Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Kanske kan diskuteras om den här tråden verkligen passar under "förälder" men eftersom frågan för mig är direkt kopplad till att jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 317
Senast: lobell
·
Övr. Barn Hej! Jag har en flicka som snart har vuxit ur sin shettis. Undrar vid vilka åldrar era barn gick över från A till B-ponny samt från B... 2 3
Svar
44
· Visningar
38 667
Senast: Litenvit
·
Småbarn Arvid har under några veckor varit lite halvrisig i magen, han har bajsat 2-4 gr per dag i en lösare konsistens än vanligt. För 1½ vecka...
Svar
2
· Visningar
3 242
Senast: Lydia
·
A
Gravid - 1år Livet är så fruktansvärt orättvist ibland, hade önskat att jag kunde ta av mig min stora mage (ska ha barn i jan.) Ett par dagar före...
Svar
2
· Visningar
1 060
Senast: ginnies
·
Övr. Barn Min ena storebror köpte i höstas en cross till våran andra systers pojk (som är lika gammal som min 6 år) Sa då att det var en... 2
Svar
21
· Visningar
2 286
Senast: Petruska
·
S
Gravid - 1år Hejsan! jag funderar på att köpa mig en sådan apparat så man kan lyssna på magen när man är gravid, (hjärtat m.m) någon som har nå...
Svar
1
· Visningar
1 047
Senast: Mitten
·
S
Gravid - 1år Någon som varit på något sånt? Jag är gravid i vecka 29, syns knappt att jag är gravid! Hur som helst har jag inte brytt mig så...
Svar
5
· Visningar
987
·
S
Gravid - 1år Någon fler än jag som fått gall problem? Fick sist papaverin utsktivet och det hjälpte faktiskt en del men hur får man dagen där på...
Svar
5
· Visningar
4 423
Senast: saltahajen
·
Övr. Barn Natten mellan torsdag och fredag fick Elivia maginfluensa. Hon kräktes hela natten och dagen efter sen var det lugnt på kvällen. På...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: LitenIsa
·
Småbarn Emil vägrar nämnligen nappen nu sedan ca 4 dgr tbx. Inte för att det gör mig någonting, inte det minsta, men jag blir ju lite förvånad...
Svar
6
· Visningar
4 209
Övr. Barn Hur var det på julen? Vad fick ni i present? Vad fick era barn? Hur firade ni med barnen? *har inte laddat upp bilderna än*... 2
Svar
23
· Visningar
2 492
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Ni som drabbats av det, vad var dom första tecknen på det och när började det? Jag var hos barnmorskan idag och hade lite äggvita i...
Svar
14
· Visningar
7 517
Senast: NeverEver
·
J
Gravid - 1år Har tagit ett anonymt nick den här gången... Jag undrar över koffeinintaget vid graviditet. Läste på livsmedelsverket att 300 mg/dag...
Svar
8
· Visningar
3 194
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag har ont i ryggen!! Bara så ni vet. ;) :angel: Det går inte att sitta, inte ligga, inte sova... Eller, sova går bra, men...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: MittNyaJag
·
H
Gravid - 1år man får ju hyra bilbarnstol på bb när man fött.. men man får väl byta till större sen efter några månader va? eller har jag hört fel... 2
Svar
34
· Visningar
4 758
Senast: Calazirya
·
B
Gravid - 1år Hej allihopa.. Jag går in i vecka 14 imorgon. Ikväll har jag fått uppleva psykisk stress jag inte upplevt tidigare. Mitt sto...
Svar
4
· Visningar
1 105
·
Gravid - 1år När byter jag över till ersättning nr 2. Äter idag nan. På kvällarna äter hon väldigt ofta efter 2 timmar redan. Äter då ca 150ml. Och...
Svar
5
· Visningar
1 480
Senast: skogersson
·
Småbarn Kommer fira en sen jul med två killar 4,5 resp 2,5 år nästa vecka. Vad kan sådana killar tänkas gilla? Den större har börjat...
Svar
5
· Visningar
917
Övr. Barn Stoffes pappa ska ha honom på julafton. Vi skulle inte fira jul förrän juldagen, så han frågade om han fick ha honom på julafton och jag...
Svar
10
· Visningar
1 119
Senast: Milene
·
Gravid - 1år Hur länge red ni under er graviditet? Var på "hälsosamtal" hos barnmorskan förra veckan och hon tyckte absolut att man kunde rida så... 2
Svar
25
· Visningar
2 504

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka