Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
  • Låst
Ivf
Övr. Barn Genomgick i våras/somras behandling för provrörsbefrukning.Allt gick bra och dom plockade ut 12 ägg varav 11 blev befruktade.Vi fick ett...
Svar
2
· Visningar
890
Senast: Balsamin
·
  • Låst
Övr. Barn Japp, ni läste rubriken. När ska man börja "misstänka" att det finns något som gror inom en? Och hur tidigt är det normalt att man...
Svar
18
· Visningar
13 812
J
  • Låst
??
Övr. Barn Hej När jag berättar att jag och min sambo vill skaffa barn nu så säger alla: "men ska du inte plugga först?", "det kommer aldrig att...
2
Svar
35
· Visningar
2 248
Senast: martha
·
  • Låst
Övr. Barn Tänker inom ett par år försöka skaffa barn (fyllde 30 sist och inser att man väl inte kan vänta hur länge som helst), och en av de...
Svar
10
· Visningar
1 795
Senast: Roheryn
·
C
  • Låst
Övr. Barn Jag har hört att det kan hända, men hur vet man? Jag blev orolig några dagar innan jag skulle ha min förra mens, och sedan när den...
Svar
8
· Visningar
7 247
Senast: Calenfiriel
·
  • Låst
Övr. Barn jag får snart psysk bryt :cry: min 1 1/2 åring vägrar sova ..Och klockan är nu 20.22 piip. Hon brukar somna vid 19 00-19 30. Jag...
Svar
17
· Visningar
1 255
Senast: Scilla
·
T
  • Låst
Övr. Barn HUr gör ni när era barn ska tillbak till dagis efter en längre tids frånvaro? Vår son har varit "ledig" nu i 6 veckor, ja det är den...
Svar
9
· Visningar
1 783
  • Låst
Övr. Barn Man hör ju ofta "skräckhistorier" om bebisar som sparkar av revben, sparkar så det gör ont, osv. Så jag undrar när under graviditeten...
Svar
8
· Visningar
2 428
Senast: aldente
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hinner som småbarnsförälder bara rida min häst ca 2 dagar i veckan. Övriga dagar rider medryttaren. Har insett att så kommer det att...
Svar
14
· Visningar
1 682
Senast: Gullan86
·
D
  • Låst
Övr. Barn Kan någon hjälpa mig, månntro? Jag lärde mig en sång en gång som gick såhär: "Uti östersjöns djupa hav simma lilla sillen men...
Svar
4
· Visningar
6 571
Senast: Balsamin
·
  • Låst
Övr. Barn Hemska ameo sätter ibland äldsta dottern framför tvn med en bra film, medan de andra två barnen sover middag, för att kunna få något...
2
Svar
21
· Visningar
6 058
Senast: Tokmaja
·
  • Låst
Övr. Barn Bakgrunden är den att sonens pappa separerade från mig för ett år sedan. Sonen blir nu 4 år och har det gångna året bott vecka-vecka...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn Med mindre än fyra veckor kvar till BF så inser vi att vi är så långt från överens om namnfrågan! Vår dotter har ett ovanligt namn...
Svar
15
· Visningar
1 930
Senast: Blixtra
·
B
  • Låst
Övr. Barn Alla ni som varit och tittat, har ni bestämt er ännu? Jag var ju inne på en Emmaljunga Duo Edge, men har ändrat mig lite och funderar på...
2
Svar
36
· Visningar
4 083
Senast: Blixtra
·
S
  • Låst
Övr. Barn Hjälp, semestern var visst lite för bra för vårt förhållande så det blev en graviditet som resultat.... Nu är jag orolig för missfall...
Svar
7
· Visningar
1 038
Senast: sisco
·
  • Låst
Övr. Barn Hur sjutton klarar man det när man har barn?! Vi har nära bekanta som är på "G", vilket får en själv att tänka till ganska mycket...
2
Svar
32
· Visningar
2 611
Senast: cirkus
·
V
  • Låst
Övr. Barn Var hos barnmorskan förra veckan och då låg bebisen fint neråt sa hon, var idag på privat ultraljud för att få reda på könet och av ren...
Svar
8
· Visningar
5 729
Senast: Dama
·
T
  • Låst
Övr. Barn Jag har fått problem, trots att jag inte ens har gått hälften av tiden har det börjat göra ont när jag rider, och det är framför allt...
Svar
19
· Visningar
1 898
B
  • Låst
Övr. Barn Ni som kommit en bit in i er graviditet, ca V22 och frammåt hur sover ni om natten? Jag vaknar så ofta och så lätt. Känner mig tung och...
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn Senast detta var uppe till debatt så blev det hett... ;) Men jag vågar ändå göra ett nytt försök! I Aftonbladets nätupplaga...
2
Svar
23
· Visningar
2 451
Senast: ainasoja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp