Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

V
Gravid - 1år Hur blev era pojkvänner, sambos, män under graviditeten? Min sambo har totalt tappat sexlusten. Han säger att han är rädd för... 2
Svar
29
· Visningar
5 871
Senast: angel76
·
A
Övr. Barn Hur mycket väljer dom att tro att på rykten man hört ? Hur mycket väljer dom att tro att på en människas erfarenheter om den människan...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: nDian
·
Småbarn Jag har missat att begära föräldrapening för november och gjorde det idag :crazy: Tror ni det är kört att få pengarna denna månad eller... 2
Svar
25
· Visningar
3 694
Senast: Brandgul
·
L
  • Låst
Övr. Barn Nu närmar sig julen. jag är lite nyfiken på vad ni ska köpa för julklappar åt era barn. jag har en dotter på 9 år, som jag inte har en...
Svar
8
· Visningar
1 074
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Tänkte söka vårdnadsbidrag...I reglerna står att man kan få det utbetalt från och med månaden barnet fyller ett år. Min son fyller ett i...
Svar
7
· Visningar
865
Senast: ZorréZaid
·
S
Gravid - 1år jag va på vul idag pga blödning. då mätte dom bebisen och jag har för mig att den va 17.6 mm. och jag är i vecka 9, 8+6 är det väldigt...
Svar
15
· Visningar
1 495
Senast: millus
·
Övr. Barn Min 8åriga dotter vill ha en gitarr i julklapp, men en Han...a Mon...a-gitarr från G..za. Den är 3/4 storlek (inte fullstor alltså) och...
Svar
6
· Visningar
1 023
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Hej alla! Jag lyckas inte hitta den långa tråden med alla nya bukebebisar (vet inte om jag är för trött ;) ), så jag gör en egen liten... 2
Svar
22
· Visningar
1 686
Senast: paradiset
·
F
Gravid - 1år jag och min kille har försökt seriöst få barn nu ett år ca. Förra mensen var inte alls som det brukar, normalt har jag mens i fem...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Jag har sedan 2 år tillbaka velat ha ett barn till. Vi har två små tjejer på 3,5 resp 5 år. Dom är jättegoa på alla sätt och vis...
Svar
2
· Visningar
802
Senast: Timsetim
·
Småbarn Ghhaaaaa!!! Förbannat!!! Jag vill bara skriva av mej. Jag fyller i en blankett varje månad om begäran av föräldrapenning. Jag vill ha...
Svar
10
· Visningar
1 142
Senast: Flyttfogel
·
Gravid - 1år någon här på buke som har gjort ett sådant?? var det värt pengarna och uppfyllde det era förväntningar?? var någonstans gjorde ni erat... 2
Svar
20
· Visningar
3 492
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Vad gör jag? Lilltösen får fruktansvärda magknip i samband med smakisar. Hon har haft alltid magknip. sempers magdroppar funkar bättre...
Svar
16
· Visningar
1 224
  • Låst
Övr. Barn (hittar inte ursprungstråden - om boken ni minns?) Artikel i morgondagens (tror jag) NWT. (och reportern är min kund, hehe...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Snurrfian
·
Småbarn Vid vilken ålder slutade era barn med att sova mitt på dagen? Gjorde det någon skillnad med sovandet på natten? Läggningen på kvällen?
Svar
9
· Visningar
1 475
Senast: doglover
·
Småbarn Min lilla Emma som blev ett för ett par månader sedan är helt enkelt underbar. Så länge hon är mätt och otrött så är hon ett strålande...
Svar
7
· Visningar
1 004
Senast: kpist
·
Gravid - 1år Gjorde era små det? Valle nu tre veckor rapar kanske var tredje gång, skulle vilja ha mer för han har en del magknip och pruttar...
Svar
2
· Visningar
1 495
Senast: ako
·
Gravid - 1år Ja, nu har han kommit. Den 19/11 föddes Elias. Några tråkiga House-avsnitt drog igång värkarbetet, 22.45 var vi inne på förlossningen... 2
Svar
30
· Visningar
2 033
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år Min knodd på knappt tre veckor kan sova hur länge som helst i sträck. Jag klagar absolut inte, men ibland undrar man ju. Inte kan väl... 2
Svar
20
· Visningar
39 950
Gravid - 1år Jag läcker! Det kliade på ena tutten så jag kliade. Och blev blöt om handen! Det kommer klar och "ibland" lite gul vätska ur båda...
Svar
12
· Visningar
1 296
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka