Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

N
Övr. Barn Vi flyttar om en månad och då är Nova nästan 9 månader. Hon har sovit i vårat rum, fast i egen säng sen hon va kanske 1-2 veckor...
Svar
13
· Visningar
1 082
Senast: Naggur
·
Övr. Barn ...att vi gick före i kön. Men Stella hade ingen lust att vänta tills den 27 februari. Igår, 20 dagar tidigare än BF, bestämde hon sig... 2
Svar
27
· Visningar
2 063
Senast: Ela
·
N
  • Låst
Övr. Barn Vi flyttar om en månad och ska då göra ett nytt försök med att inreda ett barnrum. Vi kom så långt att vi målade om där vi bor nu. se...
Svar
3
· Visningar
2 462
Senast: ullo
·
N
Övr. Barn Jag har börjat kika lite efter en ny vagn. den jag har tycker jag e lite stor å klumpig. så till vintern tänkte jag byta. Jag vill ha... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 437
Senast: ulda
·
Övr. Barn Senaste två dagarna har jag känt av sammandragningarna lite mer än innan. Inte direkt smärtsamma men liksom "mer" och mer i ryggen. I... 2
Svar
33
· Visningar
1 921
Senast: CosmicQueen
·
Övr. Barn Jag vet inte vart jag ska lägga den här tråden, men här känns rätt. Jag vet inte ens vart jag ska börja, men som en del av er vet så...
Svar
3
· Visningar
908
Övr. Barn Som konsumentverket gjorde? Den enda, (av 10) vagnen fick godkännt. Och det var Carena Freeride. Borde inte barnvagnar vara mera...
Svar
9
· Visningar
929
Senast: doglover
·
Övr. Barn Jahapp. Då har livmodern trängt sig in under revbenen. AJ! bebis sparkar. Hastigt och lustigt upptäcker jag då att omkretsen på...
Svar
7
· Visningar
1 062
Senast: Smulu
·
Övr. Barn :D Var nyss inne på Värmlandstidningen & av 5 bebisar så hade 3 av dem mammor vid namn Jenny ;)
Svar
1
· Visningar
670
Senast: Brandgul
·
Övr. Barn Om ni har orkat läsa mina dagistrådar så vet ni att dottern har hamnat på ett riktigt skruttdagis där vad som är enklast för personalen... 2
Svar
26
· Visningar
5 078
Senast: Enya
·
Övr. Barn Alla pratar om att man ska lära barnet somna själv så att det kan somna om under natten utan att behöva hjälp. Är det någon som har... 2
Svar
38
· Visningar
2 439
Övr. Barn Ibland på tex barnkalas eller andra tillställningar får min dotter inte vara med de andra tjejerna och leka. Hon blir jätteledsen och...
Svar
6
· Visningar
1 733
Senast: Sar
·
L
Övr. Barn Hur många Barbie har barn numera? Det finns ju så många olika modeller och barn vill förstås ha flera olika. Jag som trodde att det...
Svar
3
· Visningar
1 026
Övr. Barn Har sökt testinfo om dem på nätet, men inte hittat något. :smirk: Någon som vet? Är de öht godkända enligt standarden?? :bow...
Svar
2
· Visningar
2 251
Senast: boccia
·
Övr. Barn Någon som kan förklara vad "lägsta nivå-dagar" är för något egentligen? 90 st a´180 kr. Vad är dom till för egentligen, och när använder... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 178
Senast: Freddie
·
Övr. Barn Har precis haft mens och inväntar första ÄL för det första försöket att få till ett syskon. Men mensen dummade sig! Jag har relativt...
Svar
6
· Visningar
1 128
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Hur ställer ni er till det? Det ska tydligen införas i det allmänna vaccinationsprogrammet och vi funderar på att vaccinera lillkillen...
Svar
13
· Visningar
1 560
Senast: Lupin
·
Övr. Barn Liten här hemma är mer vild än tam. Hon ålar, hittar saker på golvet jag inte hade aning om att vi hade, kryper under möbler och in i...
Svar
15
· Visningar
2 491
Senast: Minta
·
V
Övr. Barn Har ingen aning om hur det stavas, eller knappt ens vad det är för något. Men ni som haft problem med ichiasnerven under graviditeten...
Svar
19
· Visningar
6 691
Senast: Messy
·
Övr. Barn Såhär berättade vi för mormor att vi ska få en bäbis! Det tog en separation för att vi skulle förstå att vi älskade varandra! O...
Svar
8
· Visningar
1 067
Senast: Piruette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka