Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

P
Småbarn Vår son nu 14 månader sover i vårat sovrum i sin egen säng, nu ska vi snart flytta och vi tycker att han då borde sova i eget sovrum...
Svar
6
· Visningar
1 455
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Vi väntar ju vår lilla tvåa här snart, och har kvar vår Brio Sing sedan L var liten. Dock var vi aldrig riktigt nöjda med den, tyckte...
Svar
19
· Visningar
3 609
Senast: ako
·
Småbarn Undrar om någon här har varit i (södra) Kina med barn? Jag funderar på att åka dit ett par veckor nästa sommar. Tänker mej till ön...
2
Svar
34
· Visningar
3 252
Senast: Dalatjej
·
Gravid - 1år Nu i julhelgen blev det med tydligt än nånsin hur mycket alla ska tycka och komma med "goda råd", snart vill jag knappt träffa folk med...
Svar
19
· Visningar
2 048
Småbarn Nu är det dags att definitivt sluta amma. Problemet är att lillan tycker att det är det absolut bästa som finns. Lillan fyller två i...
2 3
Svar
48
· Visningar
15 158
Senast: ako
·
Gravid - 1år Min herre på 6 månader har något vitt i tandköttet. Min första reaktion var "Åh första tanden" men den här "saken" sitter lite taskigt...
Svar
4
· Visningar
2 037
Senast: EgoGirl
·
Övr. Barn Köpte en sådan där med gummipackning i botten som släpper ut luften. Problemet är bara att den släpper ut maten också. Det droppar ut i...
2
Svar
29
· Visningar
7 014
Senast: Hiddeous
·
Småbarn Ni med barn som har förkylningsastma, Hur märkte ni det, symptom och vilken ålder? Hur mår barnet nu? Vilken behandling får barnet?
Svar
18
· Visningar
13 124
Senast: Ajda
·
Småbarn Välkomna till del 19!! :love: Del 18 tog slut på 30dagar! 2010 Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars 1/3...
98 99 100
Svar
1 993
· Visningar
75 814
Senast: EmelieR
·
Övr. Barn Tänkte vi skulle ha en sådan här tråd och visa våra fina julkort på barnen :idea: Vissa har ju redan slängt upp i andra trådar, men...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 406
Senast: YorkWann
·
Småbarn Nu är det julafton och jag behöver verkligen tips av er föräldrar om vad jag kan köpa till min 10 månader gamla brorsdotter...
Svar
6
· Visningar
2 859
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Jag bor utanför en lite större stad och valde att gå på en MVC som jag egentligen inte tillhör (trivdes verkligen inte på den andra!)...
Svar
10
· Visningar
1 270
Senast: Emro
·
Övr. Barn Finns det verkligen villkorslös kärlek? skulle ni förlåta barnen för allt?
2
Svar
26
· Visningar
2 788
Senast: Armani__
·
M
Gravid - 1år Hej Jag och min sambo hade världens sämsta tajming gällande att bli gravida. Är gravid i 3:e månaden och blir fast anställd om 3...
Svar
17
· Visningar
20 693
Senast: Mjukis
·
Övr. Barn hej! ska fatta mig kort; jag är hemskt trött på att bara loosa runt i jeans och tjocktröja. vill ha något finare, men vad kan man ha på...
Svar
7
· Visningar
1 385
Senast: Badger
·
Småbarn Dottern som snart blir 9 månader har alltid varit en nattuggla, hon går och lägger sig vid 23 tiden men har oftast sovit hela natten...
Svar
6
· Visningar
1 940
Senast: alice
·
A
Övr. Barn Jag är inte gjord för att föda barn, så är det bara. Fick vid förlossningen en total sfinkterruptur och nu det här! 26år och...
Svar
1
· Visningar
1 520
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Såg det här från Jimmy Kimmel Live show och väldigt många åsikter kom upp om det i min umgängeskrets. Vissa anser att man inte gör så...
2
Svar
26
· Visningar
2 768
Senast: Calazirya
·
Småbarn Två förskolebarn och två olika förskolor. Behandlar dessa barn på olika sätt eller tycker olika. Barnen( tre års tjejer): Otroligt...
2 3
Svar
49
· Visningar
6 705
Senast: Sar
·
P
Övr. Barn Min 4-åring ska på grund av flytt byta förskola. Jag skulle vilja ge förskolan och kompisarna där en avskedspresent men har idétorka...
Svar
6
· Visningar
3 054

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp