Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Dottern, 8,5 månad, har fått för sig att hon ska äta sig till sömns. Så innan kvällsvällingen tar vi på pyjamas, och sen sitter vi i...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 205
Senast: vindvissla
·
Småbarn Någon som vet vars jag kan få tag på en rosa gris som nöffar och rör sig? Har en sådan kvar sedan jag var liten som jag absolut...
Svar
1
· Visningar
872
Senast: Freyja_bus
·
Övr. Barn och nej, det här är ingen "Är-jag-gravid-tråd" Jag fick min son i december -09. Efter besök hos BM började jag äta cerazette och har...
Svar
4
· Visningar
1 247
Senast: jerseyko
·
A
Gravid - 1år Min son på 8 månader har blöjeksem. Det kom plötsligt för en vecka sedan cirka. Troligtvis för att han börjat sova på mage för två-tre...
Svar
8
· Visningar
3 941
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år idag och hoppas att allt blir så bra som hon velat! :bump::bump: Lycka till vännen!
3 4 5
Svar
86
· Visningar
8 526
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år Vår lilla fröken blir 1 år i december och jag har insett att det inte kommer att funka att bädda ner henne med filtar som förra vintern...
2
Svar
25
· Visningar
7 233
Senast: keilir
·
Småbarn Jag och sambon vet snart inte vad vi ska ta oss till. 2-åringen mår inte bra, men vad fasen är det som är fel!? Han har alltid vart...
2 3
Svar
55
· Visningar
13 753
Senast: MiaS
·
Småbarn Jag blir galen på Isak. Låter dumt kanske men han är verkligen jobbig nu. Allt, verkligen ALLT jag säger eller gör är fel. Jag...
Svar
9
· Visningar
1 233
Senast: Diplomaten
·
Småbarn Vår ettåringska börja på dagis, och vi har fått lapp hem om att de gärna ska ha inneskor för att det kan vara kallt på golvet. Det...
2
Svar
24
· Visningar
6 257
Senast: NeverEver
·
Småbarn http://www.aftonbladet.se/wendela/article13517800.ab Bok ska få 4 (!) åringar att banta. WTF?! :crazy: Hur fan då? Det enda den talar...
Svar
4
· Visningar
943
Senast: Calazirya
·
Småbarn Min dotter är 2 år gammal och går på en förskola som ligger på andra sidan vägen om våran lägenhet. Jag har alltid varit jätte nöjd med...
Svar
10
· Visningar
2 519
Senast: Koltinna
·
Småbarn Även om det är ett tag kvar så börjar det vara dags att spana runt på förskolor till söta fröken. Hon kommer att vara ca 16 månader när...
Svar
17
· Visningar
4 012
Senast: Lupino
·
Övr. Barn Vi har börjat kika lite på vad vi ska köpa för bilbarnstol när babyskyddet är urvuxet. Kravet är att stolen ska vara rymlig men ändå...
Svar
10
· Visningar
1 735
Senast: Calazirya
·
Småbarn Dottern som fyller 3år om en månad har alltid varit en obrydd och självständig unge. Hon har sedan vi lärde henne att somna själv vid...
Svar
1
· Visningar
878
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år hur beräknas föräldrapengen när man är arbetslös i grunden och på vilket sätt skiljer sig beräkningen från hur föräldrapengen beräknas...
Svar
7
· Visningar
1 198
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera det jag funderar över, men gör ett försök. Ber om ursäkt på förhand för att det förmodligen...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Känns ju som att det borde funnits fler såna här trådar men vid en sökning verkar det svårt, tycker jag. Tipsa hemskt gärna ifall jag...
Svar
3
· Visningar
1 129
Senast: Mabuse
·
Småbarn Lille sonen snart 2 år ska börja på dagis i augusti. Han är allergisk mot mjölkprotein. Hemma har det ju gått bra. Vi har stenkoll på...
2
Svar
36
· Visningar
3 543
Senast: Miks
·
Övr. Barn Är det någon som vet om det är ok inom idrotten att deltagare använder medicin mot add/adhd? Är det som tex astmamedicin, att det är ok...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: bigganl
·
Gravid - 1år Ska nog börja ge min lille ersättning då han fortfarande äter ca 4 ggr/natt. Och han är snart 4 månader. Han går upp i vikt som han ska...
Svar
16
· Visningar
1 555
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp