Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Har sedan nån timme tillbaka mått kasst=( Känner mig helt matt i kroppen, är varm och yr av och till. Även andningen känns jobbig=(...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: MaRomer
·
Småbarn Senaste veckan har han börjat krångla lite vid amningen, oftast verkar det bero på att han är för trött och vill inte längre ligga och...
Svar
11
· Visningar
2 392
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Nu har jag gett upp om att försöka sova mer i natt, aj vad det gör ont. Jag hoppas att bebis är på gång att komma ut snart, för om det... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 464
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Hu, är helt förvirrad och vet inte alls ut eller in! Som det känns nu kommer vi köpa begagnad vagn och "lägga pengarna" på sele och... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 109
Senast: nevin
·
H
Övr. Barn Sitter här och känner mig lite elak och dum...:crazy: Min sambo och jag har en liten knodd på snart sju månader, han har även en son... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
16 724
Senast: Quiss
·
H
Övr. Barn Jag skriver under anonymt nick eftersom det finns folk här som vet vem jag är och jag vill inte "hänga ut" dottern så inför folk hon... 2
Svar
22
· Visningar
1 946
Senast: Snuffsan
·
Gravid - 1år Elina, 11 månader, har fått en kallelse till folktandvården. Eller, hon har fått en sån 'färdigbokad' tid, typ kom hit eller ring och... 2
Svar
25
· Visningar
2 290
Senast: Mitten
·
M
Gravid - 1år Jag är gravid i v 19+5 men första barnet och har senaste veckan fått en konstig stickande värk på höger sida precis under revbenen... 2
Svar
23
· Visningar
27 007
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Är det någon skillnad på EGEN vårdnad och ENSKILD vårdnad, eller är det samma men bara olika namn ? En vän till mig säger att det är...
Svar
1
· Visningar
620
Senast: Görel
·
Övr. Barn Nu har det ploppat fram två små "riskorn" i underkäken på Oscar - Ska man nu börja borsta lite smått på tänderna? Mvh Linda
Svar
3
· Visningar
679
Senast: daymint
·
Övr. Barn Jag har två döttrar på 3 och 6 år som älskar att vara i stallet. Vi har nu börjat fundera på att ta en foderponny för att kunna ha...
Svar
6
· Visningar
1 096
Senast: Druvan
·
Övr. Barn Okej då ska vi se om jasg lyckas formulera mina frågor rätt genom den trötta dimma jag befinner mig i:D. Jag har en plan med mitt...
Svar
11
· Visningar
2 847
Senast: LitenIsa
·
T
Gravid - 1år Var och köpte en ny vagn igår! Vi har en teutonia fun hemma, den fungerar kanon, är jättenöjd! Men vill ha en vagn som blir mindre som...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: TheOne
·
Gravid - 1år Nu när jag bytte på E. (snart 4 mån) så var det lite rött i bajset, vad kan det vara? Dom senaste dagarna har han bara bajsat en gång...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: Diana
·
Övr. Barn Nån mer här som har barn som inte vill sova på natten när fullmånen tittar fram. Edvin har varit vaken hela natten så jag är som en...
Svar
4
· Visningar
805
Senast: cowgirl81
·
Gravid - 1år Nu har vi varit uppe i några timmar, Emilia bara skriker och skriker, känner mig så maktlös som inte kan hjälpa henne. Verkar som att...
Svar
7
· Visningar
848
Senast: turbofling
·
I
Övr. Barn Jag är så otroligt sugen på att skaffa barn. Jag har dock satt upp som mål för mig själv att vara klar med skolan (läser på distans)...
Svar
5
· Visningar
829
Senast: tinissen
·
V
Gravid - 1år Min dotter fyller 1 år om ett par veckor och redan börjar folk undra lite smått om det är någon tvåa planerad i framtiden. Jag vet att... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 306
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn En trettonåring avled mitt under lektion på en skola här i trakten och han lär ha druckit en fem energidrycker om dagen en period. Alla...
Svar
17
· Visningar
2 149
Senast: bubbel
·
S
Småbarn Jag har lite funderingar som känns rätt... tabu... :o Det är så att min sambo har två knoddar sen innan med två olika mammor.. Det...
Svar
11
· Visningar
1 660
Senast: Waern
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31