Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Jag har hört att det kan vara farligt att ha katter under graviditeten,´.. det är tydligen ngt som dom bär på som kan orsaka missfall... 2
Svar
20
· Visningar
2 695
Senast: Mynta2
·
I
Övr. Barn Ska det verkligen vara så här? Ska vilken vecka som helst föda vårat andra barn och det var tänkt att barnens mormor ska vara hemma... 2 3
Svar
45
· Visningar
9 377
Senast: boccia
·
Övr. Barn Jag glömde fråga när jag ringde, och nu är det stängt. Måste fylla i om föräldrapenning på nätet åt mig och sambon i dag/nu...Men kan...
Svar
13
· Visningar
1 941
Senast: Mynta2
·
Övr. Barn tyckte magnus ugglas låt passar bra in här :angel: men usch vad jag mår illa HELA tiden! det går fan inte över... är i vecka 7 nu...
Svar
14
· Visningar
1 464
Övr. Barn Hur vanligt är det att bebben kommer tidigare än tänkt? Har beräknad bf 22 mars och vi ska flytta snart. Vill inte föda mitt i flytten...
Svar
14
· Visningar
3 229
Övr. Barn Idag har jag gått 8 dagar över tiden (bf 24/1) och nu börjar jag bli LESS!!! Det har ju funkat med såna här trådar tidigare, så jag... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
12 230
Senast: squirlett
·
Övr. Barn Ja, när började ni låta era små gryn smaka på smakisar? 3 4 5
Svar
86
· Visningar
6 680
Senast: IrpaSnirpa
·
Övr. Barn Nu börjar jag bli så less, för Rasmus är så himla mammig, hela sin vakna tid under dagen går åt till att antingen äta eller ligga och... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 415
Senast: jerseyko
·
C
Övr. Barn Hur vanligt är det att mensen inte uteblir i början av graviditet? Haft en väldigt konstig mens precis där det började som vanligt...
Svar
5
· Visningar
1 285
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn I höst har vi bestämt att vi ska resa utomlands i 1 vecka. Våran dotter blir 3 år i höst och vi ska ta med oss henne för hennes farmor...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Aj, aj, aj. Snurpe har bestämt sig för att sluta amma, men snurpes tuttar verkar inte ha bestämt sig för det. Sonen på 8 månader har...
Svar
12
· Visningar
2 013
Senast: snurpe
·
V
Övr. Barn Jag har svaga misstankar om att jag kan kanske kanske vara gravid ( för tidigt att testa än...) Nu är det så att jag har riktiga...
Svar
7
· Visningar
913
Senast: Vinga
·
F
Övr. Barn Hej, behöver tips,haft en rejäl fajt med sambon(igen).Tycker det går alldeles för mkt tid och pengar till hästen och hundarna.Han tycker... 2
Svar
22
· Visningar
2 147
Senast: taccotad
·
Övr. Barn Saker och ting är föränderliga.. Vårt suveräna mysiga lilla dagis ska från nyår få 7 nya småbarn för inskolning. (dubbelt så många i... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
9 766
Senast: Brandgul
·
T
Övr. Barn Har ni tecknat någon barnförsäkring? Sjukförsäkring eller olycksfall eller båda? Och varför? Och var? Igår kväll började vi... 2
Svar
32
· Visningar
4 933
Senast: Gandalf
·
T
Övr. Barn jobbar med kemikalier och laborerar endel om dagarna.. har arbetskläder som företaget står för. Kläderna har en tendens att förstöras...
Svar
5
· Visningar
1 202
Senast: yogurt76
·
Övr. Barn Nu är man helt okunnig på området känner jag. Stänger förskolorna (kommunala) för sport och påsklov????? :confused:
Svar
5
· Visningar
10 489
Senast: sofflan82
·
Övr. Barn Arvid har alltid huvudet åt höger, eller "rakt upp". Lägger man rätt huvudet åt vänster så åker det tillbaka till högerläget. Jag har...
Svar
16
· Visningar
11 856
Senast: doglover
·
Övr. Barn Vi ska till Frankrike i sommar och hyra bil med bilbarnstol för vår 1-åring (då 1,5 år). Någon här som gjort detta tidigare? Har...
Svar
1
· Visningar
615
Senast: Lupino
·
  • Låst
Övr. Barn När barnet går på dagis och skola så fattar jag det som att de där har en försäkring. Men när barnet är nyfött tills det börjar på...
Svar
8
· Visningar
1 218
Senast: ullo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka