Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Hur är/var ni med att hålla tider när ni hade små barn? Jag är helt omöjlig, vill inte ha någon tid att passa. Hur ska jag veta när han... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 309
Gravid - 1år Ja det har man ju hört att man kan bli när man ammar men inte trodde jag det skulle slå på så hårt. Herregud, jag minns verkligen...
Svar
7
· Visningar
1 597
Senast: Snovind
·
Övr. Barn ...men sonens pappa fick det inte. Jag väntar med spänning på att höra vad de svarar eftersom jag har ifrågasatt att bara jag har... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
5 999
B
Gravid - 1år ..ja, när behöver man en sådan? Direkt man kommer hem från förlossningen? Vad gör ni nyblivna av era barn när ni tex håller på i...
Svar
19
· Visningar
2 097
Senast: KisseNova
·
Övr. Barn Vad sjunger ni? Någon speciell sång ni sjunger vid tex läggdags eller annat? Något tips på sång/ramsa som man passar vid badande?
Svar
8
· Visningar
2 211
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Är ni det? Flickvännen till en av killens kompisar är gravid i v 28 och har sedan start varit såååå lycklig!!!! och älskat livet mer än... 2
Svar
24
· Visningar
2 690
Senast: tessiem
·
Övr. Barn jaha, så var det med den saken.... om 3 månader blir jag erbetslös, och har tänkt att gå hem med mammapenning 60 dagar innan... 2
Svar
25
· Visningar
4 616
Senast: Cilla
·
Småbarn Idag har vi strålande sol och jättevarmt ute. Gick till affären nyss och gick förbi en pappa med barn i vagn. Såg inte ut att vara... 2
Svar
24
· Visningar
9 798
Senast: Sol
·
Övr. Barn Hörde från en bekant att den giftfri och helt ofarlig att stoppa i munnen. Personen tyckte då att vi skulle skaffa det åt Isak. Känns...
Svar
6
· Visningar
1 485
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Min dotter som strax fyller sju har astma, fast inte med attacker utan det hade "bara" varit hostigt. Hon medicineras med pulmicort och...
Svar
11
· Visningar
2 010
Senast: Bollen
·
Gravid - 1år för oss som har lite eftergraviditetskilon att jobba bort :idea: Någon som är intresserad av att tillsammans med mig skriva ner lite... 22 23 24
Svar
475
· Visningar
33 872
Senast: Bollen
·
K
Övr. Barn Hej! min flicka på 3år vill ta hål i öronen..för att hon tycker att det är fint och för att många i hennes när het har det.har själv... 2 3
Svar
56
· Visningar
3 183
Senast: kattaha
·
Småbarn Helt plötsligt så ska man ju få plats med bebis och barnvagn. :laugh: Frågan är - måste man ha combi för att få plats!? Vad har ni... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 445
Senast: Embe
·
I
Övr. Barn Vi har ett barn på nio år boende hos oss växelvis. Altså varannan vecka. Det har fungerat bra och varit på det sättet i 5 år. Barnet...
Svar
19
· Visningar
1 445
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Vi har runt 30 grader varmt här och "klibbigt". Vi var hos barnläkaren idag med Emilia (11v) och passade då på att fråga om vi skulle ge...
Svar
17
· Visningar
3 143
Senast: Magini
·
Gravid - 1år Är det vettigt? Min kära sambo tycker det låter fantastiskt bra, eftersom vår barnmorska anser att det är fantastiskt bra:D Själv är... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 704
Senast: No1
·
D
Småbarn Vi har en son på 2.5 år (3 i december) och han skall få ett syskon i slutet av augusti. Så nu har vi barnvagnsbekymmer! Ska vi... 2
Svar
30
· Visningar
2 389
Senast: Crianza
·
Småbarn ...tycker era 4-åringar det också? Min 7-åring har inte heller släppt ämnet utan pruttar hej vilt i armhålan tills lillebror kiknar...
Svar
14
· Visningar
1 698
Senast: Timsetim
·
N
Övr. Barn Nu har det hänt igen!!!!!!!!! Ytterligare en ung kvinna har stuckits ner med kniv, idag på eftermiddagen -vad är det som...
Svar
4
· Visningar
869
Senast: Ylva86
·
Gravid - 1år Jag har funderat lite kring det där med att amma, pumpa och att ge ersättning. Hur gör ni andra och hur resonerar ni? 2
Svar
26
· Visningar
2 681
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka