Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag har under min graviditet brutit min andra fotled på 3 ställen och har blivit avgipsad, har även nu varit hos en sjukgymnast och idag... 2
Svar
37
· Visningar
6 555
Senast: Only_Me
·
Övr. Barn Ja, jag ser fram emot att bli hängd igen, med tanke på hur min förra tråd utvecklades:p Min man anser att man absolut kan ge barn... 2
Svar
31
· Visningar
3 419
Senast: Mitten
·
Småbarn Hur gör ni med era barn när det gäller mat och annat ätbart som godis, glass, chips osv? Hur gammalt ditt barn är är väl oxå nått som... 2
Svar
30
· Visningar
6 751
Senast: Sandra78
·
H
Övr. Barn Behöver snabbt få veta hur det fungerar med försäkringsbolag och ersättning för Aspergers syndrom och ADD, med hänsyn till mitt barn så...
Svar
5
· Visningar
6 428
Senast: Sar
·
Övr. Barn http://www.sydsvenskan.se/kultur-och-nojen/article1611939/Livet-blir-enklare-med-hen.html Nu ger sig Nöjesbladet in i...
Svar
3
· Visningar
1 085
Senast: Björk
·
Övr. Barn Vi funderar på att skaffa cykelvagn. I beskrivningarna står det ofta "lätt att fälla ihop". Ni som har sådana - hur lätt är "lätt"...
Svar
6
· Visningar
3 671
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Ni som är intresserade av debatten, missa inte kvällsöppet ikväll. Kan bli intressant :) 9 10 11
Svar
206
· Visningar
14 291
Senast: Breaktown
·
Gravid - 1år Har fått jätte ont i höger handled, har nästan inte sovit någonting i natt:( Jag misstänker att det är karpaltunnelsyndrom eftersom jag...
Svar
10
· Visningar
1 857
Senast: CillaW
·
I
Gravid - 1år Hur gammal var du när du fick ditt första barn? Var det planerat? Tycker du nu att du borde ha väntat, eller är du glad över att det... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
16 674
Senast: Pillis_
·
Övr. Barn Min dotter som är 5,5 år har svårt för att säga "L" och "R". Hon kan säga L om hon anstränger sig (har det bl.a i sitt namn) men R är...
Svar
15
· Visningar
8 213
Senast: Bebben
·
J
Gravid - 1år Idag slog min dröm in, den drömmen som jag har kämpat på sen över ett och ett halvt år. Idag tog jag ett gravtest och den plussade...
Svar
13
· Visningar
1 409
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Jag upptäckte precis av en slump att dottern har gömt undan sina vitaminer ett tag. Jag har ju inte stått och kontrollerat att hon har... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 059
Senast: Hiddeous
·
Övr. Barn tränger mig in bland nappflaskor, nattvak och bebisdoft. mina döttrar som är 7 12 och 13 har varit aktiva i pingstyrkans barngrupp...
Svar
7
· Visningar
1 846
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Som sagt: Hur pass vanligt är det att man byter barnmorska? Det är väl egentligen inte något direkt fel på den jag har nu (och hon är...
Svar
7
· Visningar
1 360
·
Övr. Barn Jag (min dotter) får underhållsbidrag från sin pappa. Detta är på 1273kr. Denna summan har det varit hela tiden sen vi separerade 04...
Svar
17
· Visningar
2 347
Senast: cambello
·
M
Övr. Barn Ja, åter en sån ingen mens - negativt test-tråd. Jag skulle haft min mens i början av februari, den har fortfarande inte kommit...
Svar
6
· Visningar
1 228
Senast: trazel
·
Övr. Barn Hur många av er har barn vars skolor inte låter dem komma in på en lektion om de kommer för sent? För mig verkar det vettigare att... 7 8 9
Svar
165
· Visningar
15 869
Senast: VLMF
·
Övr. Barn Någon som vet om tex mitt barns morfar har rätt till att ta ut tillfällig föräldrapenning när jag och min man ska in på förlossningen...
Svar
15
· Visningar
15 929
Senast: lundsbo
·
N
Övr. Barn Frågar på detta forum eftersom jag antar att de flesta här har läst en grav test ngn gång... Bakrund: Hade vid ett par tillfällen... 2
Svar
24
· Visningar
8 249
Övr. Barn Med anledning av tråden om tjejen som sparade till en (i mina ögon dyr) kamera så börjar jag fundera på det här med sparande till... 2 3
Svar
53
· Visningar
5 136
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka