Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Gravid - 1år Som har barn födda omkring sommaren-hösten-08? Själv har jag en liten son född aug-08. Vore kul att prata med likasinnade, dvs...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Freyja_bus
·
Småbarn Många fler här som säger tutte om napp? 2
Svar
39
· Visningar
3 125
Senast: Lenita
·
Övr. Barn Vad hade ni med för musik? Min sambo gjorde en spellista i sin ipod till mig, jag visste inte riktigt vilka låtar han tog med men mina...
Svar
10
· Visningar
1 881
Senast: Sol
·
O
Övr. Barn Om man gör abort och får tabletter osv. Hur snabbt efter kan man få åka hem? Tar man bara tabletter och sen inget mer eller vad...
Svar
1
· Visningar
698
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Finns det ngn här som har lite tips ang hur jag ska förbättra våra morgonrutiner här hemma. Det e samma visa varje morgon, skrik, gråt... 2
Svar
20
· Visningar
1 747
S
Gravid - 1år Nu har jag pumpat i snart 5.5 månad och det har gått jättebra. När Linus åt som mest pumpade jag 5 ggr/dygn, nu har jag succesivt...
Svar
12
· Visningar
855
Senast: Snoffsan
·
Gravid - 1år Hej hej.. nu kommer jag att blotta mig här.. jag har nämligen ett litet problem med min kropp.. Jag gick upp 30kg under min grav, för... 2
Svar
28
· Visningar
13 068
Senast: Jane_Done
·
Småbarn Gjorde ordning en burk åt Isak nyss men tydligen var han inte hungrig. Så nu har jag värmt en hel burk helt i onödan för han vägrar...
Svar
6
· Visningar
9 166
Gravid - 1år Alltså gah! Tog tid innan sonen (f-07) fick namn, då var jag helt övertygad om att det skulle vara sååå mycket lättare med tjejnamn... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 838
Senast: Anna_
·
Gravid - 1år Vår lilla skit har lite problem med magen och har haft nu ett tag. Vi börjar minst sagt känna oss smått uppgivna. Lite bakgrund...
Svar
13
· Visningar
6 563
Senast: Brandgul
·
H
Gravid - 1år Hur många här har fött utan bedövning. skulle ni göra det igen? 3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 797
Senast: Mammadutt
·
S
Övr. Barn Jag vet inte hur jag ska gå tillväga. Min dotter på 12 år har börjat röka, inte hela tiden, utan smygröker då o då. Hon har inte velat... 2
Svar
38
· Visningar
10 316
Senast: Petruska
·
Gravid - 1år Var på middag idag då min farfar fyllt år. Vi var ca 10 pers, varav mig och pappa Simon känner och hans morfar och 2 morbröder han...
Svar
9
· Visningar
1 000
Senast: lobell
·
Småbarn Hur ska jag göra för att mildra för lilleman. Han har jätteont i munnen. Har provat med kall napp/bitring med funkar inte och jag vågar...
Svar
8
· Visningar
1 237
Senast: vindvissla
·
A
Småbarn Hej! Jag är gympaledare på lördagar och har lite brist på roliga lekar. Vet någon, några roliga lekar för barn som är 3-5 år?
Svar
4
· Visningar
2 336
·
Småbarn Han skriker konstant! Jag blir tokig snart! Vad jag än gör så skriker och gnäller han. Vad f*n ska man göra? Just nu försöker...
Svar
12
· Visningar
1 068
·
S
Småbarn ringde precis till för*********kassan och skulle höra hur ja går till väga för att få föräldrarpenning... jag är timanställd på Gävle... 2
Svar
29
· Visningar
3 088
·
Övr. Barn Ja - Stämmer det att de små sover bättre i eget rum? Oscar är väldigt kvällstrött och slocknar vid 18.30-19.00 efter en flaska...
Svar
13
· Visningar
2 216
Senast: Elinkan
·
Övr. Barn Jag har alltid haft turen att gå på dop på sommaren = plättlätt med kläder. Men nu ska jag på dop imorgon o vad sjutton klär man sig i...
Svar
6
· Visningar
8 133
Senast: Lamborghini
·
Gravid - 1år Ja, suck. Jag blöder. Och inte vill det sluta. Nu har jag fått massa läkartider och jag är uppstressad till max :(. Kanske finns det... 2
Svar
20
· Visningar
3 266
Senast: Mitten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31