Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

V
Övr. Barn ...När barnen var små, vågade därför aldrig låta barnen sova ute pga gårdens katter... spädbarn 2 3
Svar
47
· Visningar
4 018
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Nån som har lite råd och ge? Exet och jag gick isär i juli. Vi har efter mycket diskuterande och med hjälp av soc kommit fram till...
Svar
9
· Visningar
1 520
Senast: Boop
·
Småbarn Är väldigt tacksam om någon orkar läsa detta! Hur stor risk är det att genom tingsrättsbeslut få enskild vårdnad? Anledningen till den...
Svar
5
· Visningar
1 243
Senast: Görel
·
C
Gravid - 1år Vet någon om, och isf vart man kan få tag på ridkläder till riktigt små barn, 6 månader...?? 2
Svar
34
· Visningar
4 766
Senast: caballus
·
Övr. Barn Har haft ett jättegräl med exet idag. :( Fattar inte varför han fick sådant utbrott. Vi hade uppgjort att jag skulle komma dit en stund...
Svar
3
· Visningar
1 327
Senast: Calazirya
·
E
  • Låst
Gravid - 1år ..när jag läste tråden angående graviditet och alkohol. Nu är ju den dessvärre stängd. Men diskussionen är väldigt intressant och kanske... 11 12 13
Svar
256
· Visningar
17 224
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6060057.ab Jag har, sedan jag först hörde talas om den uppenbara diskrimineringen som fk... 2
Svar
21
· Visningar
2 694
Senast: Mabuse
·
N
Småbarn Någon som har/haft Babyproffsens Baby Travel? är det något att ha? vi är ute efter en lätt och smidig sittvagn.
Svar
9
· Visningar
3 963
Senast: SweetSelene
·
Småbarn Har en son på snart 10 månader, han hade en period nu för två veckor sedan med feber runt 39 grader i 2-3 dagar slö och hängig men åt...
Svar
2
· Visningar
1 177
Senast: mimmipigg
·
Småbarn Jag har fått veta att ett barn som varit busigt på vårt dagis satts ensamt vid ett bord och skulle sitta där tills fröken satt att fick...
Svar
14
· Visningar
2 475
Senast: Scata
·
Gravid - 1år Vi tänka köpa en ny, den vi har nu är en gammal hederlig rumptermometer som tar 100 år på sig för att mäta temperaturen. Inte helt lätt...
Svar
11
· Visningar
2 220
Senast: anhe
·
Småbarn - till mor/farförälder. Är det ok med försäkringskassan?
Svar
4
· Visningar
1 842
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Liknande trådar finns säkert men behöver lite personligt pepp nu:crazy: Under min graviditet gick jag upp ca 40 kg. Alltså jag med...
Svar
9
· Visningar
1 150
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år är det någon sm fått den än? någon som vet om biverkningarna är likadana eller mer/mindre med den sprutan? ja ska få min onsdag och...
Svar
12
· Visningar
1 304
Senast: Cilla
·
Övr. Barn Mina föräldrar kommer på besök i eftermiddag och vi tänkte gå och ta oss en bit mat. Jag skulle bli glad över tips på trevliga...
Svar
3
· Visningar
1 378
Senast: Smulu
·
N
Gravid - 1år Jag ringde till min sambo och stortjöt precis.. Ska ta det från början kanske. Min syster ringde till mig och berättade att hon fått...
Svar
19
· Visningar
2 896
Senast: Honeypixie
·
M
Småbarn Vet någon om, och isf vart man kan få tag på astronautkläder till riktigt små barn, 6 månader...??
Svar
7
· Visningar
3 045
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år har börjar irritera mig å vissa saker på sista tiden.... främst på alla mammor som envisas med att "du ska passa på att ligga still... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 126
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Ja, vi har alltså lite problem med svärföräldrarna..och jag vet att det är vanligt, så det är kanske inte så mycket att göra åt.. :(...
Svar
11
· Visningar
1 527
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år I början av graviditeten, innan moderkakan vuxit till sig, så lever ju embryot på gulkroppen - men vad är det för någonting egentligen...
Svar
15
· Visningar
5 644
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka