Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Hej på er mammor!:laugh: Min fina kompis har nyss blivit mamma! Nu ska jag äntligen få träffa hennes lila underverk och tänkte då ta...
Svar
8
· Visningar
2 296
Senast: lilla_maaliiin
·
Småbarn Har torkat så mycket spyor och använt upp så mycket handsprit att det snart sprutar ut genom öronen. VARFÖR har dem inte hittat någon... 2
Svar
24
· Visningar
4 456
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Om man blir gravid innan första barnet fyllt 1 år och 9 månader får man behålla samma föräldrapenning med andra barnet som jag förstått...
Svar
9
· Visningar
5 101
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Nu har lillan ätit smakisar i 1 ½ månad ungefär och har än så länge bara ätit burkmat. Nu läste jag en artikel om barnmat i burk som... 2
Svar
24
· Visningar
2 273
Senast: Koltinna
·
L
Gravid - 1år Har de två senaste veckorna haft mjölkstockning två gånger, en gång på varje bröst. Gör helsikes ont och är allt annat än bekvämt så jag...
Svar
7
· Visningar
1 666
Senast: Nisse
·
Övr. Barn Hur skulle ni reagera om ni såg att er 4-åring plockat i godisar formade som könsorgan i godispåsen? Skulle ni bli upprörda? Står en... 2
Svar
21
· Visningar
3 366
Senast: Micks
·
Övr. Barn Ikväll på svt 2 går en dokumentär om för tidigt födda barn, med start kl 20.00...
Svar
6
· Visningar
991
Senast: viv
·
Gravid - 1år Väntar första barnet och är i v 26. Har egen häst som jag utbildar och tränar aktivt och rider fortfarande som vanligt. Fortfarande...
Svar
17
· Visningar
1 653
Senast: Linna
·
Gravid - 1år Jag kan inte bestämma mig för var och hur jag vill ha min skötplats, och sambon har sin egen plan... Jag tänker som så att det som är... 2
Svar
30
· Visningar
6 700
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Är det fler som fått en ledsen bebis med hög feber? Och i så fall hur länge höll det i sig?
Svar
3
· Visningar
784
Senast: turbofling
·
A
Övr. Barn Jag födde barn vaginalt för snart ett år sedan. Allt gick bra och det enda som var riktigt jobbigt och gjorde ont var när BM skulle sy...
Svar
15
· Visningar
7 010
Senast: Anonym_mum
·
W
Småbarn Vi har planer på att flytta till annan ort, mitt störrsta bekymmer är ju dottern som är 3år och då får byta dagis. Jag har jätte ånger...
Svar
3
· Visningar
6 424
·
Övr. Barn vad betalar ni för olika saker till era barn nu tänker jag mest på förbrukningsvaror som blöjor, välling, burkmat, osv. vi skulle i...
Svar
12
· Visningar
2 923
Senast: Sirocco
·
Gravid - 1år Tänkte att ni som är lite erfarna och "varit med" kan få skriva vad ni hade klart när bebis kom hem och vad ni kanske saknade? Hade ni... 2
Svar
27
· Visningar
7 126
Senast: Croquis
·
J
Gravid - 1år Hejsan! är precis ny här på sidan, så vi får väl se hur detta går ;). nu är det så att jag är gravid i vecka 21. Har nu på senaste... 2
Svar
32
· Visningar
3 666
·
Gravid - 1år Eftersom att jag alltid ska ha med min tusen saker i skötväskan så måste jag nu köpa en större. Så nu vill jag ha tips från er. Helst...
Svar
2
· Visningar
1 439
Senast: Freyja_bus
·
L
Gravid - 1år Som rubriken lyder, hur vet jag att jag och min sambo är redo att skaffa barn? Vi har känt varandra i drygt tio år och varit...
Svar
6
· Visningar
1 330
Senast: Armani__
·
Gravid - 1år Nu är det nog dags att tänka på om jag skall döpa min tjej eller inte, jag själv är döpt och även en av mina syskon. Mina andra minsta... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 094
Senast: Yrja
·
Småbarn Daniel, 28 månader, har använt napp sedan han var riktigt liten. Nu tyckte pappan och jag att det var dags att sluta, så vi började...
Svar
4
· Visningar
1 139
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Plockade fram den tilltänkta vagnen till lillen idag, tänkte att det va lika bra att tvätta upp den nu så det är gjort. Ser till min...
Svar
5
· Visningar
6 108
Senast: mimmipigg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka