Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera det jag funderar över, men gör ett försök. Ber om ursäkt på förhand för att det förmodligen...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Känns ju som att det borde funnits fler såna här trådar men vid en sökning verkar det svårt, tycker jag. Tipsa hemskt gärna ifall jag...
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: Mabuse
·
Småbarn Lille sonen snart 2 år ska börja på dagis i augusti. Han är allergisk mot mjölkprotein. Hemma har det ju gått bra. Vi har stenkoll på...
2
Svar
36
· Visningar
3 545
Senast: Miks
·
Övr. Barn Är det någon som vet om det är ok inom idrotten att deltagare använder medicin mot add/adhd? Är det som tex astmamedicin, att det är ok...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: bigganl
·
Gravid - 1år Ska nog börja ge min lille ersättning då han fortfarande äter ca 4 ggr/natt. Och han är snart 4 månader. Han går upp i vikt som han ska...
Svar
16
· Visningar
1 555
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Vår dotter, ca 9,5 månader har blivit ett monster att lägga på kvällen. När hon var mindre så kunde hon somna själv i sängen men nu går...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 542
Senast: vindvissla
·
Småbarn Med risk för att bli hängd av hela buke, så undrar jag om det är helt vansinningt att ställa in en tv med dvd i hennes rum. Hon älskar...
2
Svar
36
· Visningar
3 192
Senast: maiagull
·
Gravid - 1år Min sötnos, 8,5 månader med ett intressant förflutet med kolik och annat ont i magen... har sedan nästan en månad fått ett nytt beteende...
Svar
5
· Visningar
913
Senast: carrin
·
Småbarn Nu när vi är i Sverige ska vi passa på att köpa en bilstol till Maja (nu 10 mån) eftersom det bara finns framåtvända hemma i Österrike...
Svar
9
· Visningar
1 124
Senast: Nisse
·
Övr. Barn Nästa vecka är sonen inskolad och klar på dagis och maken återvänder till jobbet efter sin föräldraledighet. Jag kommer då att gå ner på...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: Oregano
·
Gravid - 1år I början av sommaren sökte jag föräldrapenning 6 juni - 31 juli. Nu blev det så att jag började jobba och jobbade ett 3-timmarspass på...
Svar
7
· Visningar
1 084
M
Övr. Barn jag nekade min sons pappa att skaffa pass förra året i rädsla att han inte skulle komma tillbaka med honom. För han har hotat med...
Svar
3
· Visningar
1 139
Senast: Rosett
·
Övr. Barn Hur snart efter förlossningen började ni rida igen? Vad finns det för risker med att börja rida för tidigt efter förlossningen? Dela...
Svar
16
· Visningar
1 579
Senast: Calvaro
·
Småbarn Ja, varför stoppar en del föräldrar nappen i sin egen mun innan de direkt efter stoppar in den i barnets mun? :confused: Jag är inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 394
Senast: em-pirre
·
Gravid - 1år är nu gravid i v 36+3 och har sen förr en tjej på snart 21 månader. när vi är ute bland folk känner ja hur folk tittar på mig! dels...
Svar
18
· Visningar
3 549
Senast: Minna86
·
Småbarn Lillan (5 år) ska följa med morfar och bonusmormor i husbilen till djurpark i helgen. Och jag tycker att det är lite ovant. Okej då, jag...
Svar
5
· Visningar
889
Senast: mimmipigg
·
Småbarn På lördag fyller min lilla flicka ett år och alla undrar såklart vad hon önskar sig. Grejen är den att jag kan inte komma på något! Har...
Svar
11
· Visningar
4 149
Senast: Miks
·
Övr. Barn Mina söner är 9 och 8 år gamla och går i tvåan och ettan. De båda pojkarna har en kompis som de givetvis vill leka med väldigt ofta...
8 9 10
Svar
180
· Visningar
20 361
Gravid - 1år Idag fick jag nöjet att hålla i och mata en 10veckorspojke, han var en snabbis på Parkleken och hälsade på. Jag har länge gått och haft...
Svar
10
· Visningar
1 515
Senast: nevin
·
Småbarn Ja, nu har jag varit en lite dålig mamma och mutat min dotter :o . För att göra en lång historia kort, vill min dotter inte gå på...
2
Svar
26
· Visningar
3 165
Senast: Mitten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp