Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
  • Låst
Övr. Barn Nån som känner igen sig? Min pojk blir tre i oktober o han bara jävlas, slår sin lillasyster, skriker, ska göra som han vill, lyssnar...
Svar
6
· Visningar
2 396
Senast: HaRLeKIn
·
F
  • Låst
Övr. Barn Hur ska du kunna ta hand om ett barn om du inte ens kan jobba i vanliga fall??... det är banne mig frågan jag får varje dag sen jag blev...
2
Svar
25
· Visningar
3 150
Senast: Fullblod
·
B
  • Låst
Övr. Barn *arg* :mad: , blev jag när min mamma frågade mig vad jag önskar mig i födelsedagspresent. "Vad jag önskar mig är en ny ridhjälm"...
Svar
19
· Visningar
2 040
Senast: FannyN
·
  • Låst
Övr. Barn Hej! För två veckor sedan fick jag missfall :cry: . Det var det absolut värsta jag varit med om, så himla ledsen. Nu är det dags att...
Svar
5
· Visningar
1 218
L
  • Låst
Övr. Barn Igår när jag va på väg hem från stallet (redan tillräckligt stressad och irriterad) så blev ja påkörd bakifrån av en bil (ja satt också...
Svar
7
· Visningar
2 182
Senast: MoonFlight
·
O
  • Låst
Övr. Barn Vill inte ha barn! Hej!! Hur dömer ni kvinnor som inte vill ha barn?? Jag har hört mycket "skit" från folk när man säger att man...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 054
Senast: chrysler
·
  • Låst
Övr. Barn Jag har varit till bm idag och jag blir så less på att jag förväntas tycka det är fantasiskt, otroligt och alldeles UNDERBART att vara...
2
Svar
31
· Visningar
3 016
Senast: Scilla
·
  • Låst
Övr. Barn Vart finns MVC i gbg? Någon som tycker någon är bra? Rekommentationer tack!!
Svar
3
· Visningar
1 403
Senast: mandalaki
·
  • Låst
Övr. Barn Ja vilka är vi nu då som är gravida? Var ju en hel hög ett tag med det verkar ju som att många har fått nu, grattis till er :banana: ...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 524
Senast: Meibla
·
  • Låst
Övr. Barn Min yngsta dotter fyller 7 idag. Eftersom min gamla trotjanare hamnade pa skroten haromveckan (vagrar att kora makens pick-up, bromsarna...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Jillybean
·
  • Låst
Övr. Barn Utan att verka hysterisk, menar jag. :smirk: Jag ska ta bort min ena häst nu i slutet av sommaren, 27 år gammal, och behöver då...
Svar
17
· Visningar
5 207
Senast: Asa_S
·
  • Låst
Övr. Barn Vad är det för symptom när man är gravid? Hur vet man? Hur lång tid tar det innan man känner något? Jag mår jätteilla nästan...
2 3
Svar
40
· Visningar
17 411
Senast: Namkos
·
  • Låst
Övr. Barn Jag vet att det finns några som använder bärsjal och jag är sugen på att köpa en själv men det är ju en jungel!! :eek: Jag har en...
Svar
18
· Visningar
2 960
Senast: Sony
·
G
  • Låst
Övr. Barn Hur lång tid tar det från befruktningstillfället till att man börjar känna graviditetssymptom så som illamående?
Svar
3
· Visningar
675
Senast: Mammadutt
·
  • Låst
Övr. Barn :) För ett år sedan vid denna tiden så hoppades jag att tiden skulle gå fort. Låg och väntade på igångsättning. Nu i dag så undrar jag...
Svar
1
· Visningar
834
Senast: Mabuse
·
  • Låst
Övr. Barn Min granne har precis fått en liten bebis efter en superenkel och okomplicerad graviditet och förlossning. Lillkillen kom igång med...
Svar
7
· Visningar
1 153
Senast: Gnist
·
U
  • Låst
Övr. Barn Vad är bäst egentligen, tycker ni? Vi var och tittade på barnvagnar för första gången i helgen. Maken fastnade för en Emmaljunga, jag...
2
Svar
27
· Visningar
6 209
Senast: Sony
·
M
  • Låst
Övr. Barn Har en fråga till er som har barn, tycker ni att ni har fått nya vänner i samband med att ni blev föräldrar. Tex. träffat andra mammor...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: TBT
·
  • Låst
Övr. Barn Så har jag äntligen hamnat i den situation jag drömt och hoppats på sedan några år tillbaks - vi har (nog) bestämt oss för att försöka...
Svar
3
· Visningar
849
J
  • Låst
Övr. Barn Hittade inga träffar..... Någon som har erfarenhet? Funderar på att leta efter nåt sånt här i Linköping, tror det skulle vara...
Svar
2
· Visningar
1 046
Senast: Jossan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jag gpr sönder
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp