Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Tja som rubriken kyder ;)... Funderar på att köpa beg vindjacka/vindfleece och/eller vindoverall till Ludde, 5.5 månader, som precis...
Svar
12
· Visningar
1 306
Senast: ako
·
S
Gravid - 1år Hela min graviditet blev inte alls som jag tänkt mig! Sitter nu här efteråt och undrat vad som hänt egentligen! :confused: Att föda...
Svar
7
· Visningar
1 906
Senast: eyz
·
Övr. Barn Som säkerligen några av er vet så har min son autism, och har tills idag inte sagt ett enda ord. Å så idag sa han ordet Åtta. Så vi... 2
Svar
28
· Visningar
2 626
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Ett år efteråt iof men ändå. Så många andra har ju skrivit så:) Isak föddes i v 40+3 på Usö Örebro. Började natten innan av att jag...
Svar
2
· Visningar
976
Senast: Mirre
·
Småbarn Jag har min son på dagis 15 timmar i veckan fördelat på 3 dagar. Sen han började dagis har han i stort sett varit sjuk hela tiden. Han...
Svar
6
· Visningar
1 083
Senast: Gumman
·
N
Gravid - 1år är gravid i 30 veckan, rider fortfarande fast mer stilla:) men enligt ridsportförbundets säkerhetskoferens ska det tydligen förelästs...
Svar
8
· Visningar
1 392
Senast: CillaW
·
C
Övr. Barn Anonymt nick, varför vet jag egentligen inte.. Ville bara inte använda mitt vanliga. Jag vill ha barn. Jag har en sådan otrolig...
Svar
11
· Visningar
1 508
Senast: Naggur
·
Gravid - 1år Har BF 6:e Maj och funderar redan på var vi ska åka på sem i sommar. Kom med förslag! Antingen över en Weekend, 1 vecka eller längre...
Svar
12
· Visningar
1 148
Senast: ChalleBalle
·
Övr. Barn Funderade länge på om jag skulle trådkapa lite i fiaskurkens tråd om känslorna kring att skaffa fler barn. Men risken att hennes tråd...
Svar
4
· Visningar
1 921
Senast: mino
·
N
Gravid - 1år Pratade precis med en kompis från Malmö. där gör dom tydligen ul i vecka 32. vilket vi inte gör här i Kalmar.. varför gör dom inte det...
Svar
7
· Visningar
1 033
Senast: aenglah
·
Övr. Barn Vet inte om jag är gnällig, men det här stör mig och jag vet inte hur jag ska ta upp det. Vi bor så till att skjutsande är nödvändigt...
Svar
3
· Visningar
1 071
Senast: Sol
·
B
Gravid - 1år Jag var på ammningskurs i veckan som var väldigt givande tycker jag.. Men en sak undrar jag lite över. Hon som höll i kursen tyckte...
Svar
15
· Visningar
1 759
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år är det nån skillnad på antalet timmar era små sover i sjalen/vagnen/sängen? i vagnen sover vår lille (5 veckor) kortare stunder, har...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: Fanskap
·
S
Gravid - 1år hejsan! kom hem från bb igår me min lilla skrutt. amningen funkar inte riktigt så ja pumpar, men har en fundering, började mata med 30ml... 2
Svar
26
· Visningar
2 549
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Nu har jag varit på sjukhuset i 25 dagar med för tidig vattenavgång. Är i v 32+1 och ständigt sängläge. Doktorn har sagt att vi siktar... 2
Svar
36
· Visningar
4 319
Senast: caballus
·
Övr. Barn Ni som har tonåringar (runt 15-19 år) hur ser det ut på sommarjobbsfronten för dem? har de sökt några eller tycker ni inte att de ska...
Svar
12
· Visningar
2 755
Senast: Sol
·
Småbarn Ja, nu vete tusan. Jag har alltid velat samsova med Elina, men hon har ju inte gillat det - alls - sen hon var liten bebis. Hon kunde...
Svar
8
· Visningar
1 126
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Behöver snabba bollar att bolla. Min farfar ligger på sjukhus, riktigt illa däran. Frågan är, kan man ta med 3-åringen dit, även om hon...
Svar
5
· Visningar
1 260
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Jaha då var man hemma efter 2 dygn på sjukhuset med Saga 3 mån. Var i onsdags på VC med Saga då hon var så förkyld och hostig. Trodde...
Svar
7
· Visningar
1 303
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Ska på ultraljud på fredag och har så svårt att bestämma mig om jag ska ta reda på kön eller inte. Självklart spelar det ingen roll vad... 2
Svar
24
· Visningar
2 681
Senast: Lydia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka