Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år "Dottern" sms:ade i morse att dom var på väg till BB:) Dom har 22 mil dit, så att det gäller att inte stanna hemma för länge, utan åka...
Svar
8
· Visningar
1 070
Senast: Messy
·
Småbarn What's the difference? Förutom det uppenbara, att dagis är ett dagis och hemma hos dagmamma är det inte lika många barn...
Svar
11
· Visningar
1 548
Senast: jerseyko
·
V
Övr. Barn Hej alla och Gott nytt år :O) Nu har jag och min son( snart 2 år) bott i våran 3:a i snart ett år och nu klarar jag snart inte av att... 2
Svar
23
· Visningar
5 126
Senast: Luff
·
Övr. Barn Jag måste bara få berätta ngt som min sexårige son sa imorse som var så himla charmigt tycker jag :) Igår så rö(c)k en av hans...
Svar
1
· Visningar
832
Senast: Tamzy
·
Gravid - 1år Tänkte vi kunde skriva upp en massa tips till alla som vänta sitt första barn här! En tråd jag önskade funnits innan jag fick barn;)... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 684
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Följande scenarion *Om man är gravid i 8 veckan och dricker ett par cider och några snapsar under en kväll? *om man äter p-piller...
Svar
9
· Visningar
3 707
Senast: lobell
·
B
Övr. Barn Nu kräker jag av mig lite här:mad: När min man är och hämtar vår son på fritids idag får han det inlindade budskapet att vi borde ta... 9 10 11
Svar
206
· Visningar
14 368
Senast: Brandgul
·
Småbarn Elin blev 2 år nu den 5 december och får fortfarande välling. Speciellt nu då hon har varit och är ännu sjuk och inte äter som hon ska...
Svar
11
· Visningar
3 163
Senast: toughcookie
·
Gravid - 1år Har ni några särskilda nojjor när det gäller mat, under tiden ni är/var gravida? Sen vecka 9 (är nu i v.11) kan jag verkligen inte äta...
Svar
6
· Visningar
1 069
Senast: lingonben
·
Övr. Barn Vi skulle ha åkt till huvudstaden om några timmar, för en tvådagarsvisit hos barnens kusiner. Men de ringde tidigare i kväll och låg...
Svar
6
· Visningar
1 349
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Det här med hjärtslag....det sägs ju att tjej/kille har olika hjärtslag.... Jag vet at vi ska få en pojk i april och nu den 7/1 ska... 2
Svar
23
· Visningar
3 440
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Sist jag var hos BM så sa hon att jag skulle köpa järntabletter och äta, inte för att jag hade låga värden eller så(det kollades... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 474
Senast: naturElle
·
P
Gravid - 1år Efter lunch, gröt och middag så får dottern (8 mån) de olika fruktpuréerna som finns i butikerna. Vi har även börjat ge henne banan, men...
Svar
17
· Visningar
1 253
Senast: vansinnet
·
Övr. Barn Hur gör ni som har delad vårdnad? Bor barnet hos er växelvis då? Är det sunt att ha delad för en 1åring? 2 3 4
Svar
79
· Visningar
7 216
Senast: doglover
·
Övr. Barn Sitter och funderar och behöver lite tankar från annat håll. Vår grabb ska nu börja på körskola. Han har kört mycket hemma, och nu sa... 2
Svar
30
· Visningar
2 364
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Nu är det såhär att min son snart 1 mån gammal får jätteont i magen av amningsnappen, och utan den tar han inte bröstet:( Pumpar så... 2
Svar
27
· Visningar
3 248
Senast: Mammas
·
  • Låst
Gravid - 1år Tänkte att jag kan väl starta en tråd för oss som ska ha snart, så vi har nånstans att prata om det som komma skall inom en snar... 40 41 42
Svar
826
· Visningar
51 167
Senast: Snurrfian
·
H
  • Låst
Gravid - 1år Sitter lite o funderar:P Ni som blivit/är gravida och har häst. Hur har ni gjort då? Sålt hästen?:S Lånat ut hästen till fodervärd? Elr...
Svar
6
· Visningar
1 147
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Hur mycket är normalt? Så fort jag går ut på en promenad får jag hur många som helst, gör inte ont men är lite obehagligt. Samma sak om...
Svar
18
· Visningar
21 003
Senast: NeverEver
·
M
Övr. Barn att hålla reda på barnen och tonåringarna. Det är inte roligt att få smällare kastade på sig, det är inte roligt att raketer riktas mot...
Svar
5
· Visningar
1 035
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka