Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

E
Gravid - 1år Igår hände nåt som gjorde mig lite orolig, en liten del av slemproppen kom ut. Är ju bara gravid i v 26+1. Med mina två andra barn så...
Svar
1
· Visningar
2 958
Senast: Thelma
·
Gravid - 1år Hur länge ska det hålla på egentligen? Jag vill snuska mig med sambon innan jag blir tokig :crazy: 2
Svar
32
· Visningar
2 936
Senast: vansinnet
·
H
Småbarn Barn måste ju fyllt 1 för att få gå på dagis, men om dom går hos dagmamma eller liknande är det samma ålder där då? eller är det ok om...
Svar
10
· Visningar
2 109
Senast: lingonben
·
Övr. Barn Jag vill ge min son de bästa förutsättningarna i livet, jag vill att han ska ha ett stort självförtroende o veta att han kan klara allt... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 642
Senast: Rina
·
O
Gravid - 1år Ja ni föräldrar nu har det börjat ticka och det med besked! Tiden är inte direkt den bästa, jag håller just på med ett "karriärsbyte"...
Svar
13
· Visningar
1 176
Senast: jerseyko
·
H
Gravid - 1år japp, förra veckan gjorde jag ett grav-test som blev positivt.Haft mina aningar om att jag var med barn, men iaf. Inget planerat...
Svar
12
· Visningar
1 296
Småbarn Så var det det här med sömnen. Jag vet det råder väldigt delade meningar med hur man ska hantera barn som inte sover bra. Jag är vän av... 2
Svar
27
· Visningar
21 211
Senast: Lupino
·
A
Gravid - 1år NU har jag (vi) satt oss ordentligt på pottkanten. Eller också är det bara jag som förstorar. Känner mig inte riktigt bekväm i...
Svar
13
· Visningar
2 697
Senast: havreflinga
·
Övr. Barn Det finns en bok om att lära barn rida, någon som har koll på vad den heter? Mina tjejer har valt att inte rida på ridskolan kommande...
Svar
2
· Visningar
810
Senast: ameo
·
Övr. Barn För en tid sedan gjorde jag en tråd här angående tonårskillar och magproblem. Misstankar fanns om laktosallergi och vi tog bort...
Svar
10
· Visningar
1 917
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Nar berattar man for chefen att man ska ha barn egentligen? Sjalvklart ar ju att man vantar till efter v13, men annars har man en...
Svar
14
· Visningar
1 549
Senast: lingonben
·
Småbarn Dottern är snart 2 år och jag har börjat fundera på potträning. Hon har sedan ca ett halvår kissat på pottan då och då (när andan hennes...
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Har mor och farföräldrar några rättigheter om sitt/sina barnbarn? Kan ex en farförälder dra in en i rätten om h*n inte får ha sitt... 2
Svar
20
· Visningar
2 055
Senast: Coop
·
Gravid - 1år Om man bara ska ha ett alternativ, ska man satsa på en manduca eller en sjal då? Vad är "behändigast" när man inte vet var man vill ha... 2
Svar
36
· Visningar
4 001
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Nån mer än jag som haft eller kommer ha gammal dopklänning. Klänningen edvin hade på sitt dop är 55år gammal och har gått i släkten sen...
Svar
18
· Visningar
2 172
Senast: cowgirl81
·
Övr. Barn Jag måste bara skriva va mig lite. Sitter här o e så himla lessen. Min mamam fick ju en kraftig hjärnblödning i mars. Så nu tar jag...
Svar
13
· Visningar
3 129
Senast: ujent96
·
J
Gravid - 1år Fortsätter med mitt anonyma nick ett tag till. Jag har ett tag trott att jag har varit gravid, men det verkar inte vara så. Jag bara...
Svar
19
· Visningar
16 446
Senast: jolly_jolly
·
  • Låst
Övr. Barn http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4103582.ab
Svar
15
· Visningar
1 632
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Nu är goda råd dyra. Min treåring är sedan en längre tid förstoppad. Går på utredning pga av trötthet och man tror att orsaken kan vara... 2
Svar
34
· Visningar
8 458
Senast: boccia
·
Gravid - 1år Våra tre första barn har alla fått namn som finns med i ALs sagor. Det har dock varit helt omedvetet, men många har kommenterat det... 2
Svar
36
· Visningar
10 423

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka