Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Vad hade ni gjort i följande situation: Sam, 3.5 och Isaac 1.5 tittar på teve tillsammans. Det är lugnt och fint och helt plötsligt...
Svar
9
· Visningar
1 513
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år Hej, är gravid i v 21+0 idag:) känns helt underbart..:D Nu till mina frågor och funderingar.. - jag undrar hur man planerar sin mamma...
2
Svar
34
· Visningar
4 799
Q
Småbarn Hur gör ni? Det är ju lika läskigt med för varmt som för kallt tycker jag, och jag är nybörjare! ;) Skratta inte åt mig och...
Svar
5
· Visningar
2 758
Gravid - 1år Nu ger jag snart upp :cry: Orkar inte med hur Lill*ns pappa beter sig längre :(:crazy: Han vill ha gemensam vårdnad men han visar...
2
Svar
25
· Visningar
2 524
Senast: ameo
·
Småbarn Hur gör ni med nattningarna? Nu läser vi saga och sedan sitter jag kvar på sängen tills Isak har somnat. Vaknar han på natten...
2
Svar
34
· Visningar
2 858
Senast: Sar
·
Småbarn Vad innebär femårsgrupp, vad gör man där? Vad är skillnaden mot de "vanliga" förskolegrupperna för 1-4åringar? Min äldste fyllde 5 i...
Svar
4
· Visningar
5 535
Senast: Brandgul
·
Q
Gravid - 1år Har era barn gillat babygym? Vid vilken ålder började de "använda" gymet? jag har fått ett i gåva men min dotter blir förbannad så...
Svar
14
· Visningar
7 778
Senast: Embe
·
Övr. Barn Jag har en 9-årig dotter som slukar böcker och eftersom hennes läsning är på en nivå som vida överstiger hennes ålder blir det ofta fel...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
13 499
Senast: Kratus
·
Gravid - 1år Nu när jag väntar mitt andra barn har jag funderat endel på vad som skiljer sig mellan de två graviditeterna och inför vad som komma...
Svar
12
· Visningar
1 860
Senast: Comfort
·
Övr. Barn 1 st liten gallupundersökning för föräldrar och icke föräldrar, med anledning av egna funderingar och en aktuell tråd på Senior. Jag...
2
Svar
29
· Visningar
3 005
Senast: Petruska
·
Småbarn Nu har overallerna börjat trilla in i butikerna & allt som hör till värmande ytterplagg. Jag med en son som är född i januari 2011...
Svar
3
· Visningar
1 275
Senast: Ajda
·
Småbarn Kanske inte bästa stället att skriva här, men jag känner att jag behöver få lite råd me hur jag ska göra.. Får inte tag i advokaten...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: turbofling
·
  • Låst
Gravid - 1år jag har så länge ja kan minnas haft en liten ide om detta med barn i magen och navelsträngen... :o av någon anledning tror jag att...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 277
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej, jag är gravid i v 24:) Jag har en d-ponny valack som är pigg vid ridning men alltid snäll! Vad dom sa på mvc till mig när jag...
2
Svar
30
· Visningar
7 013
Senast: Armani__
·
Övr. Barn Vad ska era barn ha på sig i vinter? Konstaterade igår att Isak behöver nog en ny overall, så sitter och tittar runt lite nu...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: turbofling
·
Övr. Barn hej allihoppa:) Jag går i tankarna om vilka namn jag gillar:), är just nu i vecka 21+5 (22) så mer änn halva tiden har iaf passerat..:D...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 856
Senast: Diana
·
Övr. Barn Jag till son nr1: "Vincent bet sönder en tand när vi åkte tåg hem idag." Son nr1: "Åhå?" Jag: "Jepp, det blev till att åka direkt till...
Svar
5
· Visningar
1 919
Småbarn Inte nog med att årstiderna skiftar, så ska dottern byta storlek jämt! Det känns som att vi inte gör annat än att köpa stövlar, skor...
Svar
12
· Visningar
1 120
Senast: oz_joj
·
Småbarn Börjar leta lite smått efter utekläder till 3-åringen. Har fått en rabattkupong på Ellos och de säljer Tretorns vinterkläder. Är det...
Svar
5
· Visningar
2 766
Senast: oz_joj
·
Övr. Barn Är verkligen inget väder för att vara ute i idag. Vad gör ni när vädret är hemskt och man inte vill gå ut? Just nu tittar vi på film.
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: via
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp