Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Övr. Barn Min mens var väldigt sen, så för 2 veckor sedan tog jag ett test som var positivt, tog ett dagen efter som också var starkt positivt...
Svar
5
· Visningar
7 407
Senast: vindvissla
·
Småbarn Hur funkade det när ni skolade in era barn på dagis? Hur lång tid tog det och hur många timmar/dag var dom där? Jobbade ni och fick ta...
Svar
16
· Visningar
4 110
Småbarn Ja, nu har ju jag alltid tyckt att Elina gott kan få göra det mesta tills hon inte vill längre - men nu har jag ändå börjat vägra... 2
Svar
23
· Visningar
4 461
Senast: Mitten
·
E
Gravid - 1år Jo, ska på sådan idag, vad gör man?? Ska väl på intressant så sätt..Men vad ger de?
Svar
2
· Visningar
712
Senast: lilla_maaliiin
·
G
Gravid - 1år har en liten sedan hösten 08.. fick idag veta att h*n ska få ett syskon till!! men gu va rädd man är denna gången att nåt ska gå...
Svar
6
· Visningar
1 051
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Ja, var köper man låtsastatueringar för barn? Tänkte det kunde vara en rolig sak att lägga i fiskdammspåsen på min dotters 3-årskalas.
Svar
3
· Visningar
3 730
Senast: Nisse
·
S
Gravid - 1år Hejsan! jag ska försöka göra mig kort. jag och pappan (vi kallar honom H) var inte tillsammans när våran son blev till. vi bestämde... 2
Svar
31
· Visningar
3 439
Senast: strösslet
·
B
Gravid - 1år Ja som rubriken lyder, hur länge kokade ni vatten till era små? Eller är det någon som vet när man kan ta "vanligt" vatten? 2
Svar
30
· Visningar
13 560
Senast: Minta
·
P
Övr. Barn Snabb fråga, lägger den här för jag tror jag får bäst svar... När man har slutat med p-ring (eller p-medel över lag), kan det då hända...
Svar
13
· Visningar
2 742
Senast: Puma
·
Småbarn :( Loke har 2 bilstolar. En Britax 2 way som han använder hos mig och en BeSafe Izi Kid som han använder hos sin pappa. (BeSafen... 2
Svar
35
· Visningar
2 698
Senast: Gandalf
·
Småbarn Behöver hjälp att hitta en overall som är lite rymligare. Vi har en overall från Polarn och Pyret som vi har lånat, men det visade sig...
Svar
17
· Visningar
1 498
Senast: ako
·
Övr. Barn Hur fungerar den i olika väglag? snö, grus m.m. Och för övrigt, är vagnen bra eller dålig? Tacksam för svar.
Svar
3
· Visningar
2 365
Senast: ako
·
Småbarn Jag tänkte köpa längdskidor till sonen 2½ år. Vad ska man köpa? Vad kostar det ungefär? Hur långa ska man ha?
Svar
7
· Visningar
9 012
Senast: vippan
·
Övr. Barn efter att ha läst att många använde fleeceregnställ åt sina små, så tänkte jag att: ja, ett sådant köper jag bums. Googlade och hittade... 2
Svar
21
· Visningar
2 461
Senast: Hyacinth
·
V
Småbarn Hej! Nu har sonen blivit lite över 9 månader och otroligt rörlig! Så nu behöver jag lite tips hur 17 jag ska lyckas duscha på...
Svar
18
· Visningar
1 329
Senast: ia_
·
Småbarn Varför uppfinna hjulet två gånger när man kan dela med sig av enkla tips och trix för att underlätta vardagen... Har på rak arm två...
Svar
1
· Visningar
1 200
Senast: Mammas
·
Småbarn Första gångerna du har barnvakt när skrutten blivit runt 1½ år och är mer medveten om saker och ting samt inte börjat på dagis än...
Svar
13
· Visningar
1 292
Senast: Sedna
·
Småbarn Dottern, 21 månader, har blivit torr nu under julledigheten och kissar på pottan :love: Jag behöver väl inte säga att jag är stolt som...
Svar
13
· Visningar
1 720
Senast: Elinkan
·
Småbarn Vilket ska man välja? Vi åker till Turkiet i höst & blir borta i 2 veckor, Evelina kommer vara ca 13 månader. Sitter & tittar på sk...
Svar
18
· Visningar
2 972
Senast: Snovind
·
Gravid - 1år Vi ska om lite mindre än 1 månad dra utomlands med våran lilla dotter som fyller 6 månader när vi är borta :) Min fråga är, finns det...
Svar
7
· Visningar
957
Senast: Chlo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka