Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vågade ni semestra när ni var höggravida? Sambon och jag hade tänkt åka på semester första veckan i juli och jag beräknas föda 31 juli...
Svar
10
· Visningar
1 097
Senast: LitenIsa
·
Svar
13
· Visningar
1 118
Senast: kpist
·
P
Gravid - 1år Jag ska dit imorgon (Svenska mässan, GBG) och funderar på om jag behöver kontanter eller tar de kort i de olika montrarna? Jag är på...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: Piffelina
·
Övr. Barn Just nu håller jag och äldsta på att läsa Harry Potter. Jag läser högt ett kapitel per kväll. Otroligt roligt att läsa om dem måste jag...
Svar
12
· Visningar
1 652
Senast: Madick
·
Övr. Barn Min son har ett fårskinnsfäll så som många andra barn har. Han hade.... hrrrmm.... bajsat på den. Så jag tvättade i badkaret. Vred ur...
Svar
10
· Visningar
1 482
Senast: doglover
·
Småbarn Jag klassar mig inte som en världsbäst mamma och lägger inte denna tråd som en skryttråd. Snarare för att få eran syn på barn, rent...
Svar
15
· Visningar
1 512
Senast: diartistakasha
·
Övr. Barn Min son går i första klass och har lite problem med att klara av skolan och de "krav" som ställs på honom därför har nu frågan om att...
Svar
11
· Visningar
3 604
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år är i mitten på v 36 så de är inte långt kvar, men sover ingenting längre senaste 2 dygnen har ja bara sovit 2h/ natt.. vet att jag är...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Har precis fått hem våran nya EL (:love:) som jag valde o ha en Quadrolift till. Jättegosig och allt.. Vad har ni i era? Filtar, bla bla...
Svar
12
· Visningar
3 333
Senast: turbofling
·
M
Gravid - 1år Är egentligen inte helt ny på buke, men skriver under nytt nick då det fortfarande är lite hemligt ;) Jag och killen var på andra... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 502
Senast: Mirre
·
E
Gravid - 1år Lille molly 6 V. skriker när hon bajsar för att hon är så hård i magen. kommer nästan korvar. Fick tippset att redan ge henne ngn sked...
Svar
10
· Visningar
2 193
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Börjar fundera på om jag är gravid... Jag hade oskyddat sex för ungefär 3 veckor sen, är ganska säker på att det är då jag hade...
Svar
8
· Visningar
1 729
Senast: skogersson
·
Gravid - 1år Ja alltså, här kommer ÄNNU en barnvagnstråd :p Vi kollar för fullt nu på barnvagnar, har tänkt att köpa en begagnad i bra skick och...
Svar
13
· Visningar
3 607
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Jag har 4 barn, 2 stora med ett ex och 2 små med sambon. Detta är något som poppat upp ofta efter de smås födelse och kan få mig att... 2
Svar
24
· Visningar
3 880
Senast: Pigan
·
Gravid - 1år Jag blir galen! Sitter jag för mycket blir det obekvämt, att ligga i sängen är ju ingen lek längre... Ta mig fram gåendes - jag blir... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 443
Senast: skogersson
·
J
Övr. Barn Vad säger man? Tragiskt när barn får barn, men detta är tydligen inte så ovanligt i UK, då dom har flest tonårs mammor (pappor?) i... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
7 846
Senast: Ramona
·
Småbarn Ja alltså, jag skall ställa Elina i en kö till en skola jag vill att hon skall gå på ... det är tjorvigt att få en plats, så jag anmäler...
Svar
5
· Visningar
2 010
Senast: Mitten
·
T
Övr. Barn Lillan (8 mån) hade en mindre släng av maginfluensa i onsdags, hon spydde 2 ggr då. Sen har hon varit lös i magen (influensan bytte väl...
Svar
13
· Visningar
7 604
Senast: Lupin
·
I
  • Låst
Gravid - 1år Så allihopa, ni som redan har barn eller ni som väntar barn. Sammanställ en lista på babysaker som bör finnas från dag 1, även antal... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
25 278
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Har en tonårspojke som ridit sedan 6-7årsåldern och haft egen ponny sedan 9-årsåldern. Den dagliga skötseln och motionen av ponnyn har...
Svar
12
· Visningar
2 548
Senast: Cheval
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka