Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vad behöver man egentligen under den första tiden med en liten nyfödd? Så fort vi varit ut i butiker och kikat så känner både jag och... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 912
Senast: esprit
·
Gravid - 1år Eller falsk Krupp som det numera heter. Vill gärna ha tips på hur man kan underlätta för honom. Och om man kan undvika detta fler...
Svar
16
· Visningar
2 858
Senast: atnym
·
Gravid - 1år Ska ju bli mormor i jan/feb och var ikväll in på Tradera och på sista-minuten fanns en ny sådan sjal som jag lite impulsivt budade in...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Barnvagn verkar ju vara ett av de svåraste besluten man kan hamn inför. Speciellt om man som jag väntar första barnet. :D Hoppas att... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 764
Senast: MayDay
·
B
Övr. Barn Jag har läst att man inte ska äta rå mat förutom grönsaker och frukt när man är gravid,innebär det att man inte kan äta t.ex ben and...
Svar
15
· Visningar
4 364
·
Övr. Barn Sista tiden har jag haft stora funderingar om det här med barn, ena dagen vill jag så förtvivlat gärna ha en liten och andra dagen... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
4 915
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Funkar den kombinationen? Vi har bestämt oss för starta bebis-fabriken. Det jag funderar över är hur det funkar med häst och att vara...
Svar
1
· Visningar
666
·
Gravid - 1år Åkte natten till lördag med sonen till akuten. Och har har krupp. Fick andas adrenalin+ fick kortison. Har har blivit bättre Men sen...
Svar
4
· Visningar
1 232
Senast: mimmipigg
·
N
Övr. Barn Jag satte in en hormonspiral den 22 september. sen dess har jag haft EN blödnings fri dag. vilket känns förjävligt.. visst jag vet att...
Svar
8
· Visningar
1 644
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Min lilla tjej nu 4 manader och hennes fontanell ar fortfarande valdigt stor. Typ 4x4 cm rombformad. Sa nu undrar jag hur stora ar era...
Svar
1
· Visningar
821
Senast: Miks
·
Gravid - 1år Nu sover Moa, kors i taket, så påbörjar iallafall berättelsen och ser hur långt jag hinner. Natten 13-14 oktober Vaknade med värkar... 2
Svar
24
· Visningar
3 106
Senast: Chlo
·
Småbarn och med vad? Lite kul att diskutera det tycker jag, även kunna ge varandra tips. Isak får hjälpa till att duka bordet vilket är...
Svar
13
· Visningar
1 627
Senast: Minta
·
Övr. Barn Har ni missat det? jag kan lugnt konstatera att jag verkligen missat detta i flera år. Kan nog bara skylla på att jag är en hillbillie...
Svar
4
· Visningar
1 274
Senast: Girasol
·
Övr. Barn Kommer ihåg när jag startade första tråden här för 1½ år sedan när jag frågade var era 16 månaders kunde göra, för att jämnföra med min...
Svar
14
· Visningar
2 035
Senast: RIA
·
Övr. Barn Att lära sig av sina barn För dem som inte har barn är det här hysteriskt. För dem som har barn som har passerat den här... 6 7 8
Svar
154
· Visningar
12 832
Senast: Cilla
·
Övr. Barn Titta! Det är ju där sonens dagis ligger!:crazy::eek: Visserligen har personalen stenkoll på barnen och de små är aldrig utanför...
Svar
4
· Visningar
1 128
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Fredag den 9:e oktober satt jag och sambon och tittade på idol och hade precis ätit mat. Jag reser mig upp ur soffan och det säger... 2
Svar
20
· Visningar
2 304
Gravid - 1år Jag är i vecka 14 nu, och har till och från de senaste veckorna ibland smärtor i rumpan när jag lyfter och bär saker i stallet. Det...
Svar
12
· Visningar
18 208
Senast: CillaW
·
  • Låst
Övr. Barn med dessa pappor och alla de föräldrar som på ngt vis tvingas leva utan kontakt med sina barn...
Svar
3
· Visningar
967
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6095966.ab "Barnvagnstillverkaren Maclaren USA meddelar att de drar tillbaka en miljon...
Svar
5
· Visningar
1 072
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka