Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Allvarligt talat .. köpte en Acta stol ( upp till 25 kg) i våras , fick monteringshjälp utav butiken som sålde den . Sabon plockade... 2
Svar
29
· Visningar
10 302
Senast: boccia
·
Småbarn Förra vintern var ju Ludde liten o det var inga bekymmer att få ner honom o vinteroverallen i manducan. Nu är han - så klart- större...
Svar
4
· Visningar
1 018
L
Småbarn Hej! Jag har en son som fyller 2 år om knappt en månad. Han har alltid varit svår att få i mat. Som liten hade han kolik i fyra...
Svar
9
· Visningar
4 936
Senast: anhe
·
Övr. Barn Kanske någon kan ge ett snabbt svar. Vad kan man äta i medecinväg när man ammar? Receptfria värktabletter? Nässpray? :confused: Har...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: _Viva_
·
Småbarn Ja, nu skall jag börja spara mer kontinuerligt till Elina, för nu jobbar jag :). Innan tog jag hellre ut mindre fp. Hon har sparat ihop... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 667
Senast: sushi
·
Gravid - 1år Vad har man på bebisen på natten när bara pyamas blir för kallt och han sparkar av sig filt/täcke direkt? Melker har vaknat flera... 2
Svar
23
· Visningar
12 437
Senast: esprit
·
Gravid - 1år Melwin, snart 4½ månad, fick sin första tand i fredags, en pytteliten bit tand sticker upp, int emärkt NÅt att dn var på G...helt...
Svar
4
· Visningar
729
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Lill pigan är nu 5 mån (gisses vad tiden rusar iväg) Funderar på det här med matrutiner, när ska man börja få in frukost lunch...
Svar
18
· Visningar
1 095
Senast: Freyja_bus
·
Småbarn Fick i uppdrag av min faster att köpa kläder till syrrans nyfödda. Jag är helt grön när det gäller klädstorlekar till barn (har bara...
Svar
9
· Visningar
1 546
Senast: astronaut
·
Småbarn Ett enormt känsligt ämne, och en situation som kulminerat idag. Jag har ont i magen och behöver ventilera med er kloka. :crazy: Min...
Svar
17
· Visningar
2 973
Senast: mul
·
Småbarn Tösen är 3½ och håller på att växa ur sin bilbarnsstol. Hon verkar ha ärvt mammas väl tilltagna längd :angel: Då är frågan vad man...
Svar
15
· Visningar
1 366
Senast: jemaha
·
Gravid - 1år Nu när det börjar närma sig förlossning börjar jag fundera lite. Hur har ni skött ansningen där nere? har ni skitit i allt och kommit... 2
Svar
34
· Visningar
6 427
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Hur ofta gör ni rent till exempel gåstolen med mer. Jag gjorde rent den idag. Tog loss den övre delen med alla knappar och så sen skruva...
Svar
5
· Visningar
861
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Ja, nu riskerar jag att få värsta töntstämpeln här ... :o Min brorson skall döpas på söndag, och jag har gjort en liten ask åt honom att...
Svar
9
· Visningar
998
Senast: Mirre
·
Småbarn Dottern fyller 4 år i vinter (shit vad tiden går :eek: ) och det känns som att det är dags ta vissa snack. Men hur lägger man upp dom...
Svar
15
· Visningar
1 307
Senast: via
·
Övr. Barn Vilka erfarenheter har ni? Mina vänner har rejält varierande erfarenheter efter kontakt med både amningshjälp, bb och bvc. Blev lite... 2
Svar
20
· Visningar
2 626
Senast: ako
·
Gravid - 1år Min kära lilla son hostar då och då. Flera gånger om dagen. Ofta hostar han i samband med att han är ledsen men den här hostan kommer...
Svar
1
· Visningar
892
Senast: jemaha
·
Övr. Barn Den enda butik jag hittar när jag googlar är Stadium och där finns den bara inne i Borlänge. Men visst måste det finnas fler ställen som...
Svar
4
· Visningar
2 028
Senast: Basilika
·
Gravid - 1år Ni som har döpt/namngivit era barn, vad har ni köpt för presenter till barnet? Vi skall snart döpa vår son och funderar friskt på vad...
Svar
7
· Visningar
3 379
Senast: Apollo 13
·
S
Övr. Barn Jag ska bli moster :D om 2 veckor. om den inte vill komma ut före såklart. eller efter, hoppas inte! Iaf. så tänkte vi åka på en...
Svar
14
· Visningar
3 004
Senast: Boop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka