Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Är det nån som tänkt ha, eller har täta syskon i samma klass? Mina små är födda sept-06 och okt-07 och det skiljer alltså 1 år och 2...
Svar
10
· Visningar
2 340
Senast: cirkus
·
Småbarn En tanke slog oss här hemma. Vår dotter (11 månader) kryper ofta och gärna omkring med saker i munnen, typ gummianka, klossar...
Svar
8
· Visningar
1 422
Senast: Mitten
·
Småbarn ... om jag låter min sjuka dotter på 15 månader enbart dricka sötsaker? Hon har feber till och från, hostar och snorar. Hon sover...
Svar
18
· Visningar
2 317
Senast: NeverEver
·
Småbarn Isak är ju bara 10 månader så är för tidigt för honom än men spånar lite. När började ni med vanlig säng? 2
Svar
23
· Visningar
5 441
Senast: pemi
·
H
Gravid - 1år min dotter somnar alltid mellan 6-7 på kvällen.. ( hon är 9 månader) och innan har hon sovit till 8, vaknat en gång på natten för att...
Svar
16
· Visningar
1 286
Senast: Hopphopp
·
S
Gravid - 1år Hejsan! jag är i vecka 30 nu, och svettas nå kopiöst efter ja klivit upp.spelar ingen roll vad ja gör, eller har på mig... ? är de något...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: strösslet
·
Gravid - 1år Hej! My håller nog på att bli förkyld. Hon låter som om det är lite snorigt och slemmigt, men än så länge ser näsan hyfsat ren ut. Hon...
Svar
13
· Visningar
1 315
Senast: Magini
·
Gravid - 1år Det är väldigt sällan jag är inne på Förälder, så jag vet inte hur ni brukar bete er här inne ;) Men jag vill lägga in ett stort... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 473
Senast: tinissen
·
S
Övr. Barn Jag är tillsammans med en man sedan ca ett år tillbaka och han har 2 barn (2 och 3 år iår) tillsammans med en annan kvinna. Deras... 2
Svar
23
· Visningar
5 967
Senast: lobell
·
Övr. Barn har Isak åkt på nu stackarn. Dock har han klarat sig från feber än så länge. Men har prickar i ansikte, nacken och på rumpan. Någon...
Svar
2
· Visningar
908
Senast: sussiqt
·
Gravid - 1år Eh ja, är intresserad av hur ni löst den biten, bilder berättar ju mer än tusen ord så lägg gärna in lite bilder. :) 2
Svar
35
· Visningar
22 102
Gravid - 1år Vi försöker att skaffa vårt andra barn, har just börjat. (är det någon som vet vem jag är så schhhh om detta) Man är ju som ett...
Svar
12
· Visningar
2 996
·
Övr. Barn Dottern fick ett litet rivmärke på armen för några dagar sedan. Hon klagade på att det kliade och kändes "buligt" häromdagen. Tittade...
Svar
11
· Visningar
8 630
Senast: Mysgrisen
·
Småbarn Kom inte på nån bra rubrik... Lite fundering, skriva av mig och För att göra en lång story kort. Min son är 3,5 år, en ganska... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 224
·
Gravid - 1år Någon av er som har erfarenhet av detta? Jag inbillar mig att alla mina djur vet om att jag är gravid. Vissa uppfattar nog bara att det... 2
Svar
22
· Visningar
7 603
Senast: paradiset
·
B
Gravid - 1år Hej, Jag vill minnas att här fanns en tråd för ett tag sedan där någon tipsade om en dusch-pall från IKEA. Jag hittar inte tråden...
Svar
9
· Visningar
9 577
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Är det någon som provat en sån? Tyckte ni att det fungerade bra?
Svar
17
· Visningar
2 979
Senast: Acses
·
Gravid - 1år Hej... Uscha, nu är jag något orolig vill jag lova! Okej, lite snabbt nu då, jag är gravid i vecka 23 nu, och har ju gått hos...
Svar
13
· Visningar
2 213
Senast: Tillit
·
Övr. Barn Vilka är det? Hur ser utslagen ut egentligen?
Svar
2
· Visningar
967
·
Övr. Barn Sonen fick vattkoppor för ett par veckor sen inget oväntat eftersom han inte hade haft det innan - men jag trodde nästan att han hade...
Svar
19
· Visningar
7 519
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Tar jag rätt beslut att avliva?
  • Valp 2025