Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn För ett par dagar sedan fick sonen en ny tröja, han fick välja själv och är mäkta stolt över sin fina rosa tröja med såna där snabba... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 401
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Såg ni måndagens nya serie om stora familjer kl.20.00 på 4an? Vad känner ni när ni ser familjer med så många barn? Får ni panik eller... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 548
Senast: lobell
·
Övr. Barn Ja, har ni några favoriter till vettiga priser? Jag har precis upptäckt Nowali:love:, älskar deras moccasiner och strumpbyxor. Så... 2
Svar
25
· Visningar
2 094
Senast: Ajda
·
Gravid - 1år Jag ställde mig i duschen för att mota bort lite ryggont. När jag satt på toaletten (som jag använder som stol...) tyckte jag att mina...
Svar
18
· Visningar
3 761
Senast: MittNyaJag
·
Övr. Barn Vi fick en jättefin julklapp av min sambos ex igår: en stämning. :eek: Lite bakgrund: Sambons barn på 11 och 13 har bott heltid hos... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 883
Senast: lobell
·
Gravid - 1år Sonen går numer enbart att få att sova inne. Enda sättet är att gå ut och gå med honom eller sätta honom i bilen och åka. Men jag har... 2
Svar
31
· Visningar
2 089
Gravid - 1år Jag har två små barn en på 8 månader och en på 22. Jag har haft sex ed sambon två gånger sedan jag födde minstingen. Båda gånger har det...
Svar
14
· Visningar
2 641
Senast: pernilla_s
·
E
Övr. Barn ..vad har jag för alternativ? Ska om nån månad gå hem och vara mammaledig (skööönt :D ) Min tanke är att jag inte vill gå tillbaka...
Svar
5
· Visningar
940
Senast: Esperanza_1980
·
Övr. Barn Kolla in den här artikeln som jag råkade snubbla över. :eek::mad: http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article3901052.ab Stackars...
Svar
5
· Visningar
923
Senast: Calazirya
·
F
Gravid - 1år nu börjar jag bli orolig att det visst blev nåt fel igår :crazy: mina tuttar har krymt! de är nästan mindre nu än precis efter...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: tinissen
·
Övr. Barn Jag läste det här http://blogg.alltombarn.se/barnlakaren/2009/01/26/har-var-son-adhd/ idag i DN.se och jag måste säga att jag tycker att... 2 3
Svar
55
· Visningar
3 862
Senast: Dentaku
·
Småbarn Hur gammal måste man vara för att kunna svälja mindre piller/tabletter?
Svar
5
· Visningar
1 855
Senast: jerseyko
·
F
Gravid - 1år Det var vinterkräksjukan:crazy: först mådde jag illa, sen fick jag grymt ont i magen och blev orolig att det var missfall på gång, sen...
Svar
7
· Visningar
921
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Eller vad är det frågan om? Sonen, precis 4 månader, har sovit så dåligt 2 sista nätterna. Vaknar var 2-3 timme. :crazy: Detta efter att...
Svar
6
· Visningar
2 462
Senast: Mynta2
·
Gravid - 1år Jag har hunnit bli tjugo år gammal nu och min man är 28. Vi har ett fast och stadigt förhållande och eftersom vi båda är vuxna och inte...
Svar
14
· Visningar
1 649
Senast: CillaW
·
S
Gravid - 1år Jag fick ett glädjande besked av tjejen igår, jag ska bli pappa igen... Nu till min fråga på namn (både kille och tjej) Lista era... 3 4 5
Svar
95
· Visningar
9 672
Övr. Barn Jag behöver tips på bra böcker till en blivande storebror! Sonen hinner förmodligen/förhoppningsvis fylla tre innan lillebror kommer och...
Svar
3
· Visningar
910
Senast: Lupin
·
P
Småbarn Jag måste bara berätta om min dag... Jag började jobba idag (sambon är nu föräldrarledig) och jag har aldrig vart ifrån Tyra så många...
Svar
2
· Visningar
775
Senast: havreflinga
·
F
Gravid - 1år Hej alla! Det är ju tidigt ännu men jag är i alla fall gravid vad det verkar nu, efter ett tags "slit". Men nu dyker ju allt det...
Svar
8
· Visningar
1 230
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Nu sitter jag ensam här hemma och stortjuter. Jag vet att jag bara överreagerar och att det inte alls är så farligt som jag får det...
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: MittNyaJag
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka