Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Satt igår och kollade runt på nätet för att få lite koll på vad som behöver inhandlas till bebis. Herre gud vad mycket prylar det kommer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 841
Senast: sushi
·
M
Gravid - 1år Hur ser era små 5-6 månaders matscheman ut? Känns som man borde försöka få lite struktur på det hela snart. Vi har gett ersättning sedan...
Svar
19
· Visningar
10 689
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år http://www.youtube.com/watch?v=AVso9I9Gdos&feature=fvw :rofl::rofl::rofl:
Svar
3
· Visningar
796
Senast: hallonsaft
·
Övr. Barn Jag kan inte sy, men har en mamma som kan, så om jag bara kan få lite tips så kan jag framföra detta till den blivande mormodern :D...
Svar
8
· Visningar
6 839
Senast: voltis
·
Gravid - 1år Jag kommer ju vara höggravid mitt i smällkalla vintern, och tänkte införskaffa en bärjacka, den ska först magen och sen bebisen få plats...
Svar
2
· Visningar
1 313
Senast: nevin
·
Småbarn Ni som har en scooter eller någon annan Emmaljungavagn, vad har ni smörjt era vagnar med? Min vagn knakar så förfärligt...
Svar
1
· Visningar
837
Senast: islandforever
·
Övr. Barn Självklart förstod jag att kroppen ändras lite och psyket med iom att man får lite andra värderingar, men aldrig att jag förändrats så...
Svar
7
· Visningar
1 359
Senast: Bellatrix
·
P
Övr. Barn Vi ska ha barnkalas imorgon, det kommer 5 barn som alla är kring 2 år. Kalaset börjar vid 14.30 så alla borde sovit och ätit innan. Vi...
Svar
2
· Visningar
985
Övr. Barn Sonen har ju börjat ny skola inne i Örebro mitt i stan och det är ju toppen eftersom vi ska flytta dit 1 september. Efter första dagen...
Svar
7
· Visningar
1 302
Senast: GotAsecret
·
Småbarn Min son kommer alltid in jätteblöt när han är ute och leker när det är blött ute fast han har både sig både regnkläder och gummistövlar...
Svar
5
· Visningar
1 172
Senast: Hyacinth
·
D
Övr. Barn Min son har tagit hål i ett öra men har nu retats lite av kompisarna för de menar att han har tagit hål i "fel" öra och att det betyder... 2
Svar
23
· Visningar
22 265
Senast: loggarvaren_46
·
Övr. Barn Nu är det klart en gång för alla att jag & sambon ska flytta isär. :cry: Även fast jag varit på väg ut ur denna relation många ggr... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 033
Senast: cirkus
·
Småbarn Lite bakgrundsfakta: 2st olika dagis "har" stängt en vanlig onsdag (dvs igår) det är dessutom skolstart i den kommunen. Dessutom har...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: Aroma
·
Övr. Barn Alltså, nu är det kanske lite tidigt att börja fundera på sånt här eftersom det är minst 5-6 år kvar tills jag kommer skaffa barn. Men... 2
Svar
21
· Visningar
2 191
Senast: Wysiwyg
·
B
Gravid - 1år Hur gamla var era barn när ni döpte dom? Alt hade namnceremoni?
Svar
18
· Visningar
1 319
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Förlossningsställningar alltså.... :) Min Bm vill att jag ska fundera på förlossningsställningar och smärtlindring till nästa gång jag...
Svar
17
· Visningar
1 524
Senast: Sol
·
N
Gravid - 1år Min dotter (4 månader) har provat smakisar nu i en vecka o det går strålande! Hon äter verkligen allt jag har serverat. Än så länge bara...
Svar
3
· Visningar
867
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Vi är på gång att köpa en ny bilstol till Emilia. När vi läste om stolar var vi inne på en akta graco duological, men idag var vi på...
Svar
9
· Visningar
1 113
Senast: turbofling
·
L
Övr. Barn Jag och min sambo går just nu i saffa-barntankar, vi kommer att vänta ca 6 månader innan vi börjar försöka av olika anledningar. Vi är...
Svar
17
· Visningar
1 688
Senast: QRST
·
Gravid - 1år Nu har det väl ändå gått för långt i svininfluenahysterin! Den här artikeln fanns i dagens tidning. Vad ska man säga?! :eek: :devil: En... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 271
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka