Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Saga har under de sista sex månaderna haft problem med sin mage. Hon går från att ha ok konsistens på "nr 2" till att bara få ur sig... 2
Svar
24
· Visningar
5 115
Senast: Snurrfian
·
B
Övr. Barn Blev att fundera på en händelse I helgen. Min 11-åring skulle visa ett trolleritrick för min syster. Han visade upp båda... 2
Svar
21
· Visningar
2 374
Senast: Britta68
·
V
Övr. Barn Hej allihopa. Jag är inte såååå frekvent här kanske men jag har en fråga som jag måste försöka få lite klarhet i... En person i... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
8 535
Senast: Björk
·
Småbarn Ni som har barn på förskola, har ni dom där enbart när ni jobbar? (inte 15-timmarsbarn nu då) Och ni som jobbar oregelbundna tider... 7 8 9
Svar
171
· Visningar
14 719
Senast: fiaskurken
·
Gravid - 1år Har ni märkt nåt samband med att hicka mycket i magen - hicka mycket utanför magen? Sen vad är eg mycket? Ödlan har vad jag märkt haft... 2
Svar
20
· Visningar
2 068
Senast: Sirocco
·
Gravid - 1år Min lilla tjej verkar ha väldigt mycket gaser/luft i magen som kommer ut från båda ändarna. Hon kurar ihop sig, vrider sig och ser ut...
Svar
5
· Visningar
2 357
Senast: Gnarpis
·
D
Småbarn Var på ett årskontroll för vecka sedan. Vecka senare fick hem räkning på besöket. Ska inte alla läkarbesök för småttingar vara gratis...
Svar
6
· Visningar
1 167
Senast: Javan
·
Övr. Barn Jag sökte efter en tråd om detta men hittade ingen.. Jag undrar om ni har några tips på barnböcker som tar upp ämnet...
Svar
3
· Visningar
1 258
Senast: imrahil
·
V
Övr. Barn min dotter fick en leksaks telefon nu när hon fyllde år och denna telefon den låter jätte högt vi har tejpat över högtalaren för att...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Är på jakt efter en sittvagn. Min lilla tjej vill bara gå och då att man håller handen. (är ju bara 11mån) Ska då vara enkelt att köra...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: skogersson
·
Övr. Barn är det skadligt att ge en 9-åring te på morgonen varje dag? har 3 mini socker (mocka) bitar i, blir ca 1 1/2 vanlig snabbsocker 2 3
Svar
46
· Visningar
4 164
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Ska till ett visst stort varuhus i morgon. Där allt utom möbler finns:angel: Tror nog ni kan gissa vilket. Undrar nu vad vi mer ska...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: jerseyko
·
  • Låst
Gravid - 1år Jag är så ambivalent! Fram till igår var jag helt övertygad om att jag absolut INTE tänker vaccinera mig eller mina barn mot...
Svar
10
· Visningar
1 182
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år http://www.familjeliv.se/hem/miss_b/gallery/phpyqitrp.jpg http://www.familjeliv.se/hem/miss_b/gallery/phpepf3ct.jpg... 2
Svar
39
· Visningar
3 818
Senast: Nisse
·
Gravid - 1år :D Den 12 augusti kl 14 så dök lilla Gustav upp. 3570 och 51cm Efter väldigt segdragen förlossning där jag blev inlagd den 7 med...
Svar
18
· Visningar
1 423
Senast: skogersson
·
Övr. Barn Ligger höstlovet samma vecka överallt i landet, eller varierar det litegrann, så som påsk- och sportlov gör? VI brukar ha vecka 44...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: Betazoid
·
D
Gravid - 1år Jaha, ibland blir det inte som man tänkt sig... Första barnet startade med värkar och efter en förlossning enligt regelboken var han...
Svar
13
· Visningar
1 431
Senast: valentino-95
·
Småbarn Alltså, nu är jag så sjukt arg och upprörd att jag behöver få in lite åsikter från andra föräldrar. Jag vet nämligen inte alls hur jag... 2 3
Svar
55
· Visningar
7 640
Gravid - 1år Min lilla tjej är 2 veckor och 1 dag nu, och jag har senaste veckan märkt att när hon spänner kroppen så rycker hon ett par gånger i ena...
Svar
2
· Visningar
1 439
Senast: Syrran!
·
Gravid - 1år Ska ha namngivelse i slutet på September och undrar nu över kläder:) Vad tycker ni vår lille son ska ha på sig? Vad hade era sönder... 2
Svar
26
· Visningar
2 820
Senast: Björk
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka