Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Sonen låg och lekte på golvet och hamnade bredvid elementet, slängde till med huvudet och fick en smäll. Han har en liten bula nu och...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Piffelina
·
A
Gravid - 1år Ville bara berätta det! En flicka på 3750 g, ska heta Emmy, och är bara sååå söt! Var lite fundersam i början, men nu är jag superglad... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 514
Senast: Tassetass
·
N
Gravid - 1år jag är i vecka 14 nu.. går in i vecka 15 på måndag.. de senaste dagarna har jag inte kännt något. kan må lite illa om jag vaknar på...
Svar
9
· Visningar
5 323
Senast: ameo
·
Övr. Barn :grin: Ja, tänk vad många vaknätter det finns som jag inte riktigt hade kläm på innan den lilla prinsessan kom till välden för snart ett...
Svar
11
· Visningar
1 241
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Hej alla! Vet egentligen inte om jag får skriva här, är ju bara "plastmamma" och dessutom är barnet snart vuxen, 17 år. Men jag gör...
Svar
7
· Visningar
1 320
Senast: Petruska
·
Övr. Barn Jag har ett barn från ett tidigare förhållande. Vi gick i sär och barnet har bott varannan vecka. Nu har barnets pappa träffat en ny och... 4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 327
Senast: Björk
·
Övr. Barn ja som rubriken säger... ngn som har receptet på trolldeg och hur man bränner den?
Svar
1
· Visningar
1 180
Senast: kråkan
·
B
Gravid - 1år Jo, jag är i vecka 14 (13+0) Är det så man skriver förresten, blir så förvirrad, att man är i en vecka, men även en annan...? I alla...
Svar
10
· Visningar
1 805
Senast: tinissen
·
Småbarn Ja, som rubriken säger.. Fattar inte att katterna stannar kvar i detta hus.. Sonen är snart 3 år, han blir det i mars. Han har... 2
Svar
38
· Visningar
13 684
Senast: Sar
·
M
Övr. Barn Jag och sonen firade Hjul i söndags med paket och Hjulskinka och Hjulmys. Idag firar han Jul med sin pappa, pappas sambo och alla deras...
Svar
10
· Visningar
1 437
Senast: Sar
·
T
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder, att skaffa barn och allt vad detta innebär. Jag sitter och har massa funderingar, och har haft en lång tid nu...
Svar
10
· Visningar
1 345
Senast: Tamzy
·
Övr. Barn Jag är gift med en man. Vi har 2 gemensamma barn och sen har han 2 döttrar sen ett tidigare äktenskap. Vi har försökt att vara...
Svar
16
· Visningar
1 761
Senast: zilla
·
Småbarn på förskolan. Jag tyckte att det lät trevligt eftersom vi själva har husdjur och dottern gillar dem väldigt mycket. Men temat har vissa... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 764
Senast: kusinvitamin
·
Småbarn Han har alltid varit lätt att få och sova och han är van att sova med ljud runt sig. Nu vaknar han av minsta lilla och det tar evigheter...
Svar
14
· Visningar
1 288
Senast: Mitten
·
Småbarn Jag vill bara HURRA för den fantastiska personalen på mitt barns dagis :banana::banana: (och jo, jag har sagt det till dom personligen...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Man skulle ju få föräldrapenningen den 23 den här månaden. Men har bara fått 983kr? Brukar ju få runt 4000??:confused:
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Izamoon
·
H
Gravid - 1år jag trodde jag var gravid men testade mej idag och det blev ett - .. men det är så här att jag har inte haft min mens på 2 månader...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Hopphopp
·
B
Gravid - 1år Fick svaret från Blodprovet från KUB testet och det stod såhär: Som regel säger man att en risk högre än 1:300 innebär låg risk...
Svar
1
· Visningar
886
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Nu är det 3,5 minuter mellan värkarna och vi ska åka in till BB:bump: Det hela startade kl 07.15, jag passade på att ta en dusch... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 314
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Läste en notis i Metro idag(hittade den tyvär inte på nätet så jag kunde länka till den). Det stod att en 8 årig flicka i Saudiarabien...
Svar
4
· Visningar
850

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka