Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Rensade bland gamla mail på jobbet och hittade detta från en gammal kollega...
Svar
3
· Visningar
848
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Jo, en kanske korkad fråga men det slog mig som en undran, är det äftligt? Finns det nån "gen" som gör att vissa har lättare att dras in... 2
Svar
22
· Visningar
2 691
A
Övr. Barn Finns på bukefalos med annat nick, men väljer av hänsyn till min omgivning att vara anonym. Jag skulle vilja veta vart jag hittar en...
Svar
13
· Visningar
1 837
Senast: anonym_mamma
·
M
Gravid - 1år Hur gammal var du när du fick barn och var det planerat? 3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 853
Senast: majeld
·
D
Gravid - 1år Hejsan allihopa. Ni som har bebisar, är gravida eller haft bebisar och häst, hur har ni gjort? Nu är jag gravid i vecka 9 :banana... 2
Svar
25
· Visningar
2 379
Senast: Dunis
·
Övr. Barn Nu är det äntligen defenitivt, jag och sambon ska flytta ifrån varandra. Det har varit på gång länge, längre än vad som egentligen är... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 348
Senast: TinyWiny
·
Övr. Barn Jag vet inte hur jag ska göra med ordningen på tioåringens rum. Vi har varit mycket tydliga och haft otaliga diskussioner om ordningen... 2
Svar
21
· Visningar
2 488
Senast: Hooloovoo
·
Gravid - 1år Jag har förstått att förvärkar tidigt är vanligare ju fler barn man får. Är det det jag får, ja sammandragningar alltså, när jag är ute...
Svar
5
· Visningar
943
Senast: paradiset
·
Gravid - 1år Ni som ammat, när fick ni tillbaka mensen? Inte för att jag saknar den... ;) 2
Svar
22
· Visningar
1 772
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Min 4-åring är tvåspråkig, men hon talar bara ett språk. Iof pratar vi mest svenska hemma, men hon förstår pappas språk lika bra. När...
Svar
10
· Visningar
1 293
Senast: mumrikan
·
Övr. Barn Sen semester har det varit ständiga krämpor hemma. Jag och 6 åringen hostar, är inne på 5e veckan nu. 4 åringen hade huvudvärk, sa...
Svar
11
· Visningar
3 050
Senast: Madick
·
Gravid - 1år Hittar inget på slv.se, är det ok för Rasmus (10½mån) att äta ädelostsås? Osten är pastöriserad + tillagad.
Svar
2
· Visningar
1 161
Senast: jerseyko
·
S
Gravid - 1år ja, är brio en bra vagn? 2
Svar
22
· Visningar
1 860
Senast: boccia
·
Övr. Barn Efter att ha dragits med en väldigt envis förkylning i drygt tre veckor så fick lillan lunginflammation i lördags. Nu äter hon ju...
Svar
4
· Visningar
685
Gravid - 1år Vad säger ni om det? Går det eller blir det bara gråt om bebis inte ser mig? Har hittat kanonpris på en Teutonia Timmy med en Carena... 2
Svar
22
· Visningar
3 480
Senast: Lydia
·
Övr. Barn Min son A fyller 5 år om nån vecka och då de flesta av hans jämnåriga nu börjat förskoleklass (6-årsverksamhet) med målet att börja... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 800
Senast: mumrikan
·
Småbarn Nu har ju vår bebis inte ploppat ut ännu, men man funderar ju såklart endel på hur det blir sedan...;) Hur tidigt har era barn börjat... 2
Svar
21
· Visningar
1 986
Senast: Timsetim
·
Gravid - 1år jaghar en teutonia prestige ska man ha en madrass i botten?? Tycker att den är hård, eller jag kanske bara är nojig?? Har ni det??
Svar
7
· Visningar
3 708
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Syrran dingförklarade mig när jag sa att, ja, vi har då aldrig gett våran unge smörgåsrån. VA ? nästan skrek hon, varför då ? Ja sa jag... 2
Svar
33
· Visningar
5 358
F
Gravid - 1år BIM idag.....och ingen tant röd som knackat på än...:bump (stabil Bukeanvändare som väljer att vara anonymous;))
Svar
12
· Visningar
1 033
Senast: Mitten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka