Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Har nu äääntligen köpt en ny vagn, har gått och spanat på den jättelänge och i går fick jag ett bra pris och klippte till :bump: En...
Svar
5
· Visningar
1 123
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år ... jag vet inte om jag har förstått det rätt, när många skriver att dom är i t ex vecka 16+4. Betyder det att 16 veckor och 4 dagar...
Svar
10
· Visningar
1 050
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Igår var vi äntligen på den privata ultraljudskliniken och fick kolla på bebisen (slutet av v 27) i 3D/4D. :love: Och nu vet vi att...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Haller pa att klura pa vilken slags bilbarnstol att investera i och jag haller pa bli tokig! Har i Australien sa aker barnen bara... 2
Svar
36
· Visningar
2 605
Senast: Krusan
·
A
Småbarn http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4284833.ab Jag kan inte i min livligaste fantasi förstå hur man kan slå ihjäl ett barn och... 2
Svar
24
· Visningar
3 273
Senast: Zaria
·
Småbarn Nån som testat? Vad går det ut på egentligen, alltså hur gör man? Efter flera nätter då sonen inte sovit alls (kan vara vaken 10 timmar... 2 3
Svar
48
· Visningar
6 140
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Har man i Sverige möjlighet att adoptera bort sitt barn utan några speciella skäl (säg exempelvis att man blivit gravid av misstag och...
Svar
19
· Visningar
16 160
Senast: mik
·
F
Gravid - 1år jag har fått plus!!! efter två års väntan!:banana: fast nu dyker en massa tankar upp kommer vi klara det? VILL jag verkligen... 2
Svar
22
· Visningar
1 983
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Ni som har barn i fyran-femman, har ni tänkt på att universitetschanserna ökar om de läser språk och matte i och med nya...
Svar
12
· Visningar
1 185
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Jag fick missfall i tisdags. Har 4 barn redan och 2 är under 3 år, så detta var inget planerat barn. Sambon blev glad, men jag tänkte...
Svar
11
· Visningar
2 008
Senast: lobell
·
Gravid - 1år Hej! Nu har jag en tid i dag kl 14 för bedömning inför igångsättning. Jag antar att de kommer sätta igång mig, men man vet ju aldrig... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
24 060
Senast: Esperanza_1980
·
Gravid - 1år Lille L drabbades av magsjuka igår på dagen, spydde som en räv hela eftermiddagen och kvällen. Vi fick rådet att amma ofta och lite...
Svar
3
· Visningar
822
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Jag har familje problem, som fick sin kulmen nu i julas. Jag tar det från början... Jag har en bror som har sambo och barn. Hans... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 236
D
Övr. Barn Hur gör man enklast med dotterns kompisar som inte längre får vara med henne men som skriver riktigt fula saker på msn?? Dottern är...
Svar
4
· Visningar
1 187
Gravid - 1år Jag ska vara borta från lilla E några timmar imorgon, är det dumt att ge honom ersättning istället för att pumpa ur? Jag tycker det är...
Svar
4
· Visningar
921
Senast: Kallebus
·
  • Låst
Gravid - 1år Januari -08 1/1 - vindvissla - första barnet Sam kom 10e jan 05.18 5/1 - Hera- Första barnet Blev en liten flicka 27/12 4/1 - Valborg... 30 31 32
Svar
632
· Visningar
53 247
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Alltså - har ett problem och mår skit! Jag har en son på 15 som nu skall göra sitt val till gymnasie. När han var liten tittade han... 6 7 8
Svar
158
· Visningar
12 000
Senast: smirk
·
Övr. Barn Fy vad tragiskt... Just nu på Oprah: En mamma glömde sin två-åriga dotter i bilen när hon åkte till jobbet. Barnet satt där i minst 8... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 662
Senast: lobell
·
Gravid - 1år Min närmsta vän och hans fru förlorade sin son inatt, tre timmar efter förlossningen. Det är så fruktansvärt hemskt att det inte går...
Svar
12
· Visningar
1 831
Senast: sassiball
·
Gravid - 1år Nu när man har börjat handla bebis-mat har jag upptäckt att det är sjukt viktigt att kolla bäst-före datum! Jag köpte en gröt för ngn...
Svar
8
· Visningar
2 186
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka