Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Ja, vilket märke har ni? En eller två plattor? (eller vad kallas det, sensorer...?) Hur bäddar man? Står ju lägg under madrassen...
Svar
7
· Visningar
2 900
Småbarn Jag är på jakt efter en smidigare vagn att ha nu till lillskruttan. Har ni några tips på en bra vagn ? Önskemål är att dessa...
Svar
3
· Visningar
852
Senast: Calazirya
·
H
Gravid - 1år Jag tänkte att vi kunde ha en tråd för oss som försöker bli gravida och/eller har börjat planera barn. Sambon och jag planerar att... 17 18 19
Svar
369
· Visningar
35 264
Gravid - 1år Det börjar bli dags att skaffa en bakåtvänd bilstol till dottern, och då uppstår ju en massa funderingar... Hon är idag en ganska... 2
Svar
24
· Visningar
2 771
Senast: Ewa-Lena
·
Gravid - 1år Jag blir galen. Har fått en allergisk reaktion på något över helgen som fullkomligt exploderat och 75% av min kropp är täckt med...
Svar
18
· Visningar
3 158
Senast: Sar
·
Övr. Barn Min yngste fyllde 2 i maj och jag har inte använt ergon på drygt ett år. Fick för mig att jag skulle sälja den men så tog jag fram den...
Svar
15
· Visningar
1 435
Övr. Barn Jag var med om en situation idag där det blev väldigt klassiskt kvinnligt/manligt enligt min mening, vad anser ni: Jag var i... 2
Svar
20
· Visningar
2 336
Senast: Björk
·
Småbarn Jag vänder mig då till er som ammat ert barn mer än ett år. Sonen är drygt ett år gammal och jag ammar vid läggdags, någon gång på... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 661
Övr. Barn Nu ska ju dottern inte börja på dagis än på länge, men sambon och jag började fundera idag... Sambon har en anställning på heltid...
Svar
18
· Visningar
4 782
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn Mina föräldrar renoverar just nu sitt hus och en dag när vi står i vardagsrummet och pratar, jag har min nyfödda dotter på armen, så...
Svar
5
· Visningar
1 152
Senast: viv
·
Övr. Barn Vad är egentligen bäst? Eller är det enklaste att inte ha något? Vi är utomhus ganska mycket och vi har tillgång till en "egen" strand...
Svar
16
· Visningar
5 916
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Skrämmande tråd, men för mig fruktansvärt aktuell efter min systers tragiska bortgång. Hon hade ju tre barn som ska tas om hand. Så nu...
Svar
12
· Visningar
1 746
Senast: Görel
·
Gravid - 1år Jag har helammat min tjej i 4,5 månader, sedan fick hon börja med smakisar. Nu, vid 6 månader, äter hon ett huvudmål + 1 grötmål om...
Svar
15
· Visningar
2 060
Senast: ako
·
Gravid - 1år Som rubriken lyder. Blev lite nojig när jag läste dagens Ridsport och tycker att jag borde ha insett själv att det kanske inte är så...
Svar
10
· Visningar
1 952
Senast: Skogstroll
·
Småbarn Det går vattkoppor på dotterns dagis, och idag blev hon hemskickad med misstänkta koppor. Jag såg prickar i gårkväll men var säker på... 2
Svar
25
· Visningar
7 249
Senast: voltis
·
Småbarn Har en liten tjej här hemma som vill ha trosor, och inte bebistrosor som sluter åt för läckande blöjor utan hon vill ha trosor istället...
Svar
8
· Visningar
10 218
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Känner på mig att det här blir långt. Min 6-årige son (J) blir illa behandlad av sina sk kompisar! Han leker mycket med grannens... 2 3
Svar
40
· Visningar
11 873
Senast: Sol
·
Övr. Barn Min sambo har 2 döttrar som är 18 och 20 år. Dom är skrivna hos mamman men bor ca 55-60% hos oss. Mamman har inget jobb så hon går på... 2
Svar
22
· Visningar
4 325
Senast: jamman
·
Småbarn Sjöng Lejonkungen på min äldsta sons namngivelse och nu vill jag ha tips på andra trevliga dizney låtar och även andra för den delen!
Svar
10
· Visningar
14 298
Gravid - 1år Fick höra att en bekant av BVC fått rådet att tempa sin bebis en gång i timmen för att hålla koll så att bebis inte blir överhettad nu...
Svar
11
· Visningar
1 982
Senast: Lottch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka