Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag har en son på 20 mån väntar nu nr 2 i feb, har ingen aning om kön, de första små kläderna är rätt neutrala sen har ju min son haft... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 953
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Jag och min kompis satt och diskutera detta i helgen och vi kunde inte komma på en enda anledning. Hon har en dotter och jag har inga... 4 5 6
Svar
119
· Visningar
7 167
Senast: Gnist
·
Övr. Barn Det är nu sagt att systersonens lugnor inte är bra, de kan inte bli sämre men de kan inte bli bättre (de är inte färdigutvecklade)...
Svar
7
· Visningar
2 097
Senast: astronaut
·
Gravid - 1år Undrar om någon här har erfarenhet av ett förlossningskontrakt? Hur funkade det för er? Hur slutade det? Med snitt eller inte...
Svar
3
· Visningar
2 412
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Imorgon ska jag operera bort ett ganglion i en handled och efter det blir det svårt att ta hand om dottern ett par veckor. Om jag då...
Svar
6
· Visningar
1 387
Senast: Freddie
·
Gravid - 1år Ska tillbaka till jobbet så smått och jobba 2 dagar vecka nu, tänkte jag. Vi får se om det dungerar. men nu undrar jag vad som gäller...
Svar
3
· Visningar
1 205
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Hej! Jag har för mig att jag har hört något om att man har rätt att gå ner i tjänst 6 månader innan BF utan att det ska påverka...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Freddie
·
Gravid - 1år senaste 4-5 nätterna har Moa varit halvvaken sen 01 om nätterna. Det stånkas, stönas, sparkas som en vettvilling och gnys lite...
Svar
14
· Visningar
1 057
Senast: Comfort
·
I
Övr. Barn I ena örat har min unge 38,1, i andra 37,3! Vad tusan ska man tro egentligen, har hon feber eller inte?
Svar
9
· Visningar
20 839
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Ni som ammar, vilken mängd alkohol skulle ni kunna tänka er att dricka om ni ska amma? Ingen alls? Ett glas vin, öl eller cider? mer... 6 7 8
Svar
154
· Visningar
11 383
Senast: bliss
·
Övr. Barn Är det någon här som läst hans böcker? Var hemma hos några vänner i helgen och de hade Jesper Juuls bok "Ditt kompetenta barn"...
Svar
15
· Visningar
2 135
Senast: Minta
·
Övr. Barn Det har nyligen skett en olycka med ett litet barn ( 4 år) som blivit överkörd av en bil när hon åkte pulka. ( Står om det i de flesta...
Svar
16
· Visningar
2 390
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Är lite sugen på att skaffa ringsjal, dels för att de verkar så smidiga att ha med sig och enkla att knyta men också för att de är så...
Svar
13
· Visningar
2 239
Senast: Nisse
·
Övr. Barn När det lyser i ögonen av engagemang, när fantasin verkligen flödar! Hur kommer det sig att vi förlorar det? Engagemang från barn är...
Svar
15
· Visningar
1 404
Småbarn hej hej. Skulle vilja fråga er alla visa där ute en fråga! De är nämligen så att min sambo har en son tillsammans med sit x, sonen är...
Svar
9
· Visningar
1 689
Gravid - 1år Jag har just köpt och fått hem min manduca. Jag tror att jag kommer att ha mycket glädje av den, men har lite frågor om insatsen...
Svar
2
· Visningar
873
Senast: ako
·
Gravid - 1år Jag har tittat lite på olika sängar men hittar inte någon som har nedsänkbar sida.... Vet att mina småsyskon hade det förr men nu ser...
Svar
14
· Visningar
1 983
Gravid - 1år Om barnet har bråkig mage, kan det vara gluten allergi? Ni som har barn som är gluten allergiska, hur har det yttrat sig? Har den...
Svar
2
· Visningar
858
Senast: SaraXX
·
Gravid - 1år Hur skulle du reagera om du ser en bebis i röda kläder, blir det automatiskt en tjej eller kille? Lite nyfiken då jag håller på att... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 849
Senast: Petruska
·
Övr. Barn ... trodde jag att bäbisar köptes i charken på ICA. ... ville jag bli pappa eler knutgubbe när jag blev stor. ... trodde jag att... 2
Svar
36
· Visningar
3 462
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka