Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Gravid - 1år Ja, sitter just nu och tittar på Förlossningskliniken på TV4 Fakta. Jag vet inte om det är en bra idé eller ej, då jag lider av denna...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: Mitten
·
Övr. Barn Har skrivit förut om min dotter som har problem med en av dagiskompisarna. Den andra flickan (6 år) vill gärna leka med min flicka (som...
Svar
14
· Visningar
1 644
Senast: mino
·
T
Gravid - 1år ojojoj vad fort det går!! Dags att barnsäkra hemma... vi har köpt såna där fina händer på Ikea som man ska klistra fast på bordskanter...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år När började ni med smakportioner till era små? I vilken omfattning, och hur fort gick ni över till "vanlig mat"? Jag gillar och amma... 2
Svar
27
· Visningar
2 217
Gravid - 1år Oscar (6 mån på tisdag) har alltid varit lätt att söva och har jämt (Nästan) somnat om lugnt & snällt när han vaknat under natten för...
Svar
5
· Visningar
842
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Jag fick en Theo förra måndagsnatten. Jag hade inte så stora förhoppningar att kunna amma, men faktiskt så fungerar det:). Jag fick en... 2
Svar
20
· Visningar
3 078
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år :bump::banana::bump:GRATTIS till dottern!!! :banana::bump::banana: Visste inte om jag tordes skriva en grattis tråd men nu är jag...
Svar
14
· Visningar
1 085
Senast: sassiball
·
Övr. Barn Hejsan! My är ju bara drygt två veckor så jag har inga krav på att hon ska sova ensam, men jag bara undrar hur ni har gjort för att... 2
Svar
20
· Visningar
2 150
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år Mina ridbyxor börjar bli lite väl tajta i midjan och jag vill gärna fortsätta rida, men vad ska jag göra? Den där haken på byxorna... 2
Svar
22
· Visningar
2 063
Senast: Gnarpis
·
M
Gravid - 1år Jag är gravid i v.17 (16+3) men en del tycker jag äter för ofta/mycket... Vad anser ni? Jag kör med tre timmars intervall då jag mår...
Svar
18
· Visningar
1 608
Senast: jerseyko
·
O
Gravid - 1år Nu måste ni vara ganska less på dessa "tänk om jag är gravid frågor" men här kommer en till. Skulle ha mens förra veckan, har alltid...
Svar
4
· Visningar
998
Senast: vippan
·
Gravid - 1år En sån baby bassinet eller vad det heter - är det värt? En som man hakar fast i väggen längst fram i planet. Bokade på detta på vår resa...
Svar
6
· Visningar
2 002
·
Övr. Barn Funderar på att skaffa en liten vänligt sinnad ponny av shettismodell till dottern. Lilla fröken hänger med mig i stallet jämt och... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 798
·
Gravid - 1år Jag är nyfiken på den ungefärliga kostnaden för 100% mjölkersättning (ingen amning) under de första sex månaderna?
Svar
2
· Visningar
998
·
Småbarn Sonen (fyller 3 om två månader) började på dagis för lite mindre än en månad sedan. Från början var det tänkt och sagt att han skulle gå... 2
Svar
35
· Visningar
5 244
Senast: Lupin
·
Småbarn Finns det badleksaker utan hål ibotten? Ja, ni vet, badleksaker i gummi/plast, badankor, fiskar och allt vad det nu finns. Upptäckte...
Svar
9
· Visningar
3 694
·
Övr. Barn Min son på 5,5 år har haft ont i magen till och ifrån under ett par år. Vi har varit till läkare och kollat detta och tagit prover. Han...
Svar
13
· Visningar
1 683
Senast: Jerseyite
·
B
Gravid - 1år Använder mitt hemliga nick då jag inte vill att vissa personer ska veta att vem jag är. Jag funderar på om jag precis fått ett...
Svar
3
· Visningar
2 430
Senast: Bollibumparumpa
·
Övr. Barn Min son går på dagis, han är född 0509 och det funkar bra. När vi varit på möten så får han beröm, han är snäll och duktig med en egen...
Svar
9
· Visningar
1 496
Senast: Snurrfian
·
J
Gravid - 1år Jag är i v 40+4 och funderar på om någon mer här inne går på övertid nu? Hade inte haft något emot att gå över bara det inte hade...
Svar
12
· Visningar
1 792
Senast: Petronilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda 2022
  • Bästa länet för häst?