Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Min dotter är av extremt "pipig" sort. Hon kör hela Oscarsgrejen för minsta lilla smäll. Det har hänt flera gånger att man har ringt... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 231
Senast: Badger
·
Gravid - 1år De jag sett hittills har haft underliga sömmar under bysten eller smala axelband. Är stl 40 och har stl 75i i bh är i femte månaden.
Svar
7
· Visningar
1 398
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Ärret sitter på lillkillen alltså, vid förlossningen satte de en sån elektrod på honom, för att kunna se hur han mådde och så. Hur som...
Svar
6
· Visningar
3 611
Övr. Barn Min lillasyster bor ju hos mig, hon e 16 nu i april. Jag undrar lite vad ni har för tider på era ungdomar när de ska vara hemma på... 2
Svar
23
· Visningar
2 978
Senast: Juwlss
·
Övr. Barn Min dotter sparar till en kamera, fotografering är ett stort intresse. Hon är väldigt målmedveten i sitt sparande, och har stenkoll på... 2
Svar
24
· Visningar
2 568
Senast: mimus
·
Övr. Barn Vissa kanske har sett min gnälltråd på ÄU där jag spyr galla om hur mamma är elak osv. Min mamma är väldigt speciell, allt ska vara... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
7 297
Senast: Rosett
·
Övr. Barn http://www.youtube.com/watch?v=CqEjrulJnyM Ja, vad säjer man? Jag tycker att pappan i sak har rätt men det är ju onödigt att förstöra... 2
Svar
25
· Visningar
2 581
Senast: Calazirya
·
P
Övr. Barn Jag är uppväxt med internet, och har alltid använt det väldigt flitigt, mer än vad jag idag önskar att jag gjort. Jag har nog publicerat... 2
Svar
36
· Visningar
4 565
Senast: alazzi
·
Småbarn Även om vi bor nära en allmän lekplats så har jag tänkt göra i ordning så att dottern har nåt att leka med i trädgården också. Det är en...
Svar
1
· Visningar
980
Senast: Sunshine
·
Småbarn Vår son är 2 år, och 91 cm lång och väger 14 kg, idag har vi en gammal Emmaljunga som används som dagisvagn/sovvagn hemma och sedan en... 2
Svar
22
· Visningar
8 575
Gravid - 1år Hej Buke, det här blir min första tråd här på Föräldrar, hoppas ni övriga hästmänniskor med barn kan råda mig lite. Jag har, likt en...
Svar
18
· Visningar
2 135
Senast: Dreamer
·
Småbarn Har med intresse följt diskussionerna i Mittens tråd om jobb vs familjetid och kände att jag gärna vill fortsätta vissa diskussioner i... 10 11 12
Svar
220
· Visningar
17 894
Senast: Calazirya
·
Y
Övr. Barn Jag vet att det finns en gammal tråd om detta ämne men jag vill ha nya infallsvinklar och nya rön, nya skräckhistorier och allt vad ni... 20 21 22
Svar
436
· Visningar
37 369
Gravid - 1år Har en fundering... är det någon som haft en föreliggande moderkaka (verkar ganska vanligt) och har den flyttat upp sig efterhand som...
Svar
7
· Visningar
3 270
Senast: tgd
·
Gravid - 1år Hej.. Jag har en liten kille på 2,5 månader här hemma som får 50% bröstmjölk och 50% ersättning.. Eftersom han dricker ur flaska och...
Svar
16
· Visningar
1 779
Senast: krus
·
Gravid - 1år Jag förlorade min mamma förra året, det var fruktansvärt och jag kände stundtals att jag själv ville dö. Enda anledningen till att jag...
Svar
12
· Visningar
1 521
Övr. Barn Klarar man av att bo på fjärde våningen utan hiss när man är gravid? Vi har inte planerna att skaffa barn här och nu. Men om ett par... 2
Svar
26
· Visningar
15 743
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Idag visade Emil för första gången riktigt intresse av att börja äta på egen hand istället för att bli matad. Han testade lite med...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: orion_x
·
Övr. Barn I måndags fyllde min äldsta son hela 10 år. Stolt och glad grabb, 10 år är ett stort steg mot att bli stor, tycker han. Och det är det...
Svar
18
· Visningar
1 988
Senast: Mustasukka
·
I
Gravid - 1år Jag är gravid i vad jag tror är vecka 6 och har ingen fast tjänst där jag jobbar, men kommer få förlängning i vår (maj).. Har sagt...
Svar
2
· Visningar
1 225
Senast: zbrka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka