Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Sen jag blev gravid officiellt så märker jag en stor förändring på hur vissa människor beter sig. Har även märkt det hos andra par när...
Svar
9
· Visningar
1 599
Senast: Chloé
·
Övr. Barn Jag vet inte om tråden ska ligga här, eller på ÄU. Men jag tänkte, ämnet är ju "barnmat", så det passar kanske bäst här. :D Nåja...
2
Svar
37
· Visningar
4 338
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Ja, jag har gått och blivit otroligt barnsjuk. Har väl visserligen fått såna "slängar" tidigare, men då har de gått över när hormontåget...
Svar
14
· Visningar
1 978
Senast: Cyllene
·
Gravid - 1år Är det någon här som har erfarenhet av att dela föräldraledigheten så att föräldrarna jobbar 50% var? Det par som vi har träffat och...
2
Svar
35
· Visningar
5 060
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Har jag fattat något fel nu? Efter snart 18 år som förälder är jag fortfarande utbetalningsdagarförvirrad. Idag fredag är det den 18:e...
2
Svar
29
· Visningar
3 477
Senast: Flixon
·
M
Småbarn Hej jag undrar om det är någon här som vet om man kan börja med mat för 8månaders när min lilla är 7/5månad lite drygt fyller 8månader...
Svar
4
· Visningar
1 170
Senast: monami
·
Gravid - 1år ...som sedan skaffat ett/flera barn till. Har ni fött vaginalt eller med planerat snitt? Hur resonerade ni? Hur var den vaginala...
Svar
14
· Visningar
2 316
Senast: marieka
·
Gravid - 1år Har en tjej som är snart ett år och 70-71 cm lång. Hon har nu en Didrikson-overall i stl 70 som passar bra annars, men den är på gränsen...
Svar
5
· Visningar
1 322
Senast: Sandra78
·
Övr. Barn Hur länge smittar maginfluensa? Och hur länge brukar maginfluensa normalt "hålla i sig"..? Eller är det väldigt olika? Jag ska vara...
Svar
10
· Visningar
1 464
Senast: turbofling
·
Övr. Barn hejsan! skulle vilja ha tips på höj och sänkbara barnstolar, typ såna man kan ha vid matbordet osv... tack på förhand och tacksam...
Svar
1
· Visningar
2 029
Senast: Calazirya
·
Småbarn Vad ska jag göra ? Min dotter, snart 4 år luktar rent ut sagt skunk från underlivet. MEN, hon klagar inte på klåda/sveda. Jag tvättar...
Svar
8
· Visningar
23 400
Senast: Emro
·
Övr. Barn har ni som föräldrar? Som bakgrund var jag igår iväg på luftgevärsskytte med båda barnen, det är en uppskattad aktivitet för båda och...
Svar
10
· Visningar
1 577
Senast: lady_mike
·
Småbarn Nån som har tips på nått bra ställe att stanna på för lite lek och fika? Det är jag och min dotter på 3 år som ska åka. Vi kommer...
Svar
3
· Visningar
1 156
Senast: Smulu
·
Övr. Barn Hur fick era barn sina namn? Vi satt och pratade om det på Öppna förskolan idag och det är så kul att höra hur folk har tänkt. Mira...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 093
Senast: Breaktown
·
Övr. Barn Som rubriken lyder ;), har kollat på apoteket o i mataffären bland reflexerna men hittar bara hängreflexer o straps, vill ha med...
Svar
5
· Visningar
1 877
Övr. Barn Ska göra om i Isaks lekrum och behöver lite inspiration och tips. Nu är det mörkblå hemsk strukturtapet. :crazy: Så den ska bort och...
2
Svar
39
· Visningar
4 458
Senast: Emmah.S
·
Övr. Barn Var är ditt barn just nu? Lociloci är en tjänst där du som förälder kan se på en karta var du OCH barnen är just nu. Allt som behövs är...
Svar
14
· Visningar
3 909
Senast: Calazirya
·
Q
Gravid - 1år Ni som har fler barn, har era graviditeter varit väldigt liknande eller har ni mått "olika"? Jag mådde risigt som 17 när jag var...
Svar
18
· Visningar
3 018
Senast: Comfort
·
Småbarn Har ett enormt problem, våran 7,5 månaders bejbis vägrar gå och lägga sig och det har börjat tära väldigt mkt på oss med 1,5 timmes...
2
Svar
32
· Visningar
7 018
Senast: Sar
·
Övr. Barn Dagisbarn kan få Gps. Försvunna barn på dagis ska räddas med gps-teknik. Kronprinsens förskola AB i Malmö ska på prov utrusta...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
10 530
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • HusdjursGPS
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp