Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Småbarn 3-åringen trillade och slog upp ett litet sår på kinden för en och en halv månad sedan. Tyckte inte det såg så farligt ut då, men nu...
Svar
9
· Visningar
4 507
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Jag har en son som går i andra klass och han har svårt för att nå upp till de mål som är satta för årskursen. Detta problem fanns redan... 2
Svar
21
· Visningar
3 243
Senast: Ela
·
Övr. Barn Ni som har skolbarn, hur viktigt tycker ni att det är att undervisande lärare är behörig? Dvs både har ämneskompetens och pedagogisk...
Svar
17
· Visningar
1 572
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Kommer ni vaccinera era små? DÅ menar jag de som är under året. John är ju 6½ månad och jag hade helt bestämt mig för att inte... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 488
·
V
Övr. Barn Någon som tog sig dit i helgen ( 31 okt-1 nov). Malmös första barnmässa. Jag var där, betalade inträde, gick över "mässan" på 15...
Svar
4
· Visningar
1 433
Senast: Sjalen
·
N
Övr. Barn Funderar att boka en resa till Turkiet nästa år, i slutet av Maj eller början av juni (när hästarna börjat gå ute, och resepriserna...
Svar
1
· Visningar
1 506
Senast: Spirit
·
Gravid - 1år Jag fick min dotter för snart 7 månader sedan (kejsarsnitt). Jag har kommit igång med ridningen igen och allt funkar bra. Men för några...
Svar
5
· Visningar
1 378
Senast: Barracuda
·
P
Övr. Barn Skriver under privat nick, mest för att de som känner mig inte ska veta att det är jag :laugh: Kan man ha ägglossningsflytningar utan...
Svar
2
· Visningar
10 586
Senast: emma74
·
W
Småbarn Jag står inte ut längre, vad ska jag göra? Dotterna är 3år och har alltid fått somna i sin säng i sitt rum, när hon vaknar på natten... 2
Svar
38
· Visningar
2 963
Senast: vindvissla
·
Småbarn Från vilken ålder slutade era barn ha blöja?
Svar
18
· Visningar
2 406
Senast: Mammadutt
·
Övr. Barn Jag måste få lite åsikter om vad det är med mig egentligen! Ni känner väl igen mig som den som alltid tycker/tror tvärt emot, är en... 5 6 7
Svar
125
· Visningar
8 943
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Finns det något bra ställe där det står tex när brukar dom börja le, lyfta huvudet osv.?
Svar
1
· Visningar
737
·
N
Gravid - 1år Klicka HÄR för att komma till artikeln? Alla bara tjatar på mig att jag ska vaccinera mig; jobbet, sambon, svärföräldrar, sambons... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 700
Senast: Chlo
·
S
Gravid - 1år hejsan! ni som vet lite om mig har haft det kämpigt med fadern till mitt barn som jag levt med och trott på men nu har det raserat...
Svar
14
· Visningar
1 777
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn Går det? Någon som gör det här? Hur får ni tiden och räcka till? Hur bor ni i förhållande till skolan?
Svar
5
· Visningar
1 024
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jo, jag vet att det är förbjudet i Sverige, men det finns ju fortfarande länder som tillåter barnaga, och det har ju varit populärt även... 4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 948
Gravid - 1år Hur många här har tagit reda på könet på era bebbar i magen? O ni som fött.. Stämmde det som ni fått veta? Själv tog jag ju reda på... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 285
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år under i stort sett hela min graviditet led jag av nästäppa, som berodde på ökad hormonomsättning osv.... men när bebis titta ut hängde...
Svar
10
· Visningar
2 923
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Vad var era första känningar, förutom ömma bröst m.m.hade ni några andra känningar typ presis efter ägglossning om ni försökte bli...
Svar
10
· Visningar
3 942
Senast: Hemlisen
·
Övr. Barn Isak behöver en ny men vilka är eg bra? Som tål tuff lek, vatten och kyla? Med bra pris också helst
Svar
13
· Visningar
1 414
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka