Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag vet inte om nån redan frågat detta tidigare, men då det verkar ha varit värsta babyboomen i vintras så började jag fundera på om man...
Svar
15
· Visningar
1 443
Senast: Emtherlia
·
Gravid - 1år My rycker en del i sömnen. Ibland är det bara någon enstaka ryckning, men ibland kommer det flera på raken och även med lite ljud till...
Svar
5
· Visningar
4 600
Senast: lillamyggan
·
Gravid - 1år Jag har inte tillräckligt med bröstmjölk. Detta har framkommit då Lillemannen inte går upp i vikt. När han föddes så vägde han 4205... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
6 850
Senast: Madick
·
Övr. Barn Usch jag sitter här o vågar inte svara på min mob. Min mamma försöker att ringa mig, men jag vet att det e hennes gubbe som ringer...
Svar
6
· Visningar
1 618
Senast: bliss
·
Övr. Barn Idag var jag på föräldragrupp och de pratade om egen vård, vanliga sjukdomar osv. Ämne Mollusker, vattkoppor, hårlöss och svinkoppor kom...
Svar
15
· Visningar
4 121
Senast: mimmipigg
·
G
Gravid - 1år Skriver under ett annat namn nu. Det är så att jag fick reda på att jag var gravid för ca 3veckor sen med tankte på att min mens inte... 2
Svar
36
· Visningar
2 499
Övr. Barn Mitt lilla älskade troll som snart fyller 5 år vägrar somna i sin säng. Vi har fasta rutiner varje kväll, kvällsmat, lite TV...
Svar
11
· Visningar
3 307
Senast: mik
·
Gravid - 1år Är nu i slutet av vecka 32 och har känt mig sådär jobbigt trött som man gör i början. Mitt HB är väl inte världsbäst men inte...
Svar
14
· Visningar
4 273
Senast: mizzcat
·
Övr. Barn I dag vurpade Elin i soffan mot soffbordet och fick ett fint hack i pannan. Sekunderna innan hade jag rytit till henne och Isaac att...
Svar
14
· Visningar
8 138
Senast: Enya
·
Gravid - 1år Jag har nog världens dummaste fråga nu. Jag käkar p-piller sen snart 4 månader, dom två första perioderna kom som dom skulle, men den...
Svar
13
· Visningar
2 541
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Alltså jag har delad vårdnad av min dotter. Hon är där varannan vecka torsdagkväll- söndag eftermiddag. Räknas det som tre hela dygn el...
Svar
5
· Visningar
1 127
Senast: cambello
·
Gravid - 1år Stackars lilltös har fått svamp i underlivet pga att blöjan har suttit lite för tätt. Har prövat redan med inotyol, men det har inte...
Svar
10
· Visningar
2 909
Senast: Mynta2
·
H
Gravid - 1år Jag har kanske en knäpp fråga men jag måste iaf fråga:P Jag käkar p pillret jasmine 28 och har knaprat dom i tre år nu och dom har...
Svar
2
· Visningar
2 369
Senast: HBB
·
Gravid - 1år Har en hoppgunga av märket Babyseat fråb Babyproffsen men det är tyvärr ingen bruksanvisning med. Är det någon som har en sådan...
Svar
4
· Visningar
3 498
Senast: Piffelina
·
Övr. Barn 9-åring skallade lärare. Hur hade ni resonerat om det var ni som var läraren, skolledaren respektive barnets förälder?
Svar
15
· Visningar
1 289
Senast: KungTulle
·
N
Gravid - 1år Idag har vi varit på ul. så underbart att få se den lilla busen igen. vi frågade om dom kunde se könet. jag sa att jag trodde att det...
Svar
6
· Visningar
1 057
Senast: Comfort
·
Övr. Barn Är det en självklarhet att alla 6-åringar ska äga ett par skridskor? Imorgon (onsdag) ska dotterns klass (förskoleklass) åka till... 2
Svar
34
· Visningar
2 369
Senast: Sonic76
·
Gravid - 1år Tidigare har han kravlat sig fram. Fort som fasen går det men nu kryper han riktigt:) Reser sig mot möbler och går längs dem gör han...
Svar
15
· Visningar
1 180
F
Gravid - 1år idag var jag på apoteket och skulle köpa omega 3 eftersom jag inte äter nån fisk alls och tänkte att lilla bäbisen behöver det, men då...
Svar
7
· Visningar
1 262
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år vad använder ni för tvättmedel till era bebisars kläder, sänkläder handdukar osv?? 2
Svar
23
· Visningar
2 201
Senast: NeverEver
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka