Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Våran barnvagn är stulen:cry: Vi kom hem ca kl 21 igår kväll, ställde in barnvagnen under trappen ihopvikt i trapphuset som vanligt... 2
Svar
35
· Visningar
4 525
Senast: Brandgul
·
Småbarn Sonen är förkyld och snorig som tusan. Har en näsfrida som fungerar väldigt bra. Men han vägrar vara stilla! Hur man är gör så fäktar...
Svar
9
· Visningar
3 397
Senast: vindvissla
·
H
Småbarn jag och en kompis satt och pratade om det här med underhåll och sånt och då började jag fundera lite.. Min dotter har ingen kontakt...
Svar
5
· Visningar
1 191
Senast: Mynta2
·
Småbarn Jag har en son på 20 månader som alltid har varit lätt att natta och sovit hela natten. På sistone har han dock vaknat på natten, varit...
Svar
2
· Visningar
884
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Hittade en ursöt tröja. Eller ja fiskarna på den var helt underbara! Fick bara med en firre men e nöjd=) Knåpade ihop detta på max 30...
Svar
7
· Visningar
1 012
Senast: vippan
·
Småbarn Min dotter är en glad liten pärla som jag älskar mycket högt!:love: Nu är det i alla fall så att hon är i värsta trottsålder! Hon...
Svar
2
· Visningar
1 192
Senast: ameo
·
B
Gravid - 1år Hej! Någon som vet något om detta märke och dess barnvagnar? Någon av er som rentav har en sådan? 2
Svar
23
· Visningar
5 063
Senast: Emle
·
Småbarn Vet att det tjatats om det här tidigare, men det är viktigt så.. Vi krockade igår, jag och barnen. Gick inte så fort, och tog inte...
Svar
16
· Visningar
1 639
Senast: Isis
·
Gravid - 1år Jepp Isak fick sin första tand idag. Hela förra veckan var han trött, snorig, hostade osv och idag kom tanden:banana:
Svar
11
· Visningar
995
H
Gravid - 1år Hur är det där med att ha mens fast man är gravid? har hört att endel har haft mens även fast dom är gravida men då att de har vart...
Svar
7
· Visningar
13 006
Senast: Fellow04
·
Gravid - 1år Hej! Nu när man behöver slänga fram brösten i tid o otid kanske det är behändigt att ha några kläder som är anpassade till det... Hur... 2
Svar
26
· Visningar
3 403
Senast: Dorro
·
J
Övr. Barn Om en vecka ska min 13 åriga dotter vaccinera sig med gardasil (kan motverka livmoderhalscancer mm) är det tänkt, men jag börjar undra... 2
Svar
27
· Visningar
6 598
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Jag hade önskemål om att mina barns dagmamma skulel borsta tänderna på mina barn. Hon gjorde det några gånger men berättade sedan att... 2 3
Svar
51
· Visningar
4 935
Senast: White Eagle
·
Övr. Barn Ja nu har vi varit på utredning om/med Melissa våran äldsta tös som är dryga 5 år. Hon har haft problem med huvudvärk sedan många...
Svar
17
· Visningar
3 515
Senast: Thomasine
·
Småbarn Grrr är just nu lite irriterad på vårt dagis. Har fungerat verkligen kanonbra under det ett och ett halvt året vi varit där. Nu efter... 2
Svar
20
· Visningar
2 854
Senast: sussiqt
·
S
Gravid - 1år hejsan! jag vet inte var jag ska vända mig längre... jag och min kille väntar vårat första barn (är i vecka 29+1) Barnet var inte...
Svar
15
· Visningar
1 421
Senast: strösslet
·
Gravid - 1år Jag vill bara meddela vårt tokiga rekord... Vi bor ju ganska nära Solvalla och tycker att det är ett trevligt familjenöje att ta oss...
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: BitterAss
·
V
Gravid - 1år Hejsan Hoppsan! Tänkte bara höra med er som födde med Kejsarsnitt. Hur lång tid läkningen tog. Hur länge ni hade ont i såret, när ni... 2
Svar
22
· Visningar
16 940
Senast: Bebben
·
Gravid - 1år Finns det någon statistik för hur förekommande det är att ett barn drabbas av handikapp som följd av en komplicerad förlossning?
Svar
15
· Visningar
4 627
Senast: mik
·
Övr. Barn Min lilla tjej (10 månader) är mystiskt sjuk! Sjukvårdsupplysningen tycker att det låter 'jättekonstigt' och vi har fått en tid på... 2
Svar
22
· Visningar
2 823
Senast: Mitten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejt
  • Lekstuga
  • Vad gör vi? Del CCXIII

Hund, Katt, Andra Djur