Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Snäckan har blivit mammig så det visslar om det, och jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det. Rent känslomässigt vill jag kånka...
Svar
12
· Visningar
1 239
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Måste bara få dela med mig av klippet på vår underbara busunge! John 8 månader har kommit på ett nytt hyss! Titta och skratta inte...
Svar
7
· Visningar
1 142
Senast: MaRomer
·
Småbarn Ni som har/haft barn runt 65 veckors ålder ( ca 15 mån) Hur har ni upplevt den utvecklingsfasen? Vad är det som "bearbetas" och...
Svar
11
· Visningar
4 376
Senast: Luna10
·
Gravid - 1år Jag har funderat lite nu på eftermiddagen. Jag läste här om dagen att när man mäter livmodern så ska man ha "tom" urinblåsa för att det...
Svar
2
· Visningar
1 155
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 655
Senast: YorkWann
·
Övr. Barn Min son som är 9 år har problem med en klasskompis sedan länge tillbaka. Igår tog denne pojke strypgrepp på min son och en till... 2
Svar
20
· Visningar
7 100
Senast: tyra1
·
L
Småbarn Nu har jag varit hemma med min 3:e guldklimp 1 år och föräldrapengen är slut. Har tagit fullt hela tiden, maken får skriva över sina... 2
Svar
38
· Visningar
7 113
Senast: Magini
·
Gravid - 1år usch, urk, fy, bläääää, snyft Ungefär så mår jag just nu. Hur fixar folk att ha en liten hemma och samtidigt vara nygravid och... 2
Svar
22
· Visningar
2 804
Senast: Freyja_bus
·
Småbarn Vad har ni för tankar och funderingar om barn som knuffas? Varför knuffas barn?
Svar
10
· Visningar
6 538
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vår tanke har varit att Theo ska börja förskola i augusti, när han är ca 16 månader. Nu har det hänt lite saker som gör att vi...
Svar
5
· Visningar
1 882
Senast: mino
·
Övr. Barn Idag trillade en dopinbjudan in. Jag har själv aldrig varit på dop och vet inte riktigt vad man brukar ge i doppresent. Vi snålar på...
Svar
13
· Visningar
4 456
Senast: Ponsse
·
Gravid - 1år Har jag missat nåt bra tråd så ber jag om ursäkt ;D Nu är de väl sonika dags att teckna gravidförsäkring då jag är i vecka 26+4. Jag...
Svar
9
· Visningar
1 087
Senast: Fiffi1
·
S
Gravid - 1år hejsan! för er som läste min sista tråd så ska ja göra en övervikts operation... I MORGON :O sitter på hotellet i Ersta/sthlm nu och... 2
Svar
24
· Visningar
2 496
Senast: strösslet
·
X
Gravid - 1år Hej hej Jag undrar bara om det finns någon som har gjort nya bröst "silikon" efter er graviditet?. Jag är rädd för att få värsta... 2
Svar
33
· Visningar
5 470
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Detta är egentligen inte en föräldrafråga men nu är ju (uppenbarligen) en hel del som slutat med p-medel här;) Så när ni har slutat...
Svar
6
· Visningar
3 831
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Varför är det inte fötter på alla babykläder. Det verkar oerhört opraktiskt med dessa små strumpor som hela tiden kasar av. Min... 2
Svar
30
· Visningar
8 201
Småbarn Stämmer det att man har rätt att ha barn på förskolan fler än de godkända 15 h när man är föräldraledig och börjar studera? Jag har...
Svar
14
· Visningar
13 359
Senast: Lupino
·
Övr. Barn Nån här som är duktig på genetik? Funderar lite på vilken ögonfärg vårt barn kommer att få. Jag har blå ögon, och min man mörkbruna...
Svar
19
· Visningar
4 516
Senast: JeayL
·
Småbarn Jag och sambon ska flytta hem till Sverige i början pa sommaren och vi har börjat titta lite pa lägenheter. Vi funderar pa om vi ska ha...
Svar
12
· Visningar
2 785
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Diskuterade planering av föräldraledighet nu och funderade på hur man gör med amningen om man delar föräldraledigheten 50%? Mycket...
Svar
11
· Visningar
1 505
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka