Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag vet att det har finns gamla trådar om det här, men hittar inte en enda :confused: Så länka gärna... Jag har fått hel HP beviljad...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Snyggve
·
Småbarn Ops så det blev! Sålde gammelvagnen igår som förra ägarna av huset lämnade kvar, och för några timmar sen sålde jag min Brio. Nu...
Svar
7
· Visningar
1 461
Senast: jerseyko
·
Småbarn Hur förklarar man för en 3-åring att hundarna måste tas bort? :( 2 3
Svar
51
· Visningar
4 143
Senast: movi
·
Småbarn Idag ringde dom från Halmstad Barnkliniken, dom hade fått ett återbud och frågade om vi kunde komma redan på Tisdag. Hon ska in och... 2
Svar
21
· Visningar
3 042
Senast: fettso
·
Gravid - 1år Idag har jag en vecka kvar till bf och börjar såklart bli otålig och vilja att bebisen ska komma snart. Funderar på när det kommer bli...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: Sol
·
Övr. Barn Nu cirkulerar det mycket vännerböcker i dotterns klass och man ska fylla i en massa svar på frågor. Vet inte hur det är i Sverige med...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Sjalen
·
Gravid - 1år Jag har i dag träffat en läkare via BM pga av mitt akuta höga blodtryck, misstanke om havandeskapsförgidtning, läget är lungt där, lite...
Svar
10
· Visningar
4 364
Senast: Lamborghini
·
Småbarn termosfodral till nappflaskor, för att hålla vattnet varmt ett tag om man använder ersättning.(och inte har i tetrapack).. vart får man...
Svar
9
· Visningar
2 083
Senast: tinissen
·
Småbarn Hur farligt är det för en 6-månaders. Och om det skulle hända hur ska man bete sig. Känner mig lite dåligt påläst om det. mvh Hanna
Svar
10
· Visningar
74 401
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Lilla Elliot 3 1/2 månad har börjat hosta och låter hes, tempade nu på morgonen och han hade högre än vad han brukar. Han var väldigt...
Svar
6
· Visningar
762
Senast: Diana
·
Småbarn Idag ska jag äntligen ta mig i kragen och åka till Öppna Förskolan för första gången. :D Det står att det är öppet mellan 9-16, men...
Svar
16
· Visningar
1 377
Senast: jerseyko
·
L
Småbarn Jobbar på förskola och ska ha hand om en aktivitet imorgon, fredagskul. Just nu är jag alldeles tom i huvudet när jag ska komma på...
Svar
5
· Visningar
4 423
Senast: bettysmatte
·
Gravid - 1år Vattnet gick i natt så här är det på G nu! Haft värkar från o till hela natten, avtagit lite nu ( :mad: ) som "värst" varannan minut... 2
Svar
24
· Visningar
2 305
Senast: ia_
·
Gravid - 1år Har en mycket mysko ond fläck på magen precis intill naveln. Det sträcker ut sig lite ibland men är alltid i det området. Trycker jag...
Svar
6
· Visningar
4 339
Senast: doglover
·
Småbarn Vad i hela världen kan detta vara? Upptäckte en knöl på barnets hals/nacke nu på kvällen. Sa AJ när jag tryckte.
Svar
18
· Visningar
78 063
Senast: Gnist
·
Småbarn Läste denna artikel, men känner mig ändå osäker så jag vill fråga er här inne. Moderator har raderat butikslänk, som inte är tillåtet... 2
Svar
30
· Visningar
2 715
Senast: lingonben
·
Övr. Barn Vad har ni för soffor? Och varför valde ni den soffan? Tyg/Skinn? Simon är bara 3,5 månad och soffan i tyg är redan nerspydd:rofl... 2
Svar
22
· Visningar
8 851
Senast: Lydia
·
N
Gravid - 1år Minns ni min förra tråd om ägglossning och graviditet? Nåja, jag skrev att min mens var sen osv plus att jag haft oskyddat sex. :o... 2
Svar
20
· Visningar
2 126
Senast: Petronilla
·
Övr. Barn Var inne på Försäkringskassans sida och tittade på hur jag nu ska meddela/anmäla att jag vill ha ut FP i mars månad, alltså innan barnet...
Svar
14
· Visningar
1 455
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Hur ser ert sociala liv ut? Kompisar? Familj? Hur ofta är ni och hälsar på/får ni påhälsning? Hur ofta träffar ni vänner och vad gör ni då?
Svar
8
· Visningar
1 101
Senast: Piffelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejting

Hund, Katt, Andra Djur