Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag har funderat lite (har dock inte sett programmet, mer än snabba glimtar!) på det hära familjen Annorlunda på tv om familjer med... 2 3
Svar
48
· Visningar
5 158
Senast: kisse
·
B
Övr. Barn (skriver under hemligt nick) Har ett barn på snart ett år och vill så gärna ha ett till men det vill inte pappan :cry: jag börjar... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
9 034
Senast: Milene
·
Övr. Barn Fick papper om jämställdhetsbonus hemskickad igår. Är det fler som fått? Fler som tycker att FK har räknat konstigt? I vårt fall...
Svar
10
· Visningar
1 668
Senast: tinissen
·
Småbarn Som rubriken säger så undrar jag om någon har något bra tips på en fet och återfuktande kräm att ha på ett litet barns väldigt torra... 2
Svar
23
· Visningar
13 160
Senast: Mirifax
·
Småbarn I slutet av mars flyttar vi till nytt hus och Emilia ska byta Kindergarten (förskola). Det finns två att välja på i våran by, båda med...
Svar
8
· Visningar
1 029
Senast: majola
·
Gravid - 1år Jag både hör och ser frågan i rubriken lite här och där, titt som tätt.. Men vad menas med det eg?:confused:
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: Badger
·
Småbarn Hoppas tråden hamnar rätt :) Har en liten kille på lite mer än ett år. Han åker framför mig på min ridhäst och det tycket han är... 2
Svar
39
· Visningar
8 354
Senast: caballus
·
Småbarn Jag har tänkt fråga länge, ni som inte vill smörja och tvätta era barn med parabener, SLS och mineraloljor, vad använder ni? Jag har... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 924
Senast: LillaMy84
·
Småbarn Jag är nyfiken på hur ofta era förskolor har APT (Arbetsplatsträffar, dvs personalmöten). Jag har kollat schemat för mina barns... 2
Svar
20
· Visningar
22 850
Gravid - 1år Är gravid för 4:e gången nu, de tidigare graviditeterna har resulterat i en frisk dotter, ett tidigt missfall samt 1 MA (Missed...
Svar
16
· Visningar
4 004
Småbarn Jag är i mot mobbning, har alltid varit det, och det är väl en självklarhet att vi alla är det, men i dag hände något i mig som Jag...
Svar
3
· Visningar
1 548
Senast: cress
·
Övr. Barn Hur berättar man för sina barn (snart 4 resp 6 år gamla) att mamma och pappa ska separera? Hur gör man skilsmässan så smidig som möjligt...
Svar
8
· Visningar
2 825
Senast: jerseyko
·
Småbarn Hej, skall försöka att skriva så kort jag kan! Jag har en son som i morgon blir exakt 2 månader! Jag började för ca 2 veckor sedan att... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 632
Senast: Raderad medlem 19815
·
Småbarn Vad tror ni? Kan detta vara vattkoppor? Upptäckte det igår, och idag tyckte jag att han hade några mer utslag. Utslagen...
Svar
4
· Visningar
2 875
Senast: viv
·
Gravid - 1år Amanda är snart tre veckor nu, och allt funkar bra och storebror är mycket förtjust i lillasyster :). Dock vill lilltjejen helst sova... 2
Svar
24
· Visningar
3 449
Senast: Nillizan
·
P
Gravid - 1år Plussade precis på clear blues digitala test. Gravid 2-3. Kan den visa fel "åt det hållet"? Alltså jag vet ju att den kan visa att... 2
Svar
28
· Visningar
4 110
Småbarn Vilken är störst och ändå riktigt säker? Har tittat på Britax Max-Way och bestämt mig för den. Tyvärr finns den inte med isofix men...
Svar
2
· Visningar
1 871
Senast: Magendy
·
I
Gravid - 1år Nu när det är så kyligt ute så älskar :love: jag att ta varma bad! Det är nog bland den skönaste som finns efter ett par timmar i...
Svar
11
· Visningar
2 381
Senast: Inredningstok
·
Småbarn Redan nu börjar sommarplanerandet ta fart och jag sitter som bäst och funderar på var vi ska åka med grabben som i juni kommer att vara...
Svar
7
· Visningar
1 721
Senast: FlipTheFrog
·
Småbarn Nu alla kloka buke-människor behöver jag lite tips och råd! Min lille är nu 17 månader och vi har inte fått plats på något dagis/hos...
Svar
14
· Visningar
2 060
Senast: Swat
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka