Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
Gravid - 1år Hur många har fått det? Vad innehöll det? Om kläder vilka storlekar? Glömt av hämta det och är rädd att om det är kläder att det är för... 2
Svar
34
· Visningar
5 065
Senast: Javan
·
Småbarn Stina har upptäckt tjusningen med spel. Hon har fn ett Lotto och ett Memory, vilka andra spel är lämpliga för treåringar? Jenny
Svar
4
· Visningar
2 273
Senast: mimmipigg
·
Småbarn Vi funderar på att hoppa över barnsäng och köpa en stor säng direkt istället. Någon som gjort likadant? Tankar och åsikter tack! :)...
Svar
18
· Visningar
12 450
Senast: Gerbillus
·
Småbarn Sonen (snart 4 år) har fått hosta och när han hostar så låter det liknande den skällande hosta man kan höra vid falsk krupp. Jag har...
Svar
8
· Visningar
11 103
Senast: ameo
·
V
Gravid - 1år Den 27/2-09 så titta Simon äntligen ut :laugh: Men jösses va jobbit de va. Jag blev igångsatt och hadde värkar i nästan 26 timmar...
Svar
16
· Visningar
1 282
Senast: valentino-95
·
Småbarn En av förskolorna vi har varit och tittat på har barnen indelad i ålderhomogena grupper. Är det någon som har erfarenhet av det? Vad är...
Svar
6
· Visningar
2 875
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Nu har det gått en vecka över tiden. :mad: De första 9 månaderna gick fort men jag är övertygad om att någon har ändrat tiden till... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 399
Senast: _Viva_
·
Gravid - 1år Funderade först över att skriva under anonymt nick, eftersom det är så pass privat... Men det får gå ändå. Jag är gravid i v 31+5 och... 2
Svar
27
· Visningar
2 853
Senast: eyz
·
B
Gravid - 1år Jo, jag funderade idag, får man själv välja snitt eller vanlig förlossning? Tex de flesta kändisar verkar ju bli snittade (nu tänker... 2
Svar
24
· Visningar
2 422
Senast: Spirit
·
Gravid - 1år Rollen som mamma..... Jag har jälv väldigt svårt att se mig själ vi den rollen. Inte det att jag inte vill eller tror att jag komemr...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: Nillizan
·
Småbarn Stämmer verkligen detta, att om ett dagis/ skolbarn är hemma för magsjuka eller liknande så måste hela familjen vara hemma tills alla är... 2
Svar
27
· Visningar
3 290
Övr. Barn En tjej med provanställning på en fritidsgård visade sig ha extraknäck som modell, med nakenbilder inblandat. Några av ungdomarna på... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 349
Gravid - 1år För jag tror jag har värkar! Ont som bara den gör det och jag får andas mig igenom dom. Har förträngt hur det kändes vid förra... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 230
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Undrar bara hur lång tid det har tagit från att ni skickat in alla papper tills ni fått det beviljat och första utbetalningen har varit...
Svar
7
· Visningar
1 574
Senast: RIA
·
Övr. Barn Ja, det visade sig att det inte var något "val" egentligen utan mer något för syns skull. Vår son bor i upptagningsområde för en... 2
Svar
31
· Visningar
3 115
Senast: Javan
·
Övr. Barn Hej alla föräldrar! Jag är sedan i höstas lärarstuderande. Nu har jag dock börjat tvivla på mitt val av yrke. Jag blir ledsen och...
Svar
10
· Visningar
1 117
Senast: Scata
·
M
Gravid - 1år Jag antar att det inte bara är jag som lagar egen barnmat och ibland tryter ju fantasin så jag tänkte att här kan vi dela med oss av...
Svar
6
· Visningar
1 789
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Min snart fyramånaders bebis har nästan växt ur liggvagnen! Vill inte byta till sittdelen än eftersom vi har en EL cangaroo, så då... 2
Svar
29
· Visningar
3 240
Senast: Diana
·
Gravid - 1år O i varenda butik jag har varit runt i i helgen säger alla likadant, slut hos tillverkaren. Babysemp 2, Babysemp 3 och Babysemp...
Svar
11
· Visningar
3 191
Övr. Barn Är det någon som vet om det finns regler/riktlinjer för hur tidigt barnen får komma till skolan med kommunens skolbuss? Vi bor ca 5... 2
Svar
28
· Visningar
2 218
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka