Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

L
  • Låst
Övr. Barn Jag "jobbar" som au pair och tar hand om en liten 4 årig engelsk grabb. Och jag är lite "orolig" för hans ritningar, han är nämligen...
Svar
16
· Visningar
4 601
Senast: mimmipigg
·
  • Låst
Övr. Barn att jag vill visa upp mina vackra barn :love: :love: Dessutom är det en chans för er som följt Mirandas öden att se hur fin hon...
2
Svar
30
· Visningar
2 275
Senast: Dravena
·
  • Låst
Övr. Barn Har fått höra från två håll att jag har en "pojkmage" och från ett håll att det är en flicka. Så jag blev lite nyfiken, hur "ska" en...
Svar
3
· Visningar
1 054
Senast: Dito
·
B
  • Låst
Övr. Barn Hur var er förlossning? Som ni trodde innan? Vad använde ni för smärtlindring? För och nackdelar? Hur länge stannade ni på bb? Ev...
2
Svar
25
· Visningar
2 117
Senast: mimus
·
M
  • Låst
Övr. Barn Jag har läst hela tråden, men hann ej komma med inlägg innan den blev låst. Jag tycker att den generella diskussionen ska fortsätta...
2
Svar
31
· Visningar
2 012
Senast: Snurrfian
·
  • Låst
Övr. Barn Nu ska jag ordna ett Babyshower till min gravida kompis. Detta amerikanska fenomen som verkar bli väldigt populärt även här. :idea...
Svar
9
· Visningar
9 681
Senast: vippan
·
S
  • Låst
Övr. Barn Ville bara dela med mig av en så mysig amningsbild som jag tog på mig och Viktor idag. Han är 15 månader och gillar att ammas titt som...
Svar
11
· Visningar
2 724
Senast: jos
·
  • Låst
Övr. Barn min mamma har ensam vårdnad om mig, men om jag hellre bor hos pappa hur löser man det då? jag fyller 17 senare i år och trivs inte allt...
2
Svar
28
· Visningar
3 133
Senast: Stollan
·
  • Låst
Övr. Barn Min dotter på 1 1/2 år kissar väldigt mycket ..hon dricker också mycket .så det första kommer automatiskt med på kopet . Men vad är...
Svar
2
· Visningar
808
Senast: Magdalena
·
  • Låst
Övr. Barn ...har min lilla skruttlisa börjat med nu (hon är nästan 7 månader) och sover som en stock... hon somnar på rygg/sidan men rullar över...
Svar
15
· Visningar
1 291
Senast: emma74
·
  • Låst
Övr. Barn Var det verkligen en "Kalle" som föddes? Eller var namnet ni bestämt inte alls passande? Vad heter era barn, finns det någon speciell...
Svar
14
· Visningar
3 927
Senast: Enya
·
S
  • Låst
Övr. Barn om man är gravid och vill behålla barnet,men är arbetslös och enbart får a kassa vid tillfället,tycker ni att man är helt ego om man...
Svar
8
· Visningar
1 035
Senast: Smulu
·
E
  • Låst
Övr. Barn ... med två busungar!! Jag klättrar på väggarna... jag vill UUUTTT till stallet och dessa barn driver sin mor till vanvett. Och...
Svar
14
· Visningar
1 243
Senast: MissX
·
A
  • Låst
Övr. Barn :) Klockan 5 i morse fick min Syster sina första värkar... och fördrygt 2 timmar sedan så åkte hon till förlossningen. Mamma som är...
Svar
14
· Visningar
1 119
Senast: Athina
·
S
  • Låst
Övr. Barn jag är svullen i magen,rundare om magen är kissnödig ganska ofta,kan det vara tecken på en ev grav? jag har testat mej för...
Svar
3
· Visningar
869
B
  • Låst
Övr. Barn Vad för föräldrar bakom de ungdomar som bara åker ner till stan för att slåss? Varför beter de sig så här illa och vad har gått snett...
Svar
12
· Visningar
1 437
Senast: corona
·
W
  • Låst
Övr. Barn Ända sen jag fick bekräftat att jag var gravid med grav.test så har jag varit i typ.. chock eller trans och inte förstått eller kunnat...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: amalia
·
C
  • Låst
Övr. Barn Min bebbe på 3,5 månader helammas och det går jättebra. Han gillar dock inte flaska, så min man kan inte mata honom om jag skulle vara...
Svar
10
· Visningar
1 251
Senast: Basilika
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har nu varit ledig i 5 veckor från mitt heltidslönearbete. Men jag anser mig inte ha haft semester. Innan barnen var semester en...
12 13 14
Svar
267
· Visningar
16 491
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Övr. Barn Min sambo har myntat ett nytt utryck! I hans bekanstskapskrets har det bara fötts Mmmmbarn. Det är sådana bebisar 0-6 månader som...
2
Svar
20
· Visningar
1 877
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Problemhund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp