Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Klockan 4:15 i onsdags gick vattnet, 5:40 var vi inne på förlossningen och 9:03 låg denna fantastiska lilla varelse på min mage! Vi fick... 2
Svar
21
· Visningar
2 058
Senast: turbofling
·
V
  • Låst
Gravid - 1år skriver under anonymt nick. det är så att jag är gravid, men vill inte ha barn. jag är 17 år (blir 18 iår), bor med min pojkvän i ett... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
14 768
Senast: Gnist
·
Småbarn Ni som har barn i dagisåldern, hur mycket vabbar ni i snitt? Hur gör ni för att hinna med ert jobb om ni jobbar heltid? Började... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
9 150
Senast: Mabuse
·
Gravid - 1år Lillskruttan är nästan 4 mån nu. Idag är det 4 dagar sen hon bajsade, hittills har det varit minst en ggr/dag, men inte de senaste...
Svar
9
· Visningar
1 468
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Vi gav inte napp när Elisa var nyfödd utan ville vänta tills amningen var befäst. Det kändes inte heller som att det behövdes just då... 2
Svar
22
· Visningar
3 054
Senast: Syrran!
·
N
Övr. Barn Funderar på det, jag har ju inga egna barn nu men vill gärna ha i framtiden. och jag anser att det är ett val man gör, att skaffa barn... 2
Svar
25
· Visningar
2 501
Senast: Minna86
·
Småbarn Hur fungerar det? Jag har precis blivit mamma igen, lillsonen är två veckor gammal och maken är hemma på sina 10 pappadagar och börjar... 2
Svar
30
· Visningar
7 264
Senast: Björk
·
Småbarn Gud vad mycket trådar jag startar nu. Men ni ser frågan
Svar
14
· Visningar
1 735
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år Motion under graviditet. Hur mycket motionerar ni gravida? Känner mig extremt trött nu och orkar absolut inte lika mycket som förut...
Svar
10
· Visningar
1 009
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år Eftersom jag inte kan amma - även om det faktiskt funkar att "hobbyamma" detta barnet - så har jag pumpat ur och matat bröstmjölk med...
Svar
14
· Visningar
3 796
Senast: tinissen
·
P
Småbarn Dottern är nu över året och jag har försökt läsa på om vilken solskyddsfaktor som är bäst för sådana småttingar men det är ju en...
Svar
13
· Visningar
1 287
Senast: tinissen
·
Småbarn Vad sover era barn i? Hur har ni bäddat i sängen nu när det är varmt? Isak har en helpyjamas och sover i men tror han ska få ha en... 2
Svar
27
· Visningar
2 113
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Forstod det som att fetaost ar nat man bor undvika (enligt livsmedelsverket). Kan man ata om den ar pastoriserad? Om det skulle vara...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: Calazirya
·
Småbarn Vår treåring har fått vattenkoppor! Han var småprickig i fredags när maken hämtade honom på förskolan, men full med stora vätskande...
Svar
13
· Visningar
12 647
Senast: TinyWiny
·
Gravid - 1år Jag testade positivt i fredags till min och pojkvannens stora gladje. :love: Har gjort fyra test, tva i fredags, ett i lordags och ett i...
Svar
12
· Visningar
998
Småbarn Tänk vilka små saker som kan göra en mamma glad! :D Min prins som nu är 7 månader brukar få lyxen att somna vid bröstet men idag...
Svar
5
· Visningar
918
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Äntligen är vi hemma igen!! Och vi är numera 3 i familjen :love: Den 28 maj kl 04.39 tittade Ludwig ut med ett gallskrik. En stor... 2
Svar
22
· Visningar
1 820
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år I måndags kväll, vid 18-tiden, fick jag en pytteliten blödning och sen tog "mensvärken" i rejält under några timmar. Efter 3 timmar... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
10 170
·
  • Låst
Småbarn Tänkte vi kunde lägga in bilder på våra barn nu när det är varmt och gott ute. Här kommer bilder på min lille son på 9 månader. :)...
Svar
2
· Visningar
1 015
Senast: Snurrfian
·
S
Gravid - 1år hejsan! lite kort: lillen vägra ta brösten från början på BB bara skrek och blev förbannad så fort ja försökte, började då pumpa och...
Svar
15
· Visningar
2 273
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka