Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag vill ha en liten bjudning för släkten i september när Loke fyller 2 år. Då han bara blir 2 år, så ser jag ingen mening med ett...
Svar
3
· Visningar
774
Senast: Nisse
·
B
Gravid - 1år Åh! Jag är så ARG! Vi har haft vår hund sen valp och han är fem år. Han har alltid varit min bebis och jag älskar honom över allt...
Svar
11
· Visningar
2 887
Övr. Barn Vi fick nyss påhälsning, av skoltaxichaffisen! Våra barn börjar skolan om en vecka och besöket av skoltaxichauffören var mer än... 2
Svar
26
· Visningar
2 330
Senast: ameo
·
Övr. Barn av att pynta dotterns rum med my little ponny grejor. Nu letar jag som en tok efter en bård med dessa raringar på :love: vart finner man...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: Cita
·
Småbarn Jag har kuoma-vinterkängor till dottern och de är ju suveräna på allt utom vattentäthet. Jag skulle vilja köpa ett par begagnade...
Svar
9
· Visningar
3 288
Senast: Bellatrix
·
Gravid - 1år Har jag köpt och här kommer lite bilder;) Och med min brorsdotter Ella: Lutar mig framåt på bilderna där jag har Ella i selen...
Svar
19
· Visningar
1 590
Senast: nevin
·
K
Övr. Barn Min son (8 år) har de senaste två åren lagt på sig mer och mer, och nu är han rent ut sagt tjock. Med kläder på tänker man inte direkt... 2
Svar
24
· Visningar
3 592
Senast: Tarzan
·
Gravid - 1år Ämnet kom ju upp i en annan tråd, så jag måste fråga: hur många här är det som INTE använder säkerhetssele i vagnen (alltså vanliga... 2
Svar
22
· Visningar
4 942
Senast: vindvissla
·
Övr. Barn Hur går man tillväga och kan man göra det snabbt?
Svar
17
· Visningar
3 450
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Är det någon här som har haft kolikbarn? Min lilla blir två veckor idag och han har i princip från födseln haft långa vakenperioder...
Svar
15
· Visningar
2 739
Senast: Gnarpis
·
Småbarn Precis hämtat lillplutt på dagis. Eftersom vi bor så nära och han så gärna vill gå så tog jag (dumt nog) inte med vagnen, han fick... 2
Svar
30
· Visningar
4 182
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Nu är det dags att planera inför namngivningskalas. Jag har aldrig varit på något själv och vet inte hur det ska gå till eller...
Svar
3
· Visningar
4 147
Senast: ia_
·
Gravid - 1år Hur har ni resonerat kring ålder mellan syskon? Jag börjar bli allt mer sugen på ett syskon till Emilia (5 mån) och sambon anser att... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 527
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Hur får man en mössa att sitta kvar på en 9+ mån kille som river av mössan på 2 röda?:D Tips?
Svar
14
· Visningar
1 209
Gravid - 1år Är nu 3½ månad sedan min son föddes och jag har nu satt igång med träningen på allvar! Så här ser mitt vecko schema ut: Måndag... 2
Svar
21
· Visningar
2 096
Senast: jacko
·
Övr. Barn Hur går det för er?Har ni någon kontakt med pappan alls eller klarar ni av allt själv? Hur får ni allt att gå ihop med tid och pengar?
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: Sonic76
·
L
Gravid - 1år Nu kommer jag igen med mina dumma frågor! :o Sedan igår em har jag mått illa (dock ej spytt ännu...) och behövt springa på toaletten...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: lilla_maaliiin
·
Övr. Barn Hur fungerar det egentligen med underhållsbidrag/stöd? Vi ska ju separera nu och jag har ingen aning om hur detta fungerar, tills för... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
8 138
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Gick slemproppen och i så fall hur långt innan? Gick vattnet? När på dygnet? Gick ni över tiden? Eller kom bebben innan? Hur lång tid... 2 3
Svar
48
· Visningar
10 146
Senast: Diana
·
K
Övr. Barn Jag har googlat lite på det här med att måla när man är gravid men alla säger olika! Va är det som gäller egentligen? Är det OK att...
Svar
13
· Visningar
3 097
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka