Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Är det någon här som har ett barn med medfödd gråstarr, eller har erfarenhet av det? Jag själv är född med gråstarr och såg idag vita...
Svar
0
· Visningar
854
Senast: feel
·
Övr. Barn Varför skaffade ni barn? :) Känner ni någonsin er oroliga för världen era barn växer upp i? Med världen menar jag allt från ert...
Svar
18
· Visningar
2 188
Senast: Petruska
·
Q
Gravid - 1år Ni som hade det som jag, så ont att ni knappt kunde gå den sista månaden -hur blev det för er efteråt med foglossningen? Jag håller...
Svar
19
· Visningar
2 313
Senast: Mirre
·
Småbarn Välkomna till del 18 :D Del 17 tog slut på 1 månad och 9 dagar 2010 Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars 1/3...
98 99 100
Svar
1 987
· Visningar
73 064
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år vart har ni era? jag skulle gärna vilja he en såndär rulle, men vart i hela friden hittar jag sånna? min kompis fick en sån till sin...
Svar
0
· Visningar
791
Senast: Cilla
·
Gravid - 1år Någon som haft det? Hur löste ni det? (Insulin, ändrad kost, ökad motion, något annat?) Hur gick förlossningen? Ptja, allt om det hela...
2
Svar
20
· Visningar
4 708
Småbarn Det är dags för 5-åringen att få byta upp sig till en 16" cykel (ev som julklapp). Jag blir ganska chockad hur mycket en barncykel...
Svar
2
· Visningar
973
Senast: Lupino
·
Övr. Barn Eller inte alls? ;) Ger ni era barn något sött, och i så fall; hur gammalt är barnet/barnen? Med sött menar jag saft, kakor, glass...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 796
Gravid - 1år Lillkillen är nu lite drygt ett halvår gammal, har ätit smakportioner ett tag och tycker allt är smaskens :D Jag har dragit ner på...
Svar
17
· Visningar
1 350
Senast: Calazirya
·
Småbarn Mina småkusiner, en flicka och en pojke, fyller ett år nästa vecka, och jag vill köpa en present till dem. Min moster säger att hon bara...
2
Svar
25
· Visningar
45 323
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Hej på er! Vi har ju en BeSafe izi kid till Milton och det är ju en jättebra stol, absolut. Dock ångrar jag att vi köpte den...
Svar
2
· Visningar
935
Senast: Emmah.S
·
Övr. Barn Jag behöver en ny bil, och vet inte riktigt vad jag vill ha/behöver ha. I bilen ska rymmas två framåtvända Britaxstolar, den ena med...
Svar
19
· Visningar
1 879
Senast: Armani__
·
Övr. Barn Blev inspirerad av Nevins tråd då vi oxå funderar på att byta den ena bilen, det börjar bli dags om vi ska få något betalt för den...
Svar
7
· Visningar
1 201
Senast: Chima
·
Småbarn Idag när vi hämtade Idun från förskolan var hon lite "konstig" och pratade om att en pojke som hon ville bli vän med hade kallat henne...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 236
Gravid - 1år Vad är det för skillnad på vanlig vattengympa och vattengympa för gravida? Jag har googlat lite idag och det finns ett stort utbud av...
Svar
8
· Visningar
1 692
Gravid - 1år Vår lilla tjej blir 1 år nu i början av december. De senaste fyra månaderna har det varit jättejobbigt med sömnen, jag tycker inte det...
Svar
15
· Visningar
1 300
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Sen jag blev gravid officiellt så märker jag en stor förändring på hur vissa människor beter sig. Har även märkt det hos andra par när...
Svar
9
· Visningar
1 599
Senast: Chloé
·
Övr. Barn Jag vet inte om tråden ska ligga här, eller på ÄU. Men jag tänkte, ämnet är ju "barnmat", så det passar kanske bäst här. :D Nåja...
2
Svar
37
· Visningar
4 337
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Ja, jag har gått och blivit otroligt barnsjuk. Har väl visserligen fått såna "slängar" tidigare, men då har de gått över när hormontåget...
Svar
14
· Visningar
1 975
Senast: Cyllene
·
Gravid - 1år Är det någon här som har erfarenhet av att dela föräldraledigheten så att föräldrarna jobbar 50% var? Det par som vi har träffat och...
2
Svar
35
· Visningar
5 058
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp