Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Gravid - 1år Ännu en kanske" gravid" tråd nu då... Har sen ca 3 dagar haft väldigt ömma bröst, idag går det knappt att ta på dem och så mår jag...
Svar
5
· Visningar
1 443
Senast: StandByMe
·
Övr. Barn Hej. Vet inte om jag lägger denna tråden rätt nu, får flytta den annars. Detta gäller min lille bror på 18år. Vi vet inte hur vi ska...
Svar
6
· Visningar
2 003
Senast: havreflinga
·
Småbarn Kan man värma utpumpad bröstmjölk i micron??:confused:
Svar
12
· Visningar
4 751
Senast: ameo
·
F
Småbarn Sitter nu här på natt jobb o försöker klura ut mat rätter till 2 kräsna flickor, 3 åringen värre än värst. Vad lagar man för mat åt... 2
Svar
26
· Visningar
6 849
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år Hej! Jag har hört att tempen hos spädbarn ska ligga på ca 37 grader. My brukar ligga på ca 37,2 grader de gånger jag tempat henne...
Svar
14
· Visningar
1 306
Senast: Magini
·
V
Gravid - 1år Hur gör nu när ni inte är hemma. Ger ni kall ersättning då? Funderar på att dra ner på amningen och ger ersättninge då och då, men hur...
Svar
18
· Visningar
1 549
Senast: Acses
·
Gravid - 1år Jag arbetar som undersköterska på olika gruppboenden där det är stöd som i städ, laga mat, handla och såna lättare arbetsuppgifter. Jag...
Svar
14
· Visningar
1 496
Senast: skogersson
·
S
Gravid - 1år Nu behöver jag råd! Inann jag blev gravid så var jag väldigt nöjd med min vikt, är rätt lång och har alltid varit rätt smal. Jag gick...
Svar
14
· Visningar
8 113
Senast: havreflinga
·
M
Småbarn Jag var ute på nätet o slösurfade, jag hittade då en liten hängmatta som man ska ha inne. Det ska sitta i ett hörn, den fäster man i...
Svar
2
· Visningar
1 515
Senast: Maxmax
·
Gravid - 1år Några här som flygit med era små pluttar? - Hur gammal var h*n då? - Hur länge flög ni? - Hur gick det? - Har ni några bra tips... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 822
Senast: MsSleepalot
·
Övr. Barn Funderar ibland på detta med barn. Jag vill absolut ha barn nån gång, gärna tidigt, men hur får man det egentligen att gå ihop när man...
Svar
14
· Visningar
1 663
Senast: Marica
·
Gravid - 1år när jag kom hem från jobbet gick jag till affären, där jobbar en av mina gamla klasskompisar som glatt säger grattis! hennes syster...
Svar
8
· Visningar
1 204
Senast: Bollen
·
Övr. Barn Känner att rubrikvalet är lite felaktigt, "skaffade" är inte helt rätt, men de ordval som passade bättre skulle leda till en så oerhört... 2
Svar
32
· Visningar
2 404
Senast: Mammas
·
Småbarn Vår barnvagn har inga krokar vid styret att hänga grejer på, det är ju så praktiskt. Så nu undrar jag ifall nån av er vet om det finns...
Svar
4
· Visningar
1 920
Senast: fantastic
·
Övr. Barn Ja nu r det över två år sen sen min dotter föddes och min mage ser hemsk ut (tycker iallafall jag och mina vänner som sett den) Jag kan...
Svar
18
· Visningar
3 762
Senast: bananabambi
·
H
Småbarn Lilleman är nu tio månader och nattningen fungerar toppen, somnar i sin egen säng vid kl 20 och kommer över till oss vid kl 5-6 på...
Svar
10
· Visningar
3 027
Senast: Lydia
·
Övr. Barn I morgon ska bonussonen ha med sig matsäck till skolan eftersom de ska på utflykt. Vår vanligaste matsäck är nog plättar, men det vore...
Svar
9
· Visningar
4 990
Senast: Russinet
·
S
Gravid - 1år Jag funderar lite på det där med BF som de flyttar lite fram o tillbax på UL. Hur rätt har de haft när de flyttat ert egenuträknade BF... 2
Svar
22
· Visningar
3 118
Senast: Ishtar
·
V
Övr. Barn min äldsta dotter har bekymmer med att lära sig klockan, hon får god hjälp av specialpedagog och lärare men detta ställer ju till en del...
Svar
6
· Visningar
1 416
Senast: vickis-pajala
·
Z
Gravid - 1år Jaa,sannerligen är jag ingen smal sak..är överviktig och har aldrig lyckats att gå ner ordentligt sedan mitt första barn som nu är 7 år... 2
Svar
21
· Visningar
2 317
Senast: Cilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka