Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Emilia (snart 2,5 år) är väldigt kvällspigg och nu under sommaren låter vi henne ha dom rutiner som hon trivs bäst med (dvs vara vaken...
Svar
2
· Visningar
902
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Har ni nå tips på frukost jag kan ge min 7 månaders kille? Dyrt och tråkigt att ge köpgröt hela tiden...vågar man ge mannagrynsgröt? Vad...
Svar
4
· Visningar
837
Senast: turbofling
·
S
Gravid - 1år När och hur har ni gjort med era små knoddar? Adam blir inte speciellt mätt på ersättningen längre och har hittills inte sovit en hel...
Svar
5
· Visningar
806
Senast: turbofling
·
Övr. Barn Kanske en dum fråga egentligen, men är nojjig... Tror att jag har åkt på någon slags matförgiftning. Har diarré och har spytt hela...
Svar
2
· Visningar
3 533
Senast: jerseyko
·
Småbarn Välkomna till del 15! Det tog 1 månad och 1 vecka att fylla del 14 :love: Januari 15/1 uva - första barnet - pojke (18/4) Mars...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
94 459
Senast: Macken22
·
Småbarn Min dotter som är 6,5 år har helt plötsligt blivit jätterädd för allting! Det började med att det smällde utanför en kväll när hon...
Svar
8
· Visningar
6 114
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Om det blev fel prefix får mod. gärna ändra. Efter praktik på fritids/förskola/dagis (vad man nu vill kalla det) är jag lite fundersam...
2
Svar
29
· Visningar
3 305
Senast: domino
·
Övr. Barn Jag och en kompis diskuterade häromdagen det här med "tonårsekonomi". Vi hade samma tankar, att de måste få ta ansvar för sin egen...
2
Svar
28
· Visningar
3 478
Senast: Badger
·
A
Övr. Barn Vet inte vart jag ska börja riktigt. Känns som allt är upp och ner just nu. Har spenderat hela förmiddagen i telefon.. För att göra...
Svar
1
· Visningar
860
Övr. Barn Jag har en liten släkting som har Down's syndrom. Barnet är bara ett år, så än så länge är det ingen större skillnad jämfört med andra...
2
Svar
32
· Visningar
5 079
Senast: Petruska
·
Gravid - 1år Lilla Jackan strax åtta månader har ont i magen, förmodligen beror det just nu på tandsprickning men innan dess beror på det på en det...
Svar
4
· Visningar
771
Senast: carrin
·
Gravid - 1år Hej Bukefalister. Jag fick min mens den 13:e juni (24dagar sedan idag mao), jag har en cykel på 27-28dagar. Nu har jag haft...
2
Svar
22
· Visningar
13 076
Senast: Mustasukka
·
Gravid - 1år I takt med att lillan blivit mer och mer sugen på riktig mat har ett problem uppkommit... Mat som inte behöver värmas! Hennes...
Svar
11
· Visningar
3 583
Senast: Ninnurur
·
A
Gravid - 1år Jag har tänkt på en sak... I början av graviditeten kan man ju må väldigt illa, och kräkas mycket. Och därigenom gå ner i vikt. Men...
Svar
8
· Visningar
6 158
Senast: lillamyggan
·
Q
Gravid - 1år Min lilla tjej är fyra veckor (!) nu och jag bär henne en del i bärsjalen. (korta stunder men dagligen) (Ringsjal). Hon kryper ihop till...
Svar
4
· Visningar
1 081
Senast: carrin
·
Småbarn Vi har lång ledighet, 2 mån, hela familjen i år. Vi försöker får lite projekt hemma gjorda (går på halvfart ;)...) och har varit på lite...
2 3
Svar
43
· Visningar
6 917
Senast: Brandgul
·
Småbarn Jag har en dotter som är 2 år, och för lite mer än 1 år sedan när hon lärde sig att gå så hände det en olycka där hon smällde huvudet i...
Svar
1
· Visningar
9 903
Senast: Calazirya
·
Småbarn Usch, satt just och såg på kunskapskanalen om allt hemskt BPA kan ställa till med och kollade upp nappflaskorna vilka alla vi använt var...
Svar
1
· Visningar
864
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Ni vet såna där armband där man skriver sitt tlenr och fäster på barnen på Liseberg och liknande? Någon som vet var man kan köpa mer...
Svar
7
· Visningar
1 698
Senast: Petronilla
·
Övr. Barn Hur hade ni agerat om ni känner någon vars barn har omfattande problem med mollusker. Skulle ni ses som vanligt trots risken för ert...
2
Svar
39
· Visningar
6 846
Senast: kamomillo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp