tillbaka en sambo som har en 8-årig dotter. Hans förhållande till dotterns mamma är inte det bästa. Jag och min...
Svar
17
· Visningar
2 072
Senast: Svartfot
·
Q
Småbarn Bebis på 5 månader äter med god aptit allt hon får prova. :) stod vid kryddskåpet nyss och funderade på smaksättning?? chilli kanske...
Svar
11
· Visningar
2 191
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Detta är vad som är: Oregelbundna äggstockar, kraftiga mensblödningar. Vid ultraljud bara en äggstock som fungerar. En dotter redan...
Svar
3
· Visningar
1 345
Småbarn Dottern 2,5 år har gått från att problemfritt kunna somna själv och sova oftast hela natten till något väldigt frustrerande... Nu ser...
Svar
15
· Visningar
1 491
Övr. Barn *smyger in från äu* Fästmannen och jag har pratat om barn och bägge två vill ha små knott :p men det där med att föda - ja låt oss...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 442
Senast: Swat
·
Gravid - 1år Sedan sonen var ungefär 6 månader så har han ätit gröt och mat två gånger var varje dag. Det har gott jättebra. Han har aldrig varit...
Svar
8
· Visningar
1 232
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Har jag gjort bort mej om jag köpt kläder i storlek 80 till en liten kille på snart 12 månader? Enligt storlekstabellen i butiken skulle...
Svar
18
· Visningar
1 885
Senast: AgentCarter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp