Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Finns det fler som gör som jag? Ibland får jag jag lite dåligt samvete. När sonen på snart tre år vaknar tidigt,vid 07 tiden, brukar...
Svar
11
· Visningar
1 180
Övr. Barn Vart kan jag hitta det? Gärna både med och utan foder...
Svar
1
· Visningar
1 297
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Ja hur får ni ihop ekonomin ni som pluggar eller har pluggat och har barn?? Räknar och räknar på hur vi ska få det att gå ihop om/när...
Svar
3
· Visningar
1 481
Senast: Bri
·
Övr. Barn När började ni att ha era i sittvagn istället för liggvagn? Jag tog idag fram sittvagnen och la i en mysig fårpläd och hoppades på... 2
Svar
23
· Visningar
5 552
Senast: Mustasukka
·
J
Övr. Barn Äntligen så fick vi ett plus :bump: Har försökt i 8 månader och så igår så visade det plus :) Detta är första gången för mig och... 2
Svar
22
· Visningar
2 040
Senast: Brandgul
·
T
Övr. Barn Hej! Vi är några stycken som vill ut och resa till Asien nästa vinter. Vi kommer ha en treåring och en ettåring med oss och ingen av...
Svar
3
· Visningar
854
Senast: Gandalf
·
Övr. Barn min sambo? långt inlägg.... Han har sen vi träffades för 3,5 år sen varit negativt inställd till att skaffa barn. "Jag ska...
Svar
13
· Visningar
1 535
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn oj! jag plusade precis... :eek::D:crazy: är så himla glad, men kan inte tro att det är sant!! vågar inte riktigt vara glad... går runt... 2
Svar
36
· Visningar
2 738
Senast: Piruette
·
F
Övr. Barn Har någon ett tips. Min son sitter inte görna stilla länge, så det måste gå fort. Och han ska inte skalas, han måste ansas så han inte...
Svar
3
· Visningar
3 468
Senast: Xaroc
·
Övr. Barn Jag har märkt att det hos vissa mammor råder en shoppinghysteri utan dess like. Hur är du? Hänger ju på en annan sida som handlar enbart... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 856
Senast: Timsetim
·
Övr. Barn Ni som fött barn, både vaginalt och med kejsarsnitt. Har ni blivit extremt gasig i magen efteråt ? :o Är det normalt. Jag tror jag...
Svar
17
· Visningar
10 158
Senast: Mysgrisen
·
Övr. Barn Ja, nu vill jag ju inte ha fler barn än på ett par år, så något bör jag väl ha. Jag har inte varit på någon efterkontroll, men känner... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 003
Senast: No1
·
P
Övr. Barn Nu när det är massa förkylningstider så undrar jag om ni har något knep mot slemhosta på småbarn? Min son är 6 månader o det är hans...
Svar
9
· Visningar
21 092
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Ja, jag vet att det är olika från person till person, men när fick ni tillbaka mensen efter eran garviditet? 2
Svar
20
· Visningar
1 870
Senast: Marie_C
·
Övr. Barn Vad skriver man i tackkortet? Hade tänkt "Tack för uppvaktningen i samband med mitt dop" men det låter lite för tråkigt...? Vad...
Svar
5
· Visningar
2 327
Senast: bananabambi
·
Övr. Barn När ni är och handlar, låter ni era barn gå själva och titta då? Hur gamla är era barn? Motivera gärna varför ni svarat som ni gör
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Kan inte låta bli att titta på alla fina bebisar, glada föräldrar, fina barnvagnar och lukta på alla bebisar man kommer åt :love... 2
Svar
27
· Visningar
1 872
Senast: Mindra
·
P
Övr. Barn Hur dumt är det egentligen att rida när man har foglossning? Är det dumt om man bara skrittar?
Svar
15
· Visningar
1 412
Senast: via
·
Övr. Barn Usch vlken hemsk upplevelse jag var med om i morse. Skulle in i skrubben på övervåningen och kolla hur det stod till med större...
Svar
12
· Visningar
1 595
Senast: Mysgrisen
·
A
Övr. Barn Min mens är försenad med typ 5 dagar och mina bröst ömmar också väldigt mycket och häromdagen svimmade jag. Är detta symptom för...
Svar
12
· Visningar
25 781
Senast: anonymkostym
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka