Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Ger ju som sagt ersättning till 100% vilket är nästan problemfritt. Men: Lillan fiser MASSOR, och det verkar som det gör ONT i... 2
Svar
22
· Visningar
3 257
Senast: Hyacinth
·
Småbarn Jag sitter och tittar lite på förkolor till Emilia, vi flyttar hem till Sverige nästa år och tanken är att hon börjar dagis till nästa...
Svar
2
· Visningar
952
Senast: mino
·
Småbarn Tänkte vi kunde ha en tråd för oss som har barn som fått (eller har haft) influensan. Det finns ju några trådar om själva...
Svar
14
· Visningar
2 106
Gravid - 1år Vi har lite funderingar och vill gärna höra andras syn på saken. Hur gör ni när ni är bortbjudna och erat/era barn eventuellt ska... 2 3
Svar
54
· Visningar
3 717
Senast: vindvissla
·
Småbarn Jag skulle så gärna vilja få hjälp med hur vi skall hantera vår situation... Många här har ju vana med både barn och hund, och jag... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
6 397
Senast: Brandgul
·
Småbarn Min 3-åriga dotter har fått skumma prickar på armarna och på benen samt fötterna, hon är även flammig på kinderna - men inte någon...
Svar
14
· Visningar
38 214
Senast: Zoya
·
Övr. Barn Hej! Har kollat runt på övriga trådar och på FKs hemsida men hittar inte svar på min fråga, så nu provar jag er kära Bukefalister... 2
Svar
20
· Visningar
3 974
Senast: voltis
·
Småbarn Förslag ? Ska helst vara lätt också....för maken ska flyga med presenten... Flickor som gillar att vara ute i ur och skur.
Svar
8
· Visningar
2 341
Senast: tinissen
·
B
Övr. Barn Nioåringen skall börja köra vårat russ med en rockard. Vad skall man ha på för kläder för det skvätter ju en hel del, har inte lust att...
Svar
8
· Visningar
1 087
Senast: tinissen
·
N
Gravid - 1år Jag vet inte riktigt hur detta ska fungera med föräldrapenning.. Jag är arbetslös och fick reda på för några veckor sen att jag ska...
Svar
9
· Visningar
1 095
Senast: MayDay
·
Småbarn Hej Är mamma till en 4 åring som just nu står under utredning för av Autistiska drag eller Asperger. Just nu jobbar jag 76% men... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 968
Senast: Zaria
·
Q
Övr. Barn På ett fritids arbetar två fritidsledare, ibland även en klassmorfar. Idag var det tydligen bara en fritisledare, en man i 30-årsåldern... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 721
Senast: Julle
·
Småbarn Jag och sambon har ett gemensamt barn, en tjej på 1.5 år. Jag älskar henne och han tycker om henne dock blir han väldigt lätt irriterad... 2
Svar
27
· Visningar
2 769
·
Övr. Barn Jag och en kompis började fundera, om mamman är svensk medborgare, pappan dansk, föräldrarna är inte gifta och barnet blir född i...
Svar
9
· Visningar
2 646
·
Gravid - 1år Melwin nu 7 månader gammal äter 4 ggn/dag Men sen i onsdags så tvär vägrar han att vilja ha lagad mat mitt på dagen, han skriker...
Svar
9
· Visningar
1 118
Senast: lobell
·
Småbarn Vi har insett att vi lägger väldigt stora summor pengar på gröt till Emilia varje månad. Skulle vi göra egen skulle det nästan inte... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 903
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Vad äter era 6-månaders? Hur ofta? Och hur mycket? Och när slutade ni helt att amma/ge ersättning? 2 3
Svar
42
· Visningar
9 515
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Emilia är nu 8,5 månad och den senaste månaden har hon kommit på att det är väldigt roligt att vara vaken till sent på kvällen, 23-00 är...
Svar
17
· Visningar
1 461
Senast: _Viva_
·
Övr. Barn Jag har som bekant (?) skyddad identitet och även min dotter. Detta på grund av att hennes pappa ju inte är riktigt som han ska och...
Svar
6
· Visningar
1 848
Senast: angelwings
·
Övr. Barn Isak är förkyld igen. Feber, snorig osv. Tempade nyss och då hade han 38 gr (om nu termometern visar rätt, litar inte helt på den)...
Svar
3
· Visningar
1 120
Senast: Sunshine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka