Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Det är det enda jag säger på dagarna tror jag:crazy: Och det enda som händer att Isak antingen tittar på mig bara och gör det han inte...
Svar
16
· Visningar
1 370
Senast: Mirre
·
Småbarn Idag har Isak varit på pottan tre gånger. Kissat alla tre och bajsat en gång:bow::bump: Vilka konstiga saker man blir stolt över...
Svar
16
· Visningar
1 252
·
Övr. Barn Nu är jag både upprörd, ledsen och lite illa berörd. Ni som tittade på Unga Mödrar idag vet vad det handlar om och för er andra så... 10 11 12
Svar
237
· Visningar
13 251
Senast: Spirit
·
Gravid - 1år Först vill jag bara klargöra att jag vet att bröstmjölk är det bästa för mitt barn bla bla bla så nu behöver ingen dra den predikningen... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 819
Senast: Sol
·
Småbarn Titta vilken tuff potta vi hittade till Isak i helgen:D http://www.pixbox.se/pic_show_id26407101.html
Svar
11
· Visningar
1 292
·
Småbarn Låter ni era 6 månaders sova på mage. Edvin låg och sov på mage igår i 2 timmar, han sov jättehårt och tyckte det var super. Så nu...
Svar
12
· Visningar
1 715
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Haha, trådskaparnas moder... :angel: Fick snittet omlagt på onsdagen i förra veckan ochdet har suttit där sen dess, nu börjar det...
Svar
8
· Visningar
1 419
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Haha, nejdå, vi ska inte lämna bort Sebastian riktigt ännu, men tänkte skaffa en elektronisk barnvakt utifall han visar sig sova bra i...
Svar
13
· Visningar
1 498
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Min pappa bor ensam med min halv-lillasyster som är 15 år gammal. Hon har aldrig lärt sig att laga mat själv, hon är dålig på att städa... 2
Svar
36
· Visningar
2 614
Senast: Dorinda
·
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på vad ni anser. Min cykel är på 28 dagar, men kan variera från 28-30 dagar. Men 10 av 12 gånger så är den på 28...
Svar
19
· Visningar
3 061
Senast: Dorro
·
Gravid - 1år Många pratar om tetrapack med ersättning som finns färdiga, finns dessa i mataffären eller är de från apoteket? Hade varit skönt att...
Svar
15
· Visningar
4 871
Senast: MittNyaJag
·
Småbarn Idag har jag gjort mitt barn illa, psykiskt iallafall. Han har öroninflammation, och igår fick vi Kåvepenin utskrivet. Det smakar... 2
Svar
38
· Visningar
5 950
Senast: Enya
·
Övr. Barn Någon som har efteranheter av barn med Adhd och trots syndrom? Vilka är deras största problem och hur kan man hjälpa dessa barn? Hur är...
Svar
5
· Visningar
4 705
Senast: sussiqt
·
M
Övr. Barn Hej! Vi har ett problem som säkert inte är ovanligt, men som ändå ställer till en del huvudbry för oss. Vi köpte innan jul en B-ponny...
Svar
15
· Visningar
3 775
Senast: sussiqt
·
T
Övr. Barn Hur gör ni som har tonåringar hemma med sprit/vin? Låser in? håller räkningen? hoppas att ungarna inte snor? eller köper eget åt... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
9 527
Senast: LaMaya
·
Gravid - 1år Jajamen! Nu är det dags. Bullen är färdigknådad, gräddad och garnerad och redo att komma ut ur ugnen! Eller ja... Beroende på hur... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
7 490
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Jag undrar om både jag och barnets far kan ta föräldraledigt båda två samtidigt från arbetet om endast en tar ut föräldrapenning (eller... 2
Svar
22
· Visningar
9 270
Senast: twinstar
·
Småbarn Kan någon rekomendera BRA vantar till en ettåring ? Jag tror jag har 10 olika märken/former, men allihopa bara ramlar av tids nog. De... 2
Svar
24
· Visningar
9 377
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Hur började ni med smakportioner? Vad gav ni, hur mycket och hur länge? Alltså när började ni ge mer osv? Berätta hur ni började:laugh:
Svar
8
· Visningar
3 537
Senast: Snoffsan
·
Gravid - 1år Behöver tips och råd på vad man kan göra mot en illröd liten rumpa. Han är även lite röd prickig och känns lite "skrovlig". Det kom... 2
Svar
25
· Visningar
7 132
Senast: Diana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31