Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Svar
2 034
· Visningar
114 286
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vi började införa mjölk i maten till vår dotter när hon var 8-9 månader ca, och från ca 11 månader har hon ätit vanlig yoghurt, alltså...
Svar
6
· Visningar
1 890
Senast: Mustasukka
·
Gravid - 1år Vad fasiken ska jag göra? Köp ett test tänker ni då:p Men kommer det visa om jag är det eller inte(alltså rent tidmässigt)? Jag och pv...
2
Svar
33
· Visningar
7 059
Senast: Only_Me
·
Småbarn Jag undrar om någon mer kanske är i min sits och jag vet inte hur man ska göra för att det ska bli rättvist. Jag är så att jag tycker...
11 12 13
Svar
248
· Visningar
18 903
Senast: Björk
·
Övr. Barn Har köpt xbox 360 kinect till sonen i julklapp då flera jobbkompisar säger att det är roligt. Har märkt att spelet kinect animals är...
Svar
0
· Visningar
1 004
Senast: KisseNova
·
Övr. Barn Är rätt irriterad och less och vet inte riktigt hur jag ska tackla problemet som uppstått. Vi har tre km till skolan och barnen är...
2
Svar
25
· Visningar
5 093
Senast: mimmipigg
·
M
Gravid - 1år Hej. Jag är gravid i v 13 och har en väldigt stor mage. Sett bilder på folk som är gravida i v 18 och jag har lika stor mage som...
Svar
6
· Visningar
4 020
Senast: cirkus
·
Övr. Barn Det är ett område som väcker diskussioner här hemma ganska ofta. Vad tycker ni? När är det ok att dricka alkohol när barn är med, i...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
12 985
D
Gravid - 1år Hej hej. Jag väntar mitt andra barn :-), och är i vecka 14+5. Tycker min mage är enorm men den är inte riktigt sådär stenhård än...
Svar
9
· Visningar
4 959
Senast: Mjukis
·
Gravid - 1år Jag tänkte börja göra egen barnmat till min snart 8månaders då hon börjar äta en del nu, men jag har så extremt dålig koll på HUR man...
7 8 9
Svar
176
· Visningar
14 544
Senast: majola
·
Småbarn Vår nyblivna ettåring är en våldsam liten figur. En period var hon som sjutton på att bitas, kom krypande och högg en i armar och ben om...
Svar
5
· Visningar
6 226
Senast: Sandra78
·
Övr. Barn Jag behöver era råd och erfarenheter kring Montessori skolor. Vi har funderingar men är ändå lite osäker. Kön till skolan är lång, ska...
Svar
2
· Visningar
1 022
Övr. Barn Vi ska inom snart framtid tilll Sthlm och St Eriks sjukhus med våran 9 månaders bejbis. Vi ska flyga dit och måste sedan ta oss från...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 692
Senast: feel
·
Övr. Barn Har en Emmaljunga CityCross som jag är supernöjd med, perfekt på promenader och klarar alla underlag. Men vill ha en till vagn att ha...
Svar
12
· Visningar
3 629
Senast: AKB
·
Småbarn Min dotter som blir 3 år i januari har ända sedan födslen haft svårt att gå upp i vikt. Vid 6 mån ålder fick hon "diagnosen"...
2
Svar
20
· Visningar
4 675
Senast: LitenIsa
·
I
Övr. Barn Vet egentligen inte vad jag vill med denna tråd eller om den ligger fel... ingen aning men jag känner att jag behöver få tips och råd om...
Svar
3
· Visningar
1 048
Senast: isaacmydog
·
J
Övr. Barn Vilken ålder tycker ni man är för gammal för att få barn? Första? Sista? Funderar mycket på det, & vad som är rättvisst mot...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
14 911
Senast: rubytoo
·
Småbarn Jag behöver hjälp med mått på vinterkläder. Jag har köpt ett Kaxsset - vinterjacka och byxor i stl 98 och undrar om det kommer passa min...
Svar
7
· Visningar
1 195
Senast: vindvissla
·
Småbarn Tänder ett ljus för O och hans föräldrar idag, O fick bara 8 dagar på jorden. (Plötslig spädbarnsdöd) Föräldrar ska aldrig behöva...
Svar
9
· Visningar
1 781
Senast: Calazirya
·
Småbarn Hej! På tisdag morgon lyfter ett plan mot varmare breddgrader, och på det planet finns jag sambo och lilla dottern på 2 år. Jag gillar...
2
Svar
23
· Visningar
2 168
Senast: Raderad medlem 6459
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp